نمایش تصاویر جدید گوشی هوشمند ال جی جی7 تین کیو

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند ال جی جی7 تین کیو به نمایش درآمده است

طی روزهای گذشته در خصوص ال جی جی7 تین کیو تصاویر و اطلاعات جدیدی منتشر شده است که جزئیات بسیاری را در خصوص این گوشی هوشمند نمایش می دهد. نسل جدیدی که از پرچم داران ال جی معرفی شده به نام ال جی جی7 تین کیو می باشد که طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی در خصوص آن منتشر شده است. تصاویری که از این پرچم دار جدید ال جی منتشر شده نشان دهنده این است این گوشی های هشومند دارای صفحه نمایش6.1 اینچی می باشد و با کد نام LG-G710TM راهی بازار می گردد.

با توجه به تصاویری که از این گوشی هوشمند منتشر شده این گوشی مجهز به یک بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش می باشد اما جزئیات دیگری که در این گوشی قرار داده شده است به دلیل قاب محافظی که برای آن در نظر گرفته شده است به خوبی دیده نمی شود. این گوشی پرچم دار هوشمند دارای صفحه نمایش بدون حاشیه می باشد و یکی دیگر از تغییراتی که در خصوص این گوشی به خوبی دیده می شود کلید فیزیکی پاور می باشد که در لبه ی سمت راست گوشی تعبیه شده است. در لبه ی سمت چپ این گوشی نیز دکمه فیزیکی دیگری قرار داده شده است که مختص هوش مصنوعی می باشد.

کمپانی ال جی برای نخستین بار ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در گوشی هوشمند وی30 اس تین کیو قرار داده بود. هنوز به طور کامل مشخص نمی باشد که کلیدی که مختص هوش مصنوعی طراحی و در این پرچم دار جدید به کار رفته چه قابلیت ها و امکاناتی را برای کاربران فراهم خواهد نمود. از دیگر مشخصات فنی که ال جی دی خصوص ال جی جی7 تین کیو احتمالا در نظر گرفته است مجهز بودن به رم4 گیگابایتی می باشد که در کنار آن حافظه ی داخلی64 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و تراشه اسنپدراگون845 نیز به عنوان قلب تپنده این گوشی پرچم دار به شمار می رود.

ال جی با طراحی و ساخت جی7 تین کیو در واقع تحولی در دنیای گوشی های هوشمند خود ایجاد کرده و بر اساس شایعات این گوشی پرچم دار می تواند کاربردهای مختلفی را برای کاربران فراهم نماید. البته این موارد در حد احتمال و گمانه زنی است و به طور قطع نمی توان در خصوص آن ها ابراز نظر کرده و آن ها را تائید نمود و یا به طور کلی آن ها را تکذیب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *