تامین3 تا5 میلیون صفحه نمایش اولد آیفون توسط ال جی دیسپلی

ال جی دیسپلی موظف به تامین3 تا5 میلیون صفحه نمایش اولد آیفون است

با توجه به گزارش های جدید یکه منتشر شده کمپانی ال جی دیسپلی با کمپانی اپل قرارداد همکاری امضا نموده و قرار است حدود3 تا5 میلیون از صفحه نمایش های اولد آیفون را برای کمپانی اپل تامین کند. با در نظر گرفتن گزارش های منتشر شده اپل موفق شده در زمینه تامین کننده دوم صفحه نمایش های اولد با کمپانی ال جی دیسپلی قرارداد مشارکت امضا کند و پنل های اولدی که برای تولید آیفون های جدید اپل مورد نیاز است از سوی این کمپانی تامین خواهد شد.

خبرگزاری بلومبرگ پیش تر اعلام کرده بود ال جی قرار است حدود 2 تا 4 میلیون از صفحه نمایش های اولد آیفون اپل را تامین کند اما خبرهای جدیدی که منتشر شده نشان می دهد این کمپانی کره ای قرار است3 تا5 میلیون از این صفحه نمایش ها را در خصوص آیفون های اپل که در سال جاری میلادی طراحی می شوند تامین نماید. آمارهای جدید تفاوت بسیاری با ارقامی دارد که پیش از این خبرگزاری بلومبرگ عنوان کرده بود. امضای قرارداد جدید با کمپانی ال جی موجب می شود اپل وابستگی بسیار کمی به سامسونگ داشته باشد و بخشی از پنل های اولد مورد نیاز خود را توسط کمپانی دیگری تامین کند.

کمپانی سامسونگ به عنوان تنها شرکتی معرفی می شود که موفق شده بود در زمینه تولید صفحه نمایش های اولد کلیه مشخصات سخت افزاری مورد نظر کمپانی اپل را فراهم کرده و همین موضوع موجب شده بود در تولید صفحه نمایش مورد نیاز در خصوص آیفون10 اپل سامسونگ تنها تامین کننده باشد. این درحالی است که اپل تمایل داشت وابستگی خود را به کمپانی سامسونگ کاهش دهد و درپی کمپانی دومی بود تا بتواند بخشی از پنل های اولد مورد نیاز برای آیفون های جدید خود از طریق آن تامین کند.

آیفون های2019 اپل در حالی وارد بازار خواهند شد که در آن­ ها از صفحه نمایش های اولد استفاده شده است و کمپانی ال جی نیز موفق شد تا مشخصات سخت افزاری مورد نظر اپل را درک کرده و در تولید صفحه نمایش های اولد آن ها را به کار بگیرد و همین موضوع موجب شد به عنوان دومین کمپانی تامین کننده صفحه نمایش های اولد آیفون های اپل در نظر گرفته شود و اپل قرارداد همکاری خود را با کمپانی ال جی دیسپلی امضا کند.

قیمت احتمالی که کمپانی اپل به ال جی پرداخت کرده 2.7 میلیارد دلار است که موجب می شود ال جی خط تولیدی جداگانه برای تولید صفحه نمایش های اولد آیفون راه اندازی کرده و این محصولات را به صورت اختصاصی تولید نماید. مبلغ عنوان شده می تواند بخش بزرگی از هزینه های راه اندازی خط تولید جداگانه را شامل شود. کمپانی اپل تصمیم گرفته در خصوص تولید هرکدام از قطعات مورد نیاز محصولاتی که تولید می کند دست کم دو تامین کننده داشته باشد با امکان مذاکره با کمپانی های دیگر را در زمان عقد قرارداد و قیمت گذاری داشته باشد و به این ترتیب عملکرد بهتری نیز در زمینه تولید صفحه نمایش های اولد خواهد داشت.

در هنگام معرفی آیفون10 اپل قیمت بالایی را برای آن در نظر گرفته بود و همین مسئله موجب شد تا در زمینه فروش این گوشی هوشمند کاهش چشمگیری داشته باشد. اما پس از مدتی اپل تصمیم گرفت تا در خصوص تامین صفحه نمایش های اولد هزینه های خود را کاهش دهد و محصولی که جایگزین آیفون10 است را با قیمت پایین تری وارد بازار کند. البته تمام این موارد در حد شایعه باقی ماند و اخبار جدید نشان داد اپل محصول جانشین آیفون10 را با قیمت بیشتری عرضه خواهد کرد. در حال حاضر نیز مشخص شده ال جی دیسپلی مسول تامین نیمی از صفحه نمایش های اولد مورد نیاز برای آیفون های جدید اپل خواهد بود. با توجه به اخبار منتشر شده اپل سفارش تولید صفحه نمایش6.5 اینچی اولد را که مختص آیفون2018 است به ال جی دیسپلی داده و قرار است این محصولات در مدت زمان کوتاهی وارد بازارهای جهانی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *