عرضه هواوی نوا3 ای به زودی در ایران

هوای نوا3 ای به زودی وارد بازارهای ایران می شود

کمپانی هواوی در زمینه تولید و عرضه گوشی های دیجیتال عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و توانسته محصولات با کیفیتی را وارد بازارهای جهانی نماید. هواوی نوا3 ای یکی از گوشی های میان رده این کمپانی می باشد که به زودی قرار است وارد بازارهای ایران شده و در اختیار کاربران محصولات این کمپانی چینی قرار بگیرد.

رده متوسطی که برای گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است بخشی است که رشد قابل توجهی داشته که موجب می شود کاربران امکانات پیشرفته را همراه با قیمت مناسبی داشته باشند. کمپانی هواوی یکی از تولیدکنندگان بزرگ جهان است که در عرصه تولید گوشی های هوشمند فعالیت های قابل قبولی را از خود نشان داده است و توانسته طیف وسیعی از محصولات را در اختیار کاربران قرار دهد. سری نوا گوشی های هواوی سابقه ای از قابلیت های گسترده را دارد که در کنار قیمت رقابتی قرار گرفته و نشان دهنده تمرکز بالای این کمپانی به رده ی گوشی های هوشمند دارد.

دوربین یکی از مهمترین عناصری است که کاربران در هنگام خرید گوشی به آن توجه می کنند. کاربرانی که امروزه به دنبال خرید گوشی های هوشمند هستند به دنبال کیفیت بالا و رنگ های بهتر و تصاویر عمیق می باشند و به طور کلی می توان گفت به دنبال محصولی هستند که عملکرد فوق العاده ای در زمینه دوربین داشته باشد و بتواند تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را برای کاربران ثبت نماید.

کمپانی هواوی برای اینکه کیفیت دوربین گوشی های خود را ارتقا دهد تمرکز بسیار زیادی در این زمینه داشته است و این ویژگی را در خصوص محصولات میان رده خود نیز به کار گرفته است. سری نوا گوشی های هوشمند هواوی به عنوان محصولاتی شناخته می شوند که توانسته مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد. این مدل از گوشی های هواوی قابلیت های ویژه ای همچون دوربین سلفی20 مگاپیکسلی را برای نخستین بار در میان محصولات میان رده وارد کرده است. استفاده بهینه از نور کم و فناوری سه بعدی تشخیص چهره و بالارفتن رنگ ها و روشنایی و وضوح بالا و حالت پرتره و قابلیت ثبت تصاویر با ژست های حرکتی از جمله قابلیت هایی هستند که در خصوص دوربین محصولات سری نوا در سال های گذشته به کار گرفته شده است و این مساله موجب شده تا کاربران زیادی علاقه مند به استفاده از این محصولات باشند.

گوشی هوشمند هواوی نو3 ای جدیدترین عضو خانواده نوا می باشد که قرار است به زودی وارد بازارهای ایران شود. این گوشی هوشمند در کشورهای دیگر به نام Huawei P20 lite عرضه گشته اما در بازار گوشی های هوشمند ایران این نسخه از گوشی های هوشمند هواوی به نام هواوی نوا3 ای Huawei nova 3e شناخته می شود و دارایی قیمت مناسبی نیز می باشد که کاربران و علاقه مندان محصولات این کمپانی می توانند آن را خریداری نمایند. دوربین این گوشی هوشمند نیز یکی از قابلیت ها و مزیت های مهم آن به شمار می رود که کمپانی چینی در خصوص بهبود آن فعالیت بسیاری انجام داده تا بتواند محصولی با دوربین خوب را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *