ایده های جذاب برای اینستاگرام

ایده های جذاب برای اینستاگرام

اگر صفحه های اینستاگرام دارای محتویات خوبی باشند باعث می شود تا صفحات بیش تر دیده شوند. اگر هم خیلی خوش شانس باشید کاربران صفحه شما را به اشتراک خواهند گذاشت . ایده های جذاب اینستاگرام باعث می شود تا فالوور های این صفحه ها نسبت به قبل بیش تر شود .

در سال های اخیر اینستاگرام به میزان بسیار زیادی مورد توجه قرار گرفته است و امروزه نیز بیش تر افراد در جامعه از آن بهره می برند .  در ادامه این مطلب به بررسی ایده های جذاب اینستاگرام می پردازیم که باعث می شود تا صفحه شما دنبال کننده های بیش تری داشته باشد.

ایده های جذاب اینستاگرام

بررسی چند مورد از ایده های جذاب اینستاگرام

برنامه بومرنگ

اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی است که برای بروزرسانی بازاریابی اجتماعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ایده های جذاب اینستاگرام این است که می توانید اپلیکیشن بومرنگ را نصب کنید . بهره گیری از این اپ بسیار آسان است و می تواند ویدئوهایی را ضبط کرده و درنهایت نیز به حلقه هایی مانند گیفت می تواند تبدیل شود .

اما دلیل موضوع که این اپ در اینستاگرام بسیار محبوبیت دارد این است که کاربران بیش تر به سممت ویدئوهایی می روند که کوتاه ترند و این اپ در این زمینه بسیار کاربردی است . این اپ می تواند ویدئوهای بسیار کوتاه را بدون صدا ایجاد کند که هم فهم آن ها راحت است و هم می تواند به راحتی درست شود .

با استفاده از بومرنگ می توانید شرکت خود را به شیوه خلاقانه و یا طنز برجسته سازی کنید .به همین خاطر بومرنگ می تواند کاری کند تا فالوور های اینستاگرام شما بیش تر شود .

ویدئوهایی بدون مخاطب

ویدئوهای صامت از جمله ایده های جذاب در اینستاگرام اند . حتی بیش تر ناشران در فیس بوک متوجه شده اند که بیش تر کاربران ویدئو ها را بدون صدا می بینند . ما نمی توانیم بگوییم که ویدئوهایی که صدا دارند بد هستند و اما مردم به دنبال این موضوع می روند که به سرعت یک موضوع را دریافت کنند و به طرف موضوع بعدی بروند.

شما به عنوان برند می توانید تعدادی از ویدئوهایی بدون صدا بسازید البته در این ویدئو ها باید حتما توجه کنید که تماشاگر متوجه موضوع شود .

اشتراک و یا تکرار

از ایده های جذاب در اینستاگرام این است که عکس ها و یا ویدئوهایی که به اشتراک می گذارید بهتر است دارای موضوعات مرتبط و یا یکسان باشند . بیش تر مردم نگران این هستند تا تعامل خود با محتویات را از دست بدهند.  بیش تر کاربران روانه حساب های اینستاگرام خود را چک می کنند و این بدان معنی خواهد بود که مردم علاقه بسیار زیادی دارند تا بتوانند صفحه خود را به بهترین شکل ممکن بسازند.

موضوع متمرکز صفحه خود را باید معین کنید

قبل از این که هر کاری را انجام دهید باید دقت داشته باشید موضوع موردنظر شما چیست و صفحه روی چه موضوع می خواهد تمرکز داشته باشد . برای مثال می تواند صفحه شما در مورد اخبار سلبریتی ها ، حیوانات و .. باشد که هر کدام می تواند به اندازه خود برای کاربران جذاب به نظر برسد.

به سایر فن پیج های اینستاگرام توجه کنید

زمانی که زمینه کاری خود را برای در اینستاگرام معین کردید برای یافتن ایده های جذاب برای اینستاگرام می توانید به فن پیج هایی سر بزنید که زمینه کاری آن ها مشابه زمینه کاری شما باشد البته کپی کردن به هیچ عنوان نمی تواند موضوع خوبی باشد و اما می توانید از ایده های جذاب آن ها استفاده کنید .

مدیریت حساب های چند گانه

در نخستین روزهای سال جاری اینستاگرام ویژگی بسیار جدیدی به نام حساب های چند گانه را ثبت کرده است . سال ها بوده است که کاربران تنها می توانسته اند از یک حساب کاربری در اینستاگرام برای خود استفاده کنند و اما این ویژگی از جمله ایده های جذاب اینستاگرام است و می توانند چندین حساب کاربری داشته باشند و آن ها را مدیریت کنند.

مردم برای این که بتوانند به راحتی به عکس ها و ویدئوها دست پیدا کنند وارد اینستاگرام می شوند . ساختن بیش تر از یک برند برای پوشش دادن خطوط عمودی بسیار کمک کننده است .

از اینستاگرام به عنوان سایت تجاری خود استفاده کنید

از ایده های جذاب اینستاگرام که باعث می شود فالوور های صفحه شخصی شما بیش تر شود ، بدست آوردن زمینه ای است که از آن در وب سایتتان استفاده کنید . در بیش تر کارها از محصول های خود در اینستاگرام عکس هایی را منتشر می کنند  و به سادگی با استفاده از لینک ها برای مخاطب تصمیم خرید را ایجاد می کنند.

مطالب پیج تان را بیش تر کنید

اینستاگرام این ویژگی را دارد تا آمار پست هایی که انتشار می یابد را نشان دهد. ارزشی که هر پیج دارد مربوط به مطالبی است که در آن انتشار می یابد به همین دلیل هم اگر بتوانید حدود 200 پست را انتشار دهید مسلما پیجتان ارزش بیش تری را نسبت به پیجی خواهد داشت که تنها دارای 20 پست است . بعد از این که مطالب خود را در پیج قرار دهید باید کاربران را به صفحه خود جذب کنید .

مواظب ظاهر صفحه تان باشید

از ایده های جذاب اینستاگرام این است که باید به ظاهر صفحه موردنظر خود توجه داشته باشید . برای این کار می توانید خودتان برای صفحه لوگوی مخصوصی را طراحی کنید و این لوگو را به همراه هشتگ آدرس صفحه در همه پست هایتان قرار دهید . می توانید برای پروفایل خود از تصاویر خاص و منحصر به فردی استفاده کنید .

با رعایت کردن این موارد خواهید توانست تا کاربران بیش تری را جذب کنید زیرا کاربران درمی یابند که کسی که این پیج را مدیریت می کند حرفه ای است و به همین خاطر هم اعتبار صفحه بیش تر می شود .

برای گذاشتن یک پست نیز خلاقیت به خرج دهید و مطالب تکراری را در پست های خود قرار ندهید. برای این که پست های شما از سایرین متفاوت باشد نیز می توانید از نظر سنجی و یا مشابقه استفاده کنید .

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *