اچ پی و رونمایی از لپ تاپ های جدید مجهز به رایزن پرو و تاندربولت3

لپ تاپ های جدید اچ پی و تجهیز آن ها به رایزن پرو و تاندربولت3

کمپانی اچ پی به تازگی از لپ تاپ های جدید خود رونمایی کرده است که مخصوص بیزنس بوده و به عنوان لپ تاپ های سازمانی معرفی می شوند. این لپ تاپ های جدید سریEliteBook 700 وProBook 645  می باشند  که مجهز به بدنه ای آلومینیومی بوده و در طراحی آن ها از تراشه ی رایزن پرو استفاده شده است.

این لپ تاپ های جدید اچ پی بر اساس تراشه های موبایل رایزن پرو ای ام دی عمل می کنند. در خصوص این دسته از لپ تاپ های اچ پی باید بگوئیم دارای امنیت بسیار بالایی بوده و از راه دور نیز می توان آن ها را مدیریت کرد و وجود کارت ریدرهای هوشمند موجب شده تا این محصولات در دسته تولیدات بیزنس جای بگیرند و برای انجام کارهای سازمانی بهترین گزینه محسوب می شوند.

این لپ تاپ ها دارای قابلیت های ویژه ای هستند که یکی از مهم ترین آن ها سازگار بودن با داک تاندروبولت G2 اچ پی می باشد که به وسیله درگاه تاندربولت3 قابلیت اتصال پیدا می کند. این لپ تاپ های جدید می توانند به عنوان مهمترین دستاورد برای کمپانی ای ام دی نیز به شمار بیایند چرا که این دسته از لپ تاپ های اچ پی در رده لپ تاپ های بالارده ای محسوب می شوند که در طراحی سخت افزاری آن ها از APU رایزن استفاده شده است.

لپ تاپ های جدید اچ پی به نام الیت بوک شناخته می شوند که به وسیله این کمپانی طراحی شده اند و برای افرادی سازمانی که تمایل دارند کامپیوتری با عملکرد بسیار خوب و ویژگی های پریمیوم هستند بهترین گزینه محسوب می شوند اما قابلیت هایی که برای کمپانی های دولتی و کارکنان میدانی لازم است همچون کارت ریدرهای دیجیتال و NFC را درخواست نمی کنند. نسل پنجم لپ تاپ های الیت بوک به دلیل دارا بودن تراشه های رایزن پرو و تکنولوژی های امنیتی که به وسیله ای ام دی در نظر گرفته شده همچون گذاشتن رمز ایمن و شفاف حافظه رابرای کاربران و علاقه مندان فراهم می کنند و موجب می شوند تا کاربران بتوانند بهترین عملکرد را از این لپ تاپ های جدید مشاهده کنند.

لپ تاپ های جدید اچ پی دارای بدنه ای محکم هستند که از جنس آلومینیوم ساخته شده و ضفحه نمایش های13.3 اینچی و14 و یا15.6 اینچی که از نوع ال سی دی است و دارای حاشیه های بسیار باریکی است می باشند و باید این نکته را نیز عنوان کنیم که صفحه نمایش این لپ تاپ های جدید اچ پی را می توان با حمایت از لمس و ویژگی امنیتیSure View  که مخصوص اچ پی است به همراه شاتر وب کم سفارش داده و محصولی مخصوص را در اختیار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *