رونمایی از نوکیا ایکس در6 می سال جاری

نوکیا و معرفی نوکیا ایکس در6 می

با توجه به گزارش هایی که در چین به تازگی منتشر شده است کمپانی اچ ام دی گلوبال تصمیم گرفته در تاریخ16 اردیبهشت که برابر با6 می2018 است از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام نوکیا ایکس که بسیار نیز جنجالی می باشد رونمایی به عمل بیاورد.

کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال که تولید کنند گوشی های نوکیا است به تازگی برنامه تبلیغاتی شش روزه ای را در چین برنامه ریزی کرده است که در این رویداد علاوه براینکه تاریخچه ی نوکیا مرور خواهد شد محصولات جدیدی که این کمپانی تولید کرده همچون نوکیا3310 G4 و نوکیا8110 G4 نیز معرفی و رونمایی خواهند شد.

البته باید اشاره کنیم که علاوه براین محصولات این کمپانی از محصول جدیدی که هنوز به صورت دقیق مشخص نشده و کمی نیز ابهام به همراه دارد رونمایی به عمل آورده اند. افراد بسیاری اعتقاد دارند که این دستگاه نامشخص و مبهم همان نوکیا ایکس می باشد؛ زیرا تمام اطراف محوطه ی صفحه نمایش این گوشی هوشمند را بنرهایی که مرتبط با نوکیا ایکس است شامل شده است. نوکیا این امکان را فراهم نموده که افراد بتوانند هنگام بازدید از این گوشی هوشمند آن را در دست گرفته و یا حتی با آن عکس نیز بیاندازند. اما ناگفته نماند که این گوشی قفل می باشد و نمی توان به هیچ وجه مشخصات آن را مشاهده کرد. کمپانی اچ ام دی این عمل را به این دلیل انجام داده است تا بتواند اشتیاق و کنجکاوی کاربران را بالا ببرد تا نسبت به محصول بعدی این کمپانی که دارای بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش است مشتاق تر باشند.

البته هیچ مشکلی به وجود نمی آید که اشتیاق کاربران را ارتقا داد البته به شرطی که محصولی که در نهایت رونمایی می شود موجب مایوس شدن افراد نگردد. کمپانی اچ ام دی طی سال های اخیر در صفحه رسمی خود که در ویبو فعال است رندری را در ارتباط با یکی از دستگاه های نوکیا می باشد که در قسمت بالای صفحه نمایش آن بریدگی وجود دارد. در کنار این عکس نوشته ای نیز به چشم می خورد که نشان می دهد در تاریخ6 می اخبار بیشتری قرار است انتشار پیدا کند. علاوه براین دعوت نامه ای نیز در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده است که در ارتباط با مراسمی است که در تاریخ6 می قرار است به وسیله نوکیا برگزار شود. تصویری که از این دعوت نامه منتشر شده وجود برشی را در قسمت بالایی نشان می دهد که شباهت بسیار زیادی به صفحه نمایش های موبایل دارد.

علیرغم این مساله که پیش از این اعلام شده بود نوکیا ایکس در تاریخ7 اردیبهشت رونمایی خواهد شد اما اینگونه به نظر می رسد این گوشی هوشمند در تاریخ16 اردیبهشت معرفی می گردد. تاریخ رونمایی از این گوشی هوشمند مصادف با تاریخ معرفی گوشی وان پلاس6 می باشد که بر اساس گزارش های منتشر شده در تاریخ15 اردیبهشت در اروپا رونمایی خواهد شد. نوکیا با معرفی این مدل از گوشی های هوشمند خود می تواند کاربران بسیاری را به سمت محصول جدید خود جلب کرده و حضور بیشتری در عرصه ی رقابت با دیگر رقبا داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *