استفاده از باتری L شکل تک سلولی در خصوص آیفون های مدل 2018اپل

استفاده از باتری L شکل تک سلولی در خصوص آیفون های مدل 2018اپل

استفاده از باتری L شکل تک سلولی در خصوص آیفون های مدل 2018 اپل

به تازگی گزارش هایی منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی اپل درصدد است تا آیفون های جدیدتر و آتی خود را با صفحه نمایشی بزرگ تر از چیزی که در حال حاضر وجود دارد عرضه نماید. با توجه به این مساله مسلما آیفون های جدیدی که طراحی خواهند شد به باتری بزرگ تری نیز نیاز دارند تا بتوانند کارایی بهتری را داشته باشند.

با توجه به گزارشات منتشر شده اینگونه به نظر می رسد که کمپانی ال جی تنها تولید پنل های اولد را در مورد آیفون هایی که در سال جاری قرار است تولید شوند را بر عهده ندارد و قرار است برای این آیفون های جدید باتری آن ها را نیز تهیه نماید. از سوی وب سایت معتبری که این گزارشات را منتشر کرده است ال جی قرار است باتری های ال شکل تک سلولی را برای آیفون های اپل تولید خواهد کرد.

بر اساس این گزارشات LG Chem قرار است تولید باتری های آیفون ها را بر عهده داشته باشد که در اصل این کمپانی یکی از زیرمجموعه های کمپانی ال جی شناخته می شود. باتری های جدیدی که قرار است برای آیفون های2018 اپل طراحی شوند به شکل L می باشند و علاوه بر اینکه تک سلولی هستند نسبت به باتری استفاده شده در آیفون ایکس از ظرفیت بالتری نیز برخوردار هستند.

ظرفیت بالای این باتری ها به همراه پردازنده های سری A که به عنوان پردازنده های کم مصرف شناخته می شوند و قرار است در نسل جدید آیفون های اپل استفاده شود به این معنا می باشد که میزان شارژدهی این محصولات قرار است به آیفون8 نزدیک تر خواهد شد و این مساله می تواند به عنوان نکته ای مثبت در خصوص آیفون های جدید به شمار برود. هنوز سه ماه از عرضه آیفون10 نگذشته است که کاربران و علاقه مندان به محصولات اپل در انتظار عرضه نسل جدید آیفون این کمپانی هستند که احتمالا به نام آیفون10 پلاس معرفی گردد و دارای صفحه نمایش6.5 اینچی می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *