فروش بالای100 میلیونی آیفون6.1 اینچی اپل مجهز به پنل LCD

فروش بیشتر از100 میلیون واحد آیفون6.1 اینچی که مجهز به نمایشگر LCD می باشد

یکی از تحلیل‌ گران ارشد KGI Securities طی گزارش جدیدی که منتشر کرده است اعلام کرده احتمالا میزان فروش گوشی آیفون6.1 اینچی اپل که دارای صفحه نمایش LCD است بالای100 میلیون واحد باشد.

مدت زمان بسیار کوتاهی پس از عرضه آیفون8 و آیفون10 اپل در خصوص آیفون های جدیدی که قرار بود از سوی این کمپانی وارد بازار شود اطلاعات بسیاری مطرح شده و در دسترس قرار گرفت. آن‌ گونه که تحلیل‌ گران عنوان کرده اند، کوپرتینویی‌ ها قصد دارند عرضه گوشی های آیفون خود را که دارای صفحه نمایش LCD است ادامه داده و آن ها را با این صفحه نمایش به بازار عرضه کنند. البته در سال جاری تعداد گوشی های آیفونی که این کمپانی با صفحه نمایشLCD  تولید می کند به یک عدد کاهش پیدا خواهد کرد. از سوی دیگر، کمپانی آمریکایی تلفن های هوشمند بیشتری را به پنل صفحه نمایش اولد مجهز کرده و عرضه خواهد نمود.

مینگ‌ چی کوکه به عنوان تحلیل‌گر ارشد موسسه KGI Securities  معرفی شده است در جدیدترین گزارشی که منتشر نموده در خصوص جانشین آیفون‌ های2017 اپل عنوان کرده مدل ۶.۱ اینچی میزان عرضه بالایی داشته است. این مدل از آیفون های اپل دارای بسیاری ازویژگی های آیفون10 می باشد که می توان به سیستم تشخیص چهره فیس‌ آی‌ دی اشاره کرد؛ علاوه براین، کمپانی اپل مجبور به انجام تغییراتی در این مدل از گوشی های خود خواهد بود تا به این وسیله بتواند گوشی هوشمند و جدید خود را با قیمت بهتر و مناسبی عرضه نماید.

یکی از این تغییرات طراحی و عرضه آیفون6.1 اینچی می باشد که با نمایشگرLCD وارد بازار می شود و به جای پنل اولد از این نوع پنل در مورد آن ها استفاده شده اس ؛ علاوه بر این گوشی جدید اپل، دارای فریم آلومینیومی خواهد بود و در مورد پنل پشتی آن از یک دوربین استفاده خواهد شد. آیفون8 پلاس که در سالگذشته میلادی با نمایشگرLCD  وارد بازار شده بود، دارای دوربین دوگانه می باشد و تنها آیفون4.7 اینچی اپل بدون دوربین دوگانه می باشد.

علاوه براین گفته می‌ شود آیفونی که کوپرتینویی‌ ها با قیمت ارزانی عرضه کرده اند بدون قابلیت «لمس سه ‌بعدی»می باشد؛ با استفاده از اجزای سخت افزاری، آیفون8 و آیفون ایکس می‌توانند فشار وارد شده بر نمایشگر را تشخیص داده و با در نظر گرفتن فشار وارد شده، دستورات گوناگونی را به مرحله اجرا دربیاورند. با در نظر گرفتن اطلاعاتی که از سوی تحلیل گر ارشد این موسسه تحقیقاتی به دست آمده میزان فروشی که آیفون جدید اپل خواهد داشت با توجه به قیمت نهایی آن است که برای ورود به بازار قیمت گذاری می شود. احتمال آن وجود دارد که آیفون LCD اپل دارای قیمتی مابین700 تا800 دلار داشته باشد و با این قیمت وارد بازارهای جهانی شود.

در گزارش‌ هایی که پیش از این منتشر شده بود مینگ‎ چی کو عنوان کرده بود که میزان عرضه آیفون6.1 اینچی جدید اپل که در سال2018 وارد بازار می شود چیزی در حدود105 تا115 میلیون گوشی خواهد بود؛ البته ناگفته نماند این مساله در صورتی اتفاق می افتد که آیفون جدید کمپانی اپل۶۹۹ دلار قیمت را برای فروش داشته باشد. در صورتی که میزان عرضه آیفون جدید اپل با افزایش قیمت به799 دلار باشد، چیزی در حدود۹۵ تا105 میلیون دستگاه خواهد بود که این مساله می تواند به ضرر این کمپانی آمریکایی باشد.

قیمتی که در خصوص مدل جدید آیفون‌ های LCD اپل تعیین شده است، به این مساله بستگی دارد که آیا کمپانی اپل این مدل از گوشی های هوشمند خود را به عنوان جایگزینی برای آیفون ها8 و8 پلاس در نظر گرفته است و یا خیر؟. مینگ‌ چی کو در آخرین احتمالاتی که در خصوص آیفون جدید اپل که در سال جاری و با قیمت ارزانی عرضه خواهد شد ، اعلام کرده بود که این مدل بدون برد انباشته می باشد و در طراحی آن از یک باتری به شکل مستطیلی‎ استفاده شده است که به مانند آیفون8 و آیفون8 پلاس می باشد و به همان شکل نیز کارایی دارد.

همین مساله موجب شده تا به عقیده مینگ چی کو این گوشی هوشمند اپل بتواند بیشتر از نیمی از عرضه آیفون های امسال اپل را به خود اختصاص داده و به دلیل داشتن طراحی بدون حاشیه می تواند در سال2019 در زمینه فروش نیز سطح بسیار خوبی را برای خود داشته باشد و گوشی های دیگر هیپ گونه تاثیری بر روی آن نخواهند داشت. با در نظر گرفتن اطلاعاتی که تحلیل گر ارشد این موسسه تحقیقاتی اعلام کرده آیفون هایی که اپل در سال2018 عرضه می کند در مجموع می توانند فروش دویست میلیون دستگاه را در مدت زمانی که برای عرضه اختصاص یافته است را برای خود به دست بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *