یوتیوب و استخدام نیرویی جدید جهت مبارزه با افراطی گری

یوتیوب و استخدام نیرویی جدید جهت مبارزه با افراطی گری

یوتیوب و استخدام نیرویی جدید جهت مبارزه با افراطی گری

یوتیوب یکی از زیر مجموعه های آلفابت می باشد، در روز گذشته عنوان کرد که در سال آتی نیروهای بیشتری را جهت به کار گیری راه های جدیدی به منظور مبارزه با افراطی گری و تشخیص محتوای نا مناسب در این شبکه مجازی اجتماعی استخدام می نماید.

یوتیوب از هم اکنون با پیشرفت سیستم ها و نرم افزارهای قابل تشخیص، روند مبارزه با افراطی گری و فیلم های مربوط به زیاده خواهان را آغاز کرده است.

یوتیوب

یوتیوب

محتویات مورد نظر یوتیوب که مقرر شده است در برنامه ویژه با افراطی گری از این برنامه ی اجتماعی پاک گردند، شامل محتویات نا مناسب برای کودکان و خانواده، مقاله های تنفر جویانه و نژاد پرستانه و همچنین محتوای تشویق کننده تروریسم عنوان شده است. به همین ترتیب، حساب های کاربری که محتویات آپلود شده ی آن ها توسط نرم افزار قابل تشخیص یوتیوب تحت عنوان یکی از نوشته های نا متناسب قلمداد شده باشد، امکان درآمد از راه تبلیغات برای آن ها مقدور نخواهد بود.

نرم افزار قابل تشخیص یوتیوب هم اکنون از راه های یادگیری ماشینی برای تشخیص پیام های نامناسب استفاده می کند. این سیستم قابل تشخیص پیام های مختلف را از طریق نظرها و لایک های کاربران دریافت می نماید و با بررسی آن ها، محتویات نامناسب را لیبل گذاری می کند.

یوتیوب

یوتیوب

یوتیوب این تصمیم را دارد که تا سال 2018بیشتر از ده هزار نفر نیرو را جهت لیبل گذاری محتویات نامناسب استخدام نماید. آقای (Susan Wojcicki)، مدیر عامل این شبکه مجازی دیروز در یک پست در صفحه اصلی یوتیوب اعلام کرد که این شبکه مجازی به اشخاص بیشتری جهت تشخیص دادن کانال های مناسب برای گرفتن تبلیغات نیاز دارد.

مدیر عامل یوتیوب در ادامه گفته است که سیستم های به روزتری را جهت مبارزه با افراطی گری و همچنین منتشر کردن نظرات گستاخانه و بی ادبانه و تنفر جویانه توسعه خواهد داد.

یوتیوب در واقع تصمیم دارد تا سال آینده تعداد 10000نفر را تحت عنوان پلیس یوتیوب استفاده نماید.

 

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *