رونمایی اچ پی از مدل جدید Envy 13مجهز به تراشه ی کبی لیک ریفرش

اچ پی از لپ تاپ جدید Envy 13 مجهز به تراشه کبی لیک ریفرش رونمایی کرد

کمپانی اچ پی به تازگی از لپ تاپ نسخه Envy 13 که دارای طراحی زیبا می باشد و از ضخامت کمی نیز برخوردار است به همراه تراشه ی سری کبی لیک پرده برداری نموده است.

این لپ تاپ اچ پی دارای صفحه نمایش13 اینچی می باشد که طی ماه آینده میلادی در حالی وارد بازار خواهد شد که قیمت1000 دلاری را برای خود دارد. در خصوص این لپ تاپ از تراشه ی Core i7-8550U استفاده شده و رم در نظر گرفته شده برای آن8 گیگابایت می باشد و به همراه256 گیابایت حافظه ی PCIe NVMe در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای لپ تاپ اچ پی انوی به اندازه ی13.3 اینچ می باشد که رزولوشن1920 در1080 پیکسل را پشتیبانی یم کند و باتری به کار گرفته شده در این لپ تاپ53.2 وات ساعتی می باشد که بدنه ای از جنس آلومینیوم آن را در بر گرفته است. ضخامتی که برای این لپ تاپ تعیین شده1.5 سانتی متر است و وزن کللی این دستگاه1.315 کیلوگرم می باشد.

طراحی ای که برای این نوت بوک در نظر گرفته شده جذابیت خاصی دارد و می تواند توج افراد را به خود جلب کند. علاوه براین موارد قابلیت ها و ویژگی های به خوصی در این دستگاه وجود دارد که موجب می شود جذابیت بسیار زیادی داشته باشد. اگر بخواهیم بیشتر خصوص این لپ تاپ صحبت کنیم باید بگوئیم زمانی که نوت بوک را می گشائیم صفحه نمایش آن به عنوان اهرم کارایی خواهد کرد و موجب می شود انتهای کیبورد کمی به سمت بالا متمایل شود.

این مساله موجب می شود علاوه بر اینکه لپ تاپ زیبایی خود را نشان دهد کار کردن با آن به راحتی امکان پذیر باشد و علاوه براین موجب می شود فاصله ای میان صفحه کلید و صفحه نمایش  ایجاد شود که می تواند جریان هوا را به خوبی عبور داده و قسمتی از گرمای موجود در دستگاه نیز از بین برود. در این دستگاه جدید از سنسور اثر انگشت نیز در بخش کناری لپ تاپ استفاده شده است که موجب ارتقای امنیت آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *