آیفون 7

سیاست اپل برای به فروش رساندن آیفون 8

سیاست اپل برای به فروش رساندن آیفون 8

توقف فروش آیفون 7 اپل با حافظه 256 گیگابایت

کمپانی اپل از یک ماه پیش تا کنون دیگر هیچ آیفون 7 را برای فروش عرضه نکرده است و طبق تحقیقاتی که به عمل آمده این کمپانی خط فروش آیفون 7 را از روزی که سری جدید آیفون های خود را معرفی کرده بود متوقف کرده است. اگر به وب سایت اپل مراجعه کنید خواهید دید که در بخش فروش محصولات کمپانی اپل هیچ نامی از آیفون 7 دویست و پنجاه و شش گیگا بایتی وجود ندارد.

آیفون 7
آیفون 7

وب سایت وایبک مچین اینگونه اعلام کرده که شرکت اپل از روز دوازده سپتامبر دیگر آیفون 7 را با نسخه دویست و پنجاه و شش گیگابایتی به فروش نخواهد گذاشت. علیرغم سکوتی که سخنگوی اپل در مواجهه با این خبر داشته اما قسمت فنی و سرویس محصولات اپل عنوان کرده که دیگر کمپانی اپل به هیچ عنوانی قصد فروش تلفن هوشمند آیفون 7 نسخه ی دویست و پنجاه و شش گیگابایتی را ندارد و محصولی با این نام را برای فروش به بازار ارسال نخواهد کرد.

آیفون 7 دارای حافظه ی دویست و پنجاه و شش گیگابایتی می باشد و با کارکرد خوبی که از خود نشان داده به خوبی توانسته سیاست های کمپانی اپل در خصوص فروش تلفن های هوشمند را نشان دهد و میزان فروش محصولات تولید شده این کمپانی بزرگ را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. کمپانی اپل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با از رده خارج کردن آیفون 7 کاربران و طرفداران محصولات خود را به سمت خرید محصولات جدید تر این کمپانی سوق دهد و سود اقتصادی خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.

آیفون 7
آیفون 7

هم اکنون افرادی که تمایل دارند حافظه ی دویست و پنجاه و شش گیگابایتی از محصولات اپل را در اختیار داشته باشند می توانند به سراغ آیفون 8 بروند که در سه نسخه سی و دو، صد و بیست و هشت و دویست و پنجاه و شش گیگابایتی در بازار موجود می باشد. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که کمپانی اپل تلفن هوشمند خود یعنی آیفون 7 را به شکل مستقیم وارد بازار نمی کند اما کاربرانی که در آمریکا حضور دارند می توانند در صورت تمایل به داشتن نسخه دویست و پنجاه و شش گیگابایتی آیفون 7 ان  را به اپراتور مخابراتی سفارش بدهند. قیمتی که برای آیفون 7 که حافظه ی آن دویست و پنجاه و شش گیگابایت است در حدود 749.99 دلار می باشد در حالی که آیفون 8 با همین حافظه از قیمت بالتر 849.99 دلاری برخوردار می باشد و به وسیله ورایزن در معرض فروش قرار می گیرد.

بر اساس گزارشاتی که از مقایسه فروش دو محصول آیفون 7 و آیفون 8 به دست رسیده تلفن هوشمند آیفون7 رقم فروشی بسیار بالاتری نسبت به آیفون 8 داشته و این امر موجب شده است که کمپانی اپل تصمیم بگیرد تا با متوقف کردن فروش آیفون 7 فروش سایر محصولات خود را افزایش دهد.

آیفون 8
آیفون 8

نکته دیگری که در خصوص این دو ایفون حائز اهمیت است این می باشد که جستجوی ایفون 7 در گوگل بسیار بیشتر از آیفون 8 بوده و علیرغم سیاست هایی که کمپانی اپل برای فروش سایر محصولات خود در نظر گرفته افراد بسیاری با این کار اپل مخالفت کرده اند و استقبالی از این سیاست صورت نگرفته است. کمپانی اپل همزمان با عرضه  آیفون 8 به بازار های جهانی محصول دیگری را نیز با نام آیفون 10 رونمایی کرد و احتمال می دهد زمانی که آیفون 10 را وارد بازار می کند میزان فروش گوشی های هوشمند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس کاهش نیافته و بتواند به میزان قابل توجهی به فروش برسد.

هنوز هم هستند افرادی که از کارکرد آیفون 7 راضی بوده و در بین محصولات جدیدی که آیفون وارد بازار کرده است ترجیح می دهند به سراغ نسخه دویست و پنجاه و شش گیگابایتی این مدل از آیفون های اپل رفته و آن را مورد استفاده قرار دهند. کمپانی اپل امیدوار است با توقف فروش این آیفون بتواند راه فروش آیفون های دیگر خود را هموار سازد اما باید دید با ورود آیفون 10 به بازار کاربران چقدر از این محصول استقبال خواهند کرد و آیا اپل موفق می شود میزان فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را افزایش دهد و یا اینکه مجبور می شود سیاست دیگری را برای خود انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *