کمپانی ال جی و ارائه گران ترین هدست واقعیت مجازی اولتراگیر

کمپانی ال جی و ارائه گران ترین هدست واقعیت مجازی اولتراگیر

 کمپانی ال جی و ارائه گران ترین هدست واقعیت مجازی اولتراگیر

شرکت ال جی مدت ها بود بر روی یک هدست واقعیت مجازی کار می کرد که در حال حاضر اعلام کرده به زودی این هدست را وارد بازار خواهد کرد. این هدست که نمایی واقعی از فضای مجازی را در اختیار کاربر قرار می دهد به دلیل اینکه در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا نامش را ثبت کرده اند با نام اولتراگیر معرفی می شود. اینگونه به نظر می رسد که کمپانی ال جی به خاطر اینکه بتواند برای هدست خود تائیدیه بگیر مجبور شده به سراغ اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا برود.

هدست ال جی

هدست ال جی

زمانی که قرار بود از مشخصات این هدست صحبت شود در خصوص سخت افزاری که در زمینه واقعی نشان دادن فضای مجازی مورد نیاز است و صفحه نمایشی که به سر کاربر متصل می شود و تمام وسیله های جانبی که قابلیت اتصال به رایانه را دارند صحبت شد. واقعیت مجازی اولتراگیر در اصل یک نسخه تجارتی به روز شده از تولیدات قبلی ال جی است که شباهت زیادی بین آن ها و محصول جدید وجود دارد. محصول قبلی ال جی با نام ال جی وی آر اچ ام دی معروف بود که در ماه مارس و طی کنفرانسی که برای توسعه دهندگان بازی برگزار شده بود رونمایی شد.

در خصوص این محصول کمپانی ال جی گفته بود که در سال 2018 یک هدست واقعیت مجازی را روانه بازار خواهد کرد. البته باید بدانید این کمپانی هنوز نتوانسته این محصول جدید خود را وارد بازار کند چرا که اداره مالکیت معنوی هنوز در حال بررسی این محصول جدید می باشد تا مطمئن شود هیچ خطری از جانب این فناوری جدید افراد کشور های مختلف را تهدید نمی کند. به دلیل بررسی های این اداره است که کمی دور از انتظار به نظر می رسد کمپانی ال جی بتواند محصول خود را زودتر از ماه آوریل سال 2018 میلادی روانه بازار های جهانی کند.

هدست ال جی

هدست ال جی

در طراحی و تولید این محصول کمپانی ال جی از پلتفرم واقعیت مجازی والوه با نام استیم وی آر استفاده کرده است که شرکت آمریکایی والوه با کمک هایی که کمپانی اچ تی سی داشته توانسته این پلتفرم را گسترش دهد. هدست واقعیت مجازی که ال جی به تازگی موفق شده آن را تولید کند همچون اچ تی سی وایو می باشد و این قابلیت را دارد که از فضای مجازی یک تجربه واقعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

مشخصات اولتراگیر

در خصوص اولتراگیر باید بگوئیم یک رایانه بسیار قدرتمند باید وجود داشته باشد تا بتواندعملکرد خوبی را برای کاربر در پی داشته باشد. مدل آزمایشی این واقعیت مجازی جدید دارای دو صفحه نمایشگر می باشد که اندازه آنها 3.46 اینچی اولد بوده و با رزولوشن هزار و چهارصد و چهل در هزار و دویست و هشتاد پیکسل همراه می باشد. هر کدام از صفحه نمایش ها بر روی یک چشم استفاده کننده قرار می گیرد.

شرکت ال جی دیسپلی پنل های توسعه یافته ای را در مورد هر کدام از نمایشگرها در اختیار کمپانی ال جی گذاشته تا بتواند بهترین حالت نمایشی را داشته باشد. در مورد نرخ بازسازی ای که در صفحه نمایش های واقعیت مجازی جدید ال جی به کار رفته باید بیان کنیم نود هرتز است و این دستگاه واقعیت مجازی می تواند یک زاویه دید صدو ده درجه را برای کاربران در پی داشته باشد. کمپانی بزرگ ال جی قبل از این هم در مورد این مسائل توضیحات لازمه را ارائه کرده بود و حالا مشخص می شود طبق گفته های این کمپانی عمل شده است.

هدست ال جی

هدست ال جی

قیمت هدست واقعیت مجازی اولتراگیر

در مورد قیمتی که برای این هدست در نظر گرفته شده است کمپانی ال جی مبلغ 600 دلار را بیان کرده که در بین تمام هدست هایی که تا کنون به وسیله کمپانی های مختلف تولید شده است به عنوان گران قیمت ترین هدست واقعیت مجازی نام برده می شود. هدست جدید کمپانی ال جی می تواندبه عنوان یک تکنولوژی جدید و مدرن به شمار رود که قادراست در دنیای تولیدات دیجیتالی تحول بزرگی را به وجود بیاورد و مطمئنا کاربران آن یک لذت تکرار نشدنی را تجربه خواهند کرد که تا به حال با هیچ کدام از هدست هایی که در بازار وجود دارد و کمپانی های معروفی آن ها را تولید کرده این حس را تجربه نکرده اند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *