معرفی اچ تی سی یو12 در فصل دوم2018

معرفی پرچم دار جدید اچ تی سی در بهار آینده میلادی

با توجه به گزارشی که به تازگی منتشر شده است اچ تی سی یو12 در فصل آینده میلادی در رویدادی رسمی معرفی می گردد. در خصوص عرضه اچ تی سی یو12 در بهار آینده شایعاتی به وسیله Ricciolo که یکی از افشاگران معتبر توئیتری است انتشار پیدا کرده است. این منبع انتشار شایعات پیش از این نیز در خصوص گوشی هایی که معرفی نشده بودند شایعاتی را مرح کرده است که امیدواریم شایعات جدید به واقعیت بپیوندد.

در ماه گذشته میلادی اعلام شد که اچ تی سی در نمایشگاه MWC2018 از گوشی جدید خود رونمایی نخواهد کرد که البته این مسئله منطقی دیده می شود. علت این امر نیز معرفی پرچم داران جدید سامسونگ در این نمایشگاه است که موجب می شود گوشی جدید اچ تی سی در ازدحام معرفی گوشی های کهکشانی سامسونگ مورد توجه قرار نگیرد و افراد هیچ توجهی به آن ها نداشته باشند. با توجه به اینکه در خصوص پرچم دار جدید اچ تی سی هنوز هیچ مشخصاتی ارائه نشده است اما احتمال آن می رود که این گوشی تفاوت بسیاری با نشل پیش از خود داشته باشد. نسل پیشین اچ تی سی یو12 در نوامبر سال2017 معرفی شده است که جنس پنل آن از ترکیب شیشه و فلز بوده و حسگر اثر انگشت آن در پنل پشتی قرار داده شده است.

در خصوص پرچم دار سابق اچ تی سی حاشیه های باریکی در اطراف صفحه نمایش دیده می شود اما این مسئله موجب شده تا این گوشی هوشمند با برخی از گوشی های هوشمند که به عنوان پرچم دار در بازار وجود دارند و به عنوان گوشی های بدون حاشیه شناخته می شوند قابلیت مقایسه را نداشته باشد. همانطور که پیش تر عنوان کردیم در خصوص پرچم دار جدید اچ تی سی هنوز مشخصاتی ارائه نشده و نمی توانیم در خصوص این گوشی هوشمند اظهار نظری داشته باشیم و باید منتظر روزهای آینده و افشای اطلاعاتی از سوی افشاگران باشیم تا ببینیم اچ تی سی در خصوص پرچم دار جدید خود چه دستور العملی را به کار بسته و از چه زبان طراحی در مورد آن استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *