رونمایی از گوشی 500 دلاری وان پلاس با نمایشگری بدون حاشیه

رونمایی از گوشی 500 دلاری وان پلاس با نمایشگری بدون حاشیه

رونمایی از گوشی 500 دلاری وان پلاس با نمایشگری بدون حاشیه

کمپانی وان پلاس به تازگی در شهر نیویورک از جدید ترین نسخه وان پلاس5 خود رونمایی که که نسبت به نسخه های قبلی بهبودهای بسیاری را داشته است. این گوشی هوشمند جدید با نام وان پلاس5T با صفحه نمایشی که بدون حاشیه است معرفی گردیده است.

در مورد تغییراتی که در نسخه جدید وان پلاس انجام شدهباید بگوئیم نسبت به نسخه های پیشین دوربین آن قادر به عملکرد بهتری می باشد. پیش از این طراحان چینی برای اینکه مشخصات فنی بهترین عملکرد را داشته باشند به خصوص در مورد وان پلاس3 در مورد بخش های فنی گوشی هوشمند تمکز بسیاری داشتند اما در حال حاضر بیشتر ظاهر وان پلاس5 مورد تغییر و تحول قرار گرفته است تا بتواند با ظاهری بهتر و جذاب تر وارد بازار شود و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

مهمترین تغییری که در مورد نسل جدید گوشی های وان پلاس صورت گرفته است صفحه نمایش آن ها می باشد. در مورد وان پلاس5 از یک صفحه نمایش6 اینچی استفاده شده است که امولد بوده و نسبت تصویر آن18 بر9 می باشد. این صفحه نمایش در اطراف خود از حاشی های بسیار باریکی برخوردار است که یکیاز تغییرات مهم در ظاهر این گوشی هوشمند به شمار می رود.

گوشی

گوشی

محل قرار گیری حسگر اثر انگشت از حاشیه پائینی گوشی برداشته شده و در پنل پشتی آن تعبیه شده است که افراد و متخصصان بسیاری این محل را بهترین مکان برای قرار گیری حسگر اثر انگشت می دانند. اگر از نمایشگر وان پلاس بگذریم خواهیم دید که دیگر المان های وان پلاس5 همچون نسل های پیش از خود بوده و تغییرات چندانی در خصوص آن ها مشاهده نمی شود. در مواردی مانند کلیدها و محل قرار گیری و نوع پورت های به کار رفته و همچنین بدنه نسخه بهبود یافته وان پلاس تفاوتی با نسل های پیش از آن وجود ندارد.

تراشه اسنپدراگون به کار رفته در وان پلاس5 از نوع تراشه835 می باشد و حافظه رم به کار رفته در این گوشی هوشمند6 گیگابایت می باشد.این نسخه بهبود یافته وان پلاس5 در دو نسخه64 و 128 گیگا بایتی وارد بازار شده و ودر اختیار کاربران این محصولات قرار خواهد گرفت.

باتری استفاده شده در وان پلاس جدید 3300 میلی آمپر ساعت بوده و می تواند با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع در مدت زمان بسیار کمی شارژ شده و مورد استفاده قرار بگیرد.چینی ها در مورد طراحی بدنه این مدل از پرچم داران خود از جنس معمولی استفاده کرده اند به طوری که بدنه این گوشی جدید هیچ گونه مقاومتی در برابر آب و گرد و غبار نداشته اما با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است می توان آن را نادیده گرفته و از این محصول استفاده لازم را داشت.

در خصوص دوربین این مدل از گوشی های وان پلاس باید بگوئیم وان پلاس دوربین دومی که در این گوشی به کار رفته بود و دارای لنز تله فوتو بود را کنار گذاشته و دوربینی با لنزی که مانند دوربین اصلی است را به عنوان دوربین دوم وان پلاس5 تی استفاده کرده است.

گوشی

گوشی

اپلیکیشنی که برای دوربین در نظر گرفته شده است فقط در زمانی که نور بسیار ضعیف است به شکلی خودکار به دوربین دوم سوئیچ خواهد کرد به همین دلیل است که می توانید در بیشتر مواقع از دوربین اصلی برای گرفتن عکس و ثبت تصاویر خود استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت های وان پلاس تی مجهز بودن آن به سیستم تشخیص چهره است. زمانی که سیستم هویت کار بر را شناسایی میکند به طور همزمان یکصد ویژگی چهره او را به وسیله دوربین جلو بررسی خواهد کرد. البته باید دقت داشته باشید دقتی که این سیستم در تشخیص چهره دارد به اندازه فیس آی دی به کار رفته در آیفون10 نخواهد بود اما به نسبت قیمتی که دارد قابل توجه است.

وان پلاس5 تی که به صورت پیش فرض وارد بازار می شود مجهز به سیستم عامل اندروید7.1.2 می باشد اما این کمپانی چینی وعده داده که تا انتهای سال2017 میلادی نسخه بتا از اندروید اوریو را برای کاربرانی که از گوشی های وان پلاس5 و نسخه بهبود یافته آن یعنی وان پلاس5 تی استفاده می کنند ارائه خواهد داد. مسلما این مدل از گوشی های وان پلاس برای افرادی که تمایل ندارند هزینه بالایی بای خرید گوشی هوشمند بدهند بهترین گزینه خواهد بود و می تواند در طول روز کاربرد فراوانی داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *