انتشار تصاویر نسخه جدید سرفیس فون

انتشار تصاویر نسخه جدید سرفیس فون

به تازگی یکی از افرادی که در زمینه طراحی در فضای اینترنتی شهرت بسیار زیادی دارد پتنت هایی که از سرفیس فون به نام خود ثبت کرده بود را مورد مطالعه و تحقیق قرار داد و با توجه به این پتنت ها موفق شد نسخه های خوب و با کیفیتی از این دستگاه را طراحی نماید. با توجه به این مساله باید بگوئیم دیگر هیچ تردیدی وجود ندارد که کمپانی عطیم مایکروسافت قصد طراحی تلفن همراهی را دارد که با نام سرفیس طراحی و تولید خواهند شد و در مورد آن ها ویندوز10 استفاده می شود.

در حال حاضر دیوید بریر که در زمینه طراحی نام و آوازه بسیاری برای خود دارد از پتنت هایی که به تازگی مایکروسافت به نام خود ثبت نموده کمک گرفته است و تصاویر رندر جالبی را از گوشی هوشمند سرفیس فون ایجاد کرده است که نمونه بسیار جالبی به نظر می رسد و سرو صدای زیادی در فضای مجازی بر پا کرده است.

تصاویر بسیار جالبی از این سرفیس فون منتشر شده است که تمام آن ها در فضای اینترنتی دو رنگ آلبالویی و آبی کبالت را نشان می دهد. سرفیس اندرومدا یا همان سرفیس فون با این دو رنگ در فضای اینترنتی شناخته می شود که موجب شده تا نظر افراد بسیاری به آن جلب شود. سرفیس اندرومدا موبایلی است که می توان آن را تا کرده و صفحه نمایش آن را به دو نیمه تقسیم کرد.

تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده نشان دهنده این است که در طراحی سر فیس فون هیچ دکمه ای به کار نرفته است و یک درگاه یو اس بی که از نوع C می باشد بر روی این دستگاه دیده می شود که محل قرار گیری آن بخش پائینی دستگاه می باشد. به جز این موارد می توان به نشانگر اعلانی که در بخش کناری این گوشی هوشمند وجود دارد نیز اشاره کرد که هر کاربری با دین این نشانگر به یاد اعلان های اج می افتد که در گوشی های مدل گلکسی سامسونگ وجود داشت. زمانی که این نشانگر بر روی گوشی همراهی وجود داشته باشد بدون اینکه نیازی به باز کردن گوشی خود داشته باشید می توانید کلیه اعلان هایی را که بر روی صفحه نمایش گوشی شما وجود دارد به راحتی ببینید.

یکی دیگر از قابلیت های سرفیس فون این است که می توان آن را از قسمت میانی باز کرد و مانند یک کتاب از آن استفاده کرد. زمانی که این کار انجام شود صفحه نمایش سر فیس فون شما دو برابر خواهد شد. نا گفته نماند تصاویر رندری که منتشر شده است بر مبنای نمونه اصلی نمی باشند و در واقع نسخه هایی هستند که با توجه به پتنت هایی که به ثبت رسیده طراحی شده اند.

اگر کمپانی مایکرو سافت بتواند نسخه ای واقعی را که شباهت بسیاری به این تصاویر دارد عرضه کند مسلما قدم مثبتی در جلب نظر افراد خواهد برداشت. شاید عرضه این محصول به عنوان آخرین شانس ردموندی ها به شمار برود که بتوانند قدمی برای توسعه سرفیس فون بردارند. باید دید چند درصد از افراد حاضرند پس از عرضه این محصول از سوی کمپانی مایکرو سافت اقدام به خرید آن نمایند و آیا اصلا فردی تمایل به خرید محصولی اینگونه دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *