سرعت LTE بالاتر فناوری پیشرفته نسل های جدید آیفون

سرعت LTE بالاتر فناوری پیشرفته نسل های جدید آیفون

سرعت LTE بالاتر فناوری پیشرفته نسل های جدید آیفون

تحلیل گرانی که در موسسه کی جی ای فعالیت می کنند اعتقاد دارند آیفون هایی که در سال2018 میلادی تولید می شوند دارای سرعت ال تی ای بالاتری خواهند بود که این امر موجب می شود آیفون های نسل جدید سرعت بالاتری در پردازش اطلاعات داشته باشند. طبق گفته مینگ چی کو نسل جدید آیفون هایی که در سال2018 عرضه خواهند شد دارای مودم های7560XM ازکمپانی اینتل و همچنین مودمX20 از کمپانی کوالکام خواهند بود که می توانند با سرعت بیشتری دیتای ال تی ای منتقل خواهد شد که این امر یک موفقیت بزرگ در خصوص آیفون های جدید به شمار خواهد رفت.

طبق صحبت های مینگ چی کو هر دو تراشه ای که در آیفون های جدید به کار می رند بر خلاف آیفون هایی که پیش از این تولید شده اند و از تکنولوژی میمو2در2 در طراحی آن ها به کار رفته بود از تکنولوژی میمو4در4 پشتیبانی می کنند که همین امر موجب می شود آیفون هایی که سال میلادی آینده روانه بازارهای جهانی می شود در زمینه ال تی ای دارای سرعت بسیار بالایی باشد.

با توجه به تحقیقاتی که او انجام داده بیشتر از هشتاد درصد تراشه های موجود برای آیفون های آینده را کمپانی اینتل تولید خواهد کرد.مودم های اینتل و کوالکامی که در ایفون های نسل جدید به کار می رود به شکلی است که باعث می شود داده ها باسرعت بیشتری در این ایفون ها انجام شود.

فناوری

فناوری

طبق پیش بینی های این تحلیلگر آیفون های سال آینده اپل دارای دو سیم کارت خواهند بود که قابلیت این را دارند که از ال تی ای پشتیبانی نمایند. او معتقد است آیفون هایی که در سال آینده از سوی اپل راهی بازار می شوند تنها از اینترنت ال تی ای حمایت نمی کنند بلکه طبق پیش بینی های صورت گرفته به طور تقریبی یکی از مدل های آیفون های سال جدید دارای دو سیم کارت خواهند بود و می توانند به صورت همزمان دارای اینترنت ال تی ای بوده و از این قابلیت پشتیبانی نمایند.

این مورد درست بر عکس گوشی های دو سیم کارته جدید است که در آن ها زمانی که یکی از سیم کارت ها به ال تی ای وصل می شود سیم کارت دیگر بهطبق پیش بینی های این تحلیلگر آیفون های سال آینده اپل دارای دو سیم کارت خواهند بود که قابلیت این را دارند که از ال تی ای پشتیبانی نمایند. او معتقد است آیفون هایی که در سال آینده از سوی اپل راهی بازار می شوند تنها از اینترنت ال تی ای حمایت نمی کنند بلکه طبق پیش بینی های صورت گرفته به طور تقریبی یکی از مدل های آیفون های سال جدید دارای دو سیم کارت خواهند بود و می توانند به صورت همزمان دارای اینترنت ال تی ای بوده و از این قابلیت پشتیبانی نمایند.

این مورد درست بر عکس گوشی های دو سیم کارته جدید است که در آن ها زمانی که یکی از سیم کارت ها به ال تی ای وصل می شود سیم کارت دیگر بهG سوئیچ خواهد کرد. برای اینکه کاربران تجربه بهتری در مورد آیفون های جدید داشته باشند این گوشی های هوشمند می توانند به صورت همزمان به اینترنت ال تی ای متصل گردد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *