ویدئو کمپرسور اندروید

ویدئو کمپرسور اپی اندرویدی برای کاهش حجم ویدئوها

ویدئو کمپرسور اپی اندرویدی برای کاهش حجم ویدئوها

اندروید به تازگی اپلیکیشنی را برای خود طراحی کرده است که به وسیله آن حجم ویدئوها کاهش پیدا می کند. این کاهش حجم ویدئویی برای زمانی است که قصد دارید آن را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید. در حال حاضر اینترنت با سرعت بالاتری در اختیار افراد قرار دارد به همین علت افراد می توانند ویدئو ها را که دارای حجم بیشتری در مقایسه با عکس ها هستند با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر گشتی در فضای مجازی همچون اینستاگرام بزنید می بینید که بیشترین فایل هایی که انتشار یافته اند ویدئو ها هستند. به قدری از برنامه های ویدئوئی استقبال شده که اینستاگرام هم خود را موظف دانسته تا زمانی پانزده ثانیه ای که برای ویدئوها بود افزایش داده و آنم را به مدت شصت ثانیه ارتقا دهد.

ویدئو کمپرسور اندروید
ویدئو کمپرسور اندروید

باتوجه به اینکه در سال های اخیر سرعت اینترنت افزایش چشمگیری داشته اما هنوز هم کاربران با مشکل حجم ترافیکی برای به اشتراک گذاشتن ویدئوهای خود هستند زیرا اغلب ویدئو ها دارای حداقل 10 مگابایت حجم می باشند.

افرادی که تمایل دارند ویدئو هایی را برای دیگران ارسال کنند می توانند از اپلیکیشن هایی که در بازار موجود بوده و برای کاهش حجم ویدئو مناسب هستند را انتخاب کنند. استفاده از این اپلیکیشن ها باعث می شود حجم ویدئوی شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته و با خیالی راحت می توانید آن ها را در فضای مجازی منتشر کنید.

در خصوص این اپلیکیشن ها باید بگوئیم با کم کردن حجم ویدئو از کیفیت ویدئوی شما نیز کاسته می شود که البته این بدان معنا نیست که اپلیکیشن مورداستفاده شما باعث می شود یک ویدئوی بی کیفیت داشته باشید بلکه گاهی میان کیفیت ویدئویی که هفتاد مگابایت حجم دارد با ویدئویی که دارای بیست مگابایت حجم می باشد تفاوتی در موبایل خود نخواهید دید.

ویدئو کمپرسور اندروید
ویدئو کمپرسور اندروید

اندروید به تازگی یک اپلیکیشن به مجموعه خود افزوده که با نام ویدئو کمپرسور قابل شناسایی می باشد و یک اپلیکیشن فوق العاده است که می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن جدید این قابلیت را دارد که وقتی فایل ویدئویی خود را به آن می دهید آپشن هایی همچون حجم و رزولوشن را برای شما به نمایش در می آورد و به شما این امکان را می دهد که با توجه به چیزی که به دنبال آن می گردید حالت تبدیلی خود را انتخاب کرده و پس از چند دقیقه ویدئوی کاهش حجم یافته خود را دریافت کنید. این برنامه کاربردی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که یکی از آن ها کاهش قابل توجه حجم ویدئو می باشد و علاوه بر آن رزولوشن های متنوعی را به کاربر نشان می دهد و این امکان را به او می دهد که بتواند حالت تبدیل دلخواه خود را برای ویدئوی مورد نظر انتخاب کند و یک ویدئوی کاهش حجم پیدا کرده را با کیفیت مطلوبی به اشتراک بگذارد. اندروید یک بار دیگر توانسته کاربردی بودن خود را به بهترین شکل ممکن نشان بدهد و طراحی این اپلیکیشن دلیل محکمی بر این ادعا می باشد و با این کار توانسته میزان رضایت مشتریان خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *