هوآوی

موبایل های مدل میت 10و میت 10پرو هوآوی خط پایان طراحی را جا به جا کردند

موبایل های مدل میت 10و میت 11پرو هوآوی خط پایان طراحی را جا به جا کردند

این روزها شاهد طراحی زیبا و منحصر به فرد دومدل گوشی موبایل هوآوی میت 10و میت 10پرو بودیم. حالا در این بخش می خواهیم به بررسی قابلیت های این دو گوشی بپردازیم. شرکت هوآوی برای این که یک تفاوت را در دنیای موبایل های هوشمند ایجاد کند شروع به طراحی گوشی مدل (Huawei Mate 10) کرد. در بین متخصصین این فناوری گفته می شود که گوشی هایی که به اسم هوشمند ساخته می شوند خیلی ساده و بیشتر از مدل های تولیدی دیگر شبیه به هم هستند. حالا در این بین هوآوی از فرصت استفاده ی خوبی کرد و با طراحی متفاوت خود به این حرف و حدیث ها خاتمه داد.

هوآوی
هوآوی

مشخصات اصلی موبایل های هوآوی میت 10

شرکت هوآوی امسال با ارائه ی دو مئل گوشی خود Mate 10 و Mate 10 Pro ثابت کرد که می توان طرح منحصر به فرد ارائه کرد. حاشیه کم تر نسبت به مدل های قدیمی تر ، صفحه نمایش بزرگ تر و البته به کار گیری دانش روز در طراحی این مدل ها.

بدنه شیشه ای D3 به همراه یک صفحه نمایش جذاب

موبایل های HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro معرفی کننده ی یک بدنه مجلل شیشه ای به شیوه سه بعدی است که در کنار زیبایی که به موبایل داده است ، منحنی ویژه ای را جهت وارد کردن حس بهتر به کاربر درست کرده است. صفحه نمایشی که در این دو موبایل استفاده شده است FullView Display می باشد تا به رنج خوبی در زمینه ی نسبت بدنه به صفحه نمایش دست پیدا کنند. اندازه صفحه نمایش HUAWEI Mate 10 5.9اینچ از مدل K2 می باشد. نوع صفحه نمایش LCD با نسبت 16 به 9 است که از HDR10 پشتیبانی می کند ، درصورتی که HUAWEI Mate 10 Pro صفحه نمایش 6 اینچی از مدل AMOLED دارد . نسبت تصویر این مدل 18 به 9می باشد. همان طور که قبلاً اشاره کردیم هر دو مدل گوشی حاشیه های اندکی را در کناره ها دارند. کم کردن حاشیه باعث این شده است که کاربران راحت تر بتوانند با موبایل کار کنند . از بابت تاثیرگذار ترین برقراری ارتباط HUAWEI Mate 10 16درصد و HUAWEI Mate 10 Pro رشد 18درصدی را داشته اند.

هوآوی
هوآوی

طراحی شیک با استفاده از صنعت دقیق هوآوی

از تکنولوژی بسیار جدیدی برای طراحی و تولید گوشی های میت 10و میت 10پرو استفاده شده است تا این که هر کاربری که این نوع گوشی ها را با خود به همراه دارد لذت کاملی را ببرد و حس خوبی را تجربه کند. برای بدنه هر دو مدل شیشه ی محافظ سه بعدی به کار برده اند تا با کنار هم گذاشتن این شیشه ها در کنار بدنه فلزی گوشی شکوه جدیدی را به گوشی ها بدهند.

رنگ‌های خlاص ، برای مشتریان خاص!

موبایل های هوآوی میت 10 و میت 10 پرو درون یک جعبه زیبا با رنگ های خاص قرار داده شده اند و با این کار سعی داشته اند که تمام سلیقه ها را مورد توجه قرار دهند. رنگ های تولید شده گوشی HUAWEI Mate 10 مشکی ، طلایی و قهوه ای می باشد و برای تولید HUAWEI Mate 10 Pro از رنگ های آبی ، قهوه ای و خاکستری استفاده شده است. جالب است بدانید که HUAWEI Mate 10 Pro گواهی نامه IP67 را که نشان مقاومت در برابر نفوذ خاک و آب است را دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *