استفاده38 میلیون از کاربران از سرویس استریم موسیقی اپل موزیک

اشتراک38 میلیون کاربر و استفاده از سرویس استریم موسیقی اپل موزیک

اپل موزیک در حال حاضر پذیرای۳۸ میلیون کاربر پولی می باشد که این آمار در طی ماه گذشته میلادی۳۶ میلیون مشترک اعلام گشته بود. در عرصه ی برنامه های استریم موسیقی، رقیبان قدرتمند بسیاری همچون اسپاتیفای،  آمازون موزیک و همچنین گوگل ‌پلی موزیک در حال ررقابت هستند و هر روزه برنامه های جدید را به محصولات خود می افزایند.

طی روزهای اخیر آمار تازه ای از تعداد کاربران سرویس اپل موزیک انتشار یافته است که بر اساس آن، این سرویس در حال حاضر به۳۸ میلیون مشترک پولی در حال سرویس‌ دهی می ‌باشد و می تواند با ارائه خدمات بسیاری این سرویس را ارتقا و توسعه داده و کاربران خود را راضی نگه دارد.

با این وجود یکی از رقبای اصلی و مهم اپل در عرصه موسیقی و سرویس های مرتبط با آن، یعنی اسپاتیفای، در روزهای پایانی سال۲۰۱۷ عنوان کرد که به۷۱ میلیون کاربر پریمیوم خود در حال سرویس دهی می باشد که باید بگوئیم این آمار رقم بسیار بالایی را نشان می دهد و می تواند موفقیت این کمپانی را نشان دهد؛ این کمپانی تصمیم گرفته است در هفته ‌های آینده، سهام متعلق به خود را در بازار بورس نیویورک به فروش برساند و در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

برای اینکه بتوانید بهتر با این مساله آشنا شوید مقایسه ای انجام شده که در آن، سرویس موسیقی آمازون موزیک۱۶ میلیون کاربر پولی را برای خود داشته است؛ این‌ مساله در‌ حالی می باشد که سرویس پاندورا مدیا می تواند به۵.۴۸ میلیون مشترک سرویس دهی کند.

در این میان، کمپانی گوگل تا به حال هیچ‌ گونه آماری در خصوص تعداد مشترکان سرویس استریم موسیقی که مخصوص این کمپانی است و با نام گوگل ‌پلی موزیک معرفی می‌ شود، عرضه نکرده است. اپل، گوگل، اسپاتیفای و سرویس های دیگر، هزینه‌ ی اشتراک گذاری ماهانه‌ ی۹.۹۹ دلار را در مورد کاربران‌ خود در نظر گرفته اند؛ این مساله در حالی می باشد که کمپانی آمازون هزینه ‌ای که برای سرویس موسیقی خود به صورت ماهانه برای کاربران پرایم تعیین کرده در حدود۷.۹۹ دلار می باشد.

در این میان، کمپانی اسپاتیفای نسخه ‌ای را به صورت رایگان با آگهی های درون‌ برنامه ‌ای در مورد مشترکین خود در نظر گرفته که مشترکین با نادیده گرفتن برخی قابلیت ها، این امکان را به دست می آورند که از گوش‌ سپردن به موسیقی‌ هایی که مورد علاقه آن ها می باشد در این نسخه لذت کافی را ببرند؛ البته ناگفته نماند کمپانی اپل روشی اینگونه را برای خود انتخاب نکرده است؛ اما مشترکین این سرویس موسیقی این امکان را دارند با گذاشتن مبلغی در حساب‌ خود، از سه ماه اشتراکی که به صورت رایگان است و برای اپل موزیک می باشد استفاده نمایند. بر اساس اطلاعاتی که کوپرتینویی‌ ها منتشر کرده اند، اپل موزیک در حال حاضر دارای۸ میلیون مشترک می باشد که به صورت رایگان از این سرویس موسیقی استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *