ارائه نمونه جدیدی از آیفون با صفحه نمایش 6.1 اینچی LCDبا بدنه فلزی در سال 2018

ارائه نمونه جدیدی از آیفون با صفحه نمایش 6.1 اینچی LCDبا بدنه فلزی در سال 2018

ارائه نمونه جدیدی از آیفون با صفحه نمایش 6.1 اینچی LCDبا بدنه فلزی در سال 2018

بر پایه یک خبر تازه، کمپانی اپل به دنبال ارائه گوشی جدیدی در سال آتی می باشد که برای تولید آن یک صفحه نمایش   6.1 اینچی LCDدر نظر گرفته شده است. این نمونه از شارژر وایرلس پشتیبانی نمی کند و همچنین قیمت پایین تری به نسبت آیفون های دیگر موجود در بازار خواهد داشت.

به نقل از نشریه Nikkei که در مجله خود این را اعلام کرده است که کمپانی اپل در سال آینده، یک موبایل آیفون جدید با صفحه نمایش LCD روانه بازار خواهد کرد؛ قرار نیست این مدل جایگزین آیفون های OLED گردد و این انتظار می رود دو نمونه با پنل OLED شبیه به آیفون 10تولید شود. کمپانی اپل، هیچ کدام از آیفون های سال 2017خود را با پنل فلزی ارائه نکرده است، به همین ترتیب در سال آینده آیفون با ال سی دی و پنل فلزی رونمایی خواهد شد.

آیفون

آیفون

با این حال که این آیفون دارای پنل می باشد، به قابلیت شارژر وایرلس مجهز نخواهد گردید. روند این تغییرات سبب می شود تا آیفون ال سی دی با قیمت پایین تری به نسبت دو نمونه دیگر عرضه گردد. اندازه صفحه‌نمایش آیفون جدید کوپرتینویی‌‏ها، 6.1 اینچی خواهد بود؛ این در صورتی می باشد که دو نمونه ی دیگر با صفحه نمایش OLED، نمایشگر 5.8 اینچی و 6.2 اینچی یا 6.3 اینچی خواهد داشت.

تغییراتی که در آیفون با صفحه نمایش ال سی دی ایجاد شده است، سبب می شود تا سایز بزرگ تری به نسبت آیفون 8پلاس داشته باشد. شرکت تولید کننده، امکان دارد از یک صفحه نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 روی موبایل تازه خود استفاده نماید، این نکته را هم باید بگوییم که آیفون 10به عنوان پرچم دار حال حاضر اپل، از یک صفحه نمایش با نسبت ابعاد نه‌چندان مرسوم 19.5 به 9 استفاده می‌کند.

اگر تصمیم تولید و عرضه آیفون با صفحه نمایش ال سی دی و پنل فلزی نهایی شود بدون شک تولید کیس آن را به شرکت Casetek، زیرشاخه Pegatron واگذار خواهد کرد. هم اکنون شرکت Casetek، پنل فلزی تبلت‌‏های آیپد را توسعه می‎دهد و طراحی پنل فلزی آیفون جدید نیز مانند آن خواهد بود.

آیفون

آیفون

مدتی قبل مینگ چی کو اعلام داشته بود که کمپانی اپل، آیفون LCD را عرضه خواهد کرد. این طور که معلوم می باشد، آیفون جدید کوپرتینویی‌ها طراحی بدون لبه خواهد داشت؛ البته اطمینان کامل نداریم که خبر آقای کو با خبر جدید Nikkeiیکی باشد. کمپانی اپل با حذف حاشیه های اضافی آیفون 10توانسته است یک نمایشگر 5.8 اینچی را درون پرچمدارش قرار دهد، این در حالی می باشد که آیفون 8 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی، ابعاد نسبتاً بزرگ‌تری در قیاس با آیفون 10دارد.

تحلیل‌گر برجسته‌‏ی  KGI Securities، پیش بینی کرده است که هر سه نمونه از موبایل های جدید آیفون مجهز به دوربین TrueDepth خواهند شد. بنابر این احتمال داده شده است که آیفون‌های 2018 اپل، بدون دکمه‌ی فیزیکی Home و سنسور اثرانگشت Touch ID عرضه گردند، همچنین انتظار می رود که آیفون 6.1 اینچی LCD اپل، همانند نمونه های دیگر از قابلیت Face ID بهره مند گردد.

آیفون

آیفون

توزیع یک آیفون مجهز به صفحه‌‏نمایش LCD که بدنه فلزی دارد و مشخصات سخت‌افزاری آن به نسبت آیفون‌های دیگر  2018 اپل پایین تر می باشد، سبب می شود تا هزینه های تولید پایین تر بیاید که این موضوع بر روی هزینه پایانی آیفون 6.1 اینچی سال آتی اپل تأثیر خواهد گذاشت. به همین ترتیب،استفاده کنندگان این موبایل در هند یا کشورهای دیگر که در حال توسعه می باشند، به آسانی می توانند این نمونه را خریداری نمایند. مینگ‏‌چی کو پیش‌بینی کرده است که اپل، آیفون LCD را با قیمتی میان 649 تا 749 دلار به فروش  خواهد رساند. با توجه به این که تا زمان عرضه ی این آیفون هنوز یک سال مانده است، می بایست به این نوع شایعات با شک و تردید نگاه کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *