بیت کوین

بیت کوین و رسیدن به ارزش9000 دلاری

بیت کوین و رسیدن به ارزش9000 دلاری

بیت کوین که یک پول دیجیتال است توانسته از مرز نه هزار لار نیز گذشته و با عملکرد موفقی که داشته یک رکورد جدید را برای خود رقم زده است. این پول دیجیتالی پیش از این نیز توانسته بود عملکرد خوبی را از خود نشان داده و به رکورد مناسبی دسترسی داشته باشد اما این رقم برای بیت کوین یک موفقیت بسیار با ارزش به شمار می رود.

بیت کوین
بیت کوین

چگونگی پدید آمدن پول دیجیتالی

پس از شب شکر گذاری بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که ارزش بیت کوین بسیار کاهش خواهد داشت و این پول دیجیتال ارزش پائینی را به دست خواهد آورد. اما این پول دیجیتالی مدرن هیچ تصمیمی برای کاهش ارزش خود ندارد و بر خلاف نظریات کارشناسان عمل می کند و هر روزه شاهد افزایش ارزش اسن پول دیجیتالی هستیم.

بیت کوین در حال حاضر توانسته رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند و از مرز ارزشی نه هزار دلار نیز رد شده است. اگر بخواهیم این رقم را به طور دقیق بیان کنیم باید بگوئیم ارزش بیت کوین توانسته به رقم9.093 دلار برسد که این رقم برای بیت کوین آغاز گر یک موفقیت بینظیر به شمار می رود و این امکان را برای آن فراهم می کند که در آینده ای نه چندان دور به موفقیت های بالاتری نیز دست پیدا کند. در اصل با این موفقیت مسیر توسعه برای بیت کوین هموارتر از گذشته شده است.

بیت کوین
بیت کوین

علیرغم موفقیتی که بیت کوین داشته اویلریخ استفان که در مقام مدیریت ارشد استراتژی بانک دویچه قرار دارد برای افرادی که تمایل به سرمایه گذاری بر روی بیت کوین دارند به این صورت اخطار داده است که: بهترین توصیه ای که می توانم به افراد بکنم این است که هرگز یک سرمایه گذاری عادی بر روی بیت کوین را انجام ندهند.

از آنجایی که بیت کوین در مورد ارزش خود رشد چشمگیری داشته امکان دارد به صورت ناگهانی نیز ارزش این پول دیجیتال سقوط کند. بیت کوین در طول یک هفته توانسته با افزایش ارزش هزار دلاری روبه رو شود و از مرز پنج هزار دلار نیز عبور کند به همین دلیل احتمال آن وجود دارد به صورت ناگهانی ارزش آن با یک سقوط مواجه شده و این مسئله می تواند افرادی را که سرمایه گذاری های عادی بر روی آن انجام داده است متضرر کند.

بیت کوین و احتمال افت قیمت برای آن

پول دیجیتالی بیت کوین توانسته نرخ بسیار عالی و فوق العاده ی رشد1.128 درصد برای خود به دست بیاورد. با در نظر داشتن رشدی که این پول دیجیتال داشته احتمال آن وجود دارد که قبل از اینکه سال جدید میلادی آغاز شود قیمت آن به10000 دلار نیز ببرسد.

بیت کوین
بیت کوین

از آنجایی که ارزش هر واحد بیت کوین توانسته ارزش بالایی را به دست بیاورد به همین دلیل بیت کوین نیز موفق شده ارزش بازار خود را افزایش داده و رقم آن را به سی و پنج میلیارد دلار ارتقا دهد. این بالا رفتن ارزش برای بیت کوین موفقیت های دیگری را نیز در پی داشته است اما احتمال آن وجوددارد که قیمت این پول دیجیتالی با کاهش نیز روبه رو بشود اما به هر حال این پول دیجیتال قصد عقب نشینی نداشته و همچنان در حال افزایش ارزش خود است.

یک دیدگاه در “بیت کوین و رسیدن به ارزش9000 دلاری”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *