اپلیکیشن های جدید

اپلیکیشن های جدید

اپلیکیش ها همان نرم افزارهایی هستند که در طول روز از ان ها استفاده می کنیم البته نرم افزارهایی سیستم عامل و برنامه نویسی جز اپلیکیشن ها نیستند. تنوع اپلیکیشن ها بسیار زیاد است و این ها تنها مختص تبلت ها و یا موبایل ها نخواهد بود . برای وسایلی از جمله وسایل منزل هم اپلیکیشن های خاصی طراحی شده اند . نوعی از اپلیکیشن ها نیز برای رفت و امدها نور ، دمای محیط و نور محیط کنترل شود ارائه می شوند.

اپلیکیشن ها

نسل جدید به دنبال این هستند که کارهای خود را بتوانند در زمان کم تر و سریع تر انجام دهند.نسل جدید یاد گرفتند با فناوری زندگی کنند و حتی نفس بکشند. اپلیکیشن ها می توانند هم در گوشی های هوشمند و هم در لباس های هوشمند به کار گرفته شوند و در سایر فناوری ها نیز کاربرد دارد. نسل جدید به دنبال فناوری های جدید با استفاده از همین فناوری ها هستند و به روش های قدیم کار نمی کنند. اپلیکیشن ها پیشرفت زیادی را در مدت زمان طولانی می کنند و بدون تکنولوژی نمی توانند زندگی کنند.

معرفی برترین اپلیکیشن ها

اپلیکیشن پروف هاب

این اپلیکیشن  در ایمیل های بی شمار مورد استفاده قرار بگیرد . Slack نوعی اپلیکیشن است که برای کنترل پروژه است که برای نسل جدید در جاهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.با زیاد شدن پروژه هایی مانند پروف هاب گروه هایی که برای کار به وجود می ایند می تواند کارهای زیادی را انجام دهند و می تواند به ترتیب زمان را ذخیره کند. زمان بیش تری برای پاس کاری ایمیل ها هدر می رود . این اپلیکیشن باعث می شود  تا کارها به اسانی انجام شوند و هم چنین با استفاده از این اپلیکیشن خواهید توانست به تمام کارها در طول روز نظارتی را داشته باشید. با این اپلیکیشن خواهید توانست روی کار سایر اعضای گروه هم نظارت داشته باشید.

اپلیکیشن اسلک

کار در دفتر از نظر نسل جدید کاری تکراری است و ان ها می خواهند این تکراری بودن را از بین ببرند . نسل جدید به دنبال این است که بتواند تمام مدت روز با محل کارش ارتباط داشته باشد و از این طریق بتواند با ارامش کار خود را ادامه دهد. با دسترسی همه روزه افراد با محیط کارشان میزان کاری که فرد می تواند انجام دهد نیز بیش تر می شود . پس این اپلیکیشن می تواند به عنوان اپلیکیشنی بسیار خوب برای محیط های شلوغ و ور از محیزط کار درنظرگرفته شود.

اپلیکیشن پاکت

ممکن است ایده هایی در زمان و مکان های مختلف به ذهن انسان خطور کند و این تنها برای نسل جدید نیست . شما می توانید ایده هایی که به ذهنتان می رسد را در یک مکان مرکزی ذخیره کنید وبعدها نیز می توانید ان را بخوانید برای نمونه زمانی که مورد جالبی را در اینترنت می بینیم و نمی توانیم همان زمان ان را مطالعه کنیم می توانیم با ذخیره کردن ان بعدها به مطالعه ان بپردازیم .

اپلیکیشن اکسپنسیفای

امروزه بیش تر مردم روش هایی که برای به دست اوردن پول وجود دارد را می شناسند. مردم می توانند برای این که از هزینه ها اگاه باشند و برای بررسی کردن هزینه ها مشکلی نداشته باشند از اپلیکیشن استفاده کنند . این اپلیکیشن می تواند کارهایی که شما با کارت اعتباری خود انجام می دهید را ثبت کرده و حتی برای کارهای مختلف هم رسید صادر کند این اپلیکیشن کمک می کند تا از کارهای تکراری رهایی یابیم .

اپلیکیشن ذهن هوشیار

زندگی امروزی به گونه است که همه به دنبال این هستند تا از سلامت عقلی خود مطمئن شوند. کاربران می توانند برای ان کار از  اپلیکیشن ذهن هوشیار بهره برند. این اپلیکیشن یاداوری ها ، پیشنهادات و تایمری دارد که کمک می کند تا بدانید زمان لازم برای مدیتیشن چقدر است . این باعث خواهد شد تا بتوانید از زندگی های بدون استرس خود را رها کرده و سلامت روحی و جسمی اشته باشند .

اپلیکیشن جدید هواوی

مسلما مکالمات نوشتاری با مکالمات حضوری تفاوت های بسیاری دارد.یکی از این تفاوت ها این است که در مکالمات نوشتاری قادر به دیدن چهره طرف مقابل برای درک عواطف و احساسات او نیستیم ،در صورتی که در مکالمات حضوری می توانمی از روی حالات چهره فرد به درون او پی ببریم.این موضوع برای افراد نابینا بسیار حیاتی است و افراد نابینا از طریق اپلیکیشن جدید هواوی خواهند توانست حالت چهره طرف مقابل را بخوانند.

هواوی با نابینایان برای این طرح و اپلیکیشن هم فکری کرده است . این اپلیکیشن به گونه ای کار می کند که زمانی که فرد نابینا با فرد مقابل صحبت می کند دوربین عقبی گوشی موبایل به اسکن صورت فرد مقابل می پردازد این اپلیکیشن این قابلیت را دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل و بررسی چهره  فرد مقابل به حالت های صورت او مانند چشم، ابرو ، دهان و غیره پی ببرد و حتی حالت ایستادن فرد را نیز مشخص کند.

این اپلیکیشن با تحلیل اطلاعات می تواند  با استفاده از صداهای مختلف احساس و یا حالات فرد را به گوش فرد نابینا برساند . تعداد این صداها برابر هفت عدد است . فرد نابینایی به نام توماس بیلکی توانسته است هفت احساس را به صداها تبدیل کند. افراد نابینا این قابلیت را دارند تا این صداها را حفظ کند و با توجه به ان ها به حالات هر فرد دست پیدا کند این موضوع طبق بررسی های انجام شده به اثبات رسیده است.  فرد نابینا می تواند این صداها را با استفاده از هدفون و یا اسپیکر دریافت کنند . این اپلیکیشن یک ویژگی مهم دارند و ان نیز این است که نیازی به اینترنت ندارد و بدون متصل شدن به ان نیز کار خواهد کرد.

استفاده از این دستگاه یک شرط دارد ان هم این است که فرد باید گوشی را در محلی قرار دهد تا بتواند چهره فرد مقابل را ببیند حال ممکن است در این ججا یک مشکل برای نابینایان وجود داشته باشد و ان هم پدا کردن محلی مناسب برای قرارگیری باشد برای حل ین مشکل هواوی از یک هولدر با به کارگیری پرینتر سه بعدی استفاده کرده است.

اپلیکیشنی برای نابینایان

هواوی اخیرا صحبتی از اپلیکیشن جدید  به نام Story Sign به میان اورده است . این اپلیکیشن می تواند باعث بهتر شدن زندگی نابینایان شود و می توان ان را در گوشی های اندروید استفاده کرد . این اپلیکیشن خواهد توانست به کودکان در فرایند خواندن کمک کند. با استفاده از این اپ می توان کتاب خواندن برای فرد راحت تر شده و نابینایان هم می توانند مانند بقیه به لذت کتاب خواندن دست پیدا کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *