2018 سالی تاثیر گذار در آینده اسپیکرهای هوشمند خانگی

2018 سالی تاثیر گذار در آینده اسپیکرهای هوشمند خانگی

2018 سالی تاثیر گذار در آینده اسپیکرهای هوشمند خانگی

رسانه کانالیس به تازگی پیش بینی هایی را اعلام کرده است که در آن نشان می دهد در سال جاری میلادی پلندگوهای هوشمند خانگی به چه رشد و توسعه ای دست پیدا خواهند کرد و چه آینده ای را برای خود رقم خواهند زد. این رسانه اعلام کرده سال2018 در آینده اسپیکرهای خانگی هوشمند نقشی تعیین کننده دارد و طبق پیش بینی های عنوان شده احتمالا فروش بلندگوهای خانگی هوشمند در سال جاری به چیزی بالغ بر56.3 میلیون دستگاه خواهد رسید .

البته باید بگوئیم این رقم تا پایان سال را در بر گرفته است. در سال2017 فروش بلندگوهای هوشمند رقم30 میلیون دستگاه را برای خود ثبت کرده بود اما افزایشی که در سال جاری ذکر شده می تواند رشد قابل توجهی را برای این بلندگوها به همراه داشته باشد.

کانالیس در پیش بینی دیگری اعلام کرده بلندگوهای هوشمند آمازون اکو و گوگل هوم در این سال نیز می توانند به عنوان پیشتاز بلندگوهای هوشمند دیگر باشند و به رهبری این بلندگوها ادامه دهند. یکی دیگر از بلندگوهای هوشمندی که به تازگی وارد بازارهای جهانی شده اپل هوم پاد می باشد که می تواند در این سال رشد قابل ملاحظه ای را در بازار بلندگوهای هوشمند داشته باشد.

لوسیو چن که به عنوان تحلیلگر کانالیس شناخته می شود گفته: در سال جاری میلادی مشخص می شود آیا بلندگوهای هوشمند می توانند مورد پذیرش قرار بگیرند یا نه؟ در سال2017 میلادی بلندگوها از نظر فرروش سخت افزاری برای کمپانی های گوگل و آمازون درآمد بسیار زیادی را در بر داشتند اما در سال جاری این رقم بسیار فراتر از فروشی می رود که برای سخت افزار آن ها در نظر گرفته شده است. کمپانی های تولید کننده می توانند با تلاش های خود در کشورهای ایالات متحده و بسیاری از کشورهای جهان درآمد های بسیار زیادی را از طریق فروش این بلندگوهای هوشمند به دست بیاورند.

کمپانی ها برای اینکه بتوانند به اهداف خود در جهت فروش بلندگوهای هوشمند دست پیدا کنند راه های بسیار زیادی را در پیش رو دارند؛ به عنوان مثال می توانید به تبلیغات هوشمندانه کمپانی ها و یا بسته های اشتراک محتوا و همچنین راه حل های مختلفی که برای سرمایه گذاری وجود دارد اشاره کنیم. جهان فناوری هر روزه در حال تغییر و تحول است و سرمایه گذاری های بسیاری که از سوی کمپانی های فعال دراین عرصه انجام شده به رشد و توسعه این عرصه کمک بسیار زیادی کرده است.

با توجه به اطلاعاتی که به دست آمده از کشورهای سراسر جهان کشور آمریکا به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین کشورهایی شناخته شده که در بازارهای آن بلندگوهای هوشمند در سال جاری میلادی به رقم بالایی در فروش دست پیدا خواهند کرد.

طبق پیش بینی های به عمل آمده این کشور می تواند به فروش رقمی بالغ بر سی و هشت میلیون دستگاه دست پیدا کند که موجب می شود به یکی از بازارهای فروش مهم در جهان تبدیل شود. پس از آمریکا کشور چین مقتم دوم را به دست آورده و آنطور که پیش بینی شده میزان فروش بلندگوهای هوشمند در این کشور به چیزی بیشتر از چهار میلیون دستگاه خواهد رسید.

طبق پیش بینی های کانالیس کشور آمریکا می تواند تا سال2010 به عنوان یکی از مهمترین بازارهای فروش بلندگوهای هوشمند شناخته شود و همچنان در این عرصه پیشتاز باشد. طبق نظریه کانالیس زمانی که مجصولات موجود بتوانند به روزرسانی موفقیت آمیزی داشته باشند و با تکنولوژی خانه هوشمندی که در حال حاضر وجود دارد مطابقت کاملی داشته باشند فروش آن ها نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند که طی سال های اخیر این اتفاق افتاده و بلندگوهای هوشمند توانسته اند به این ویزگی ها دسترسی پیدا کنند.

کانالیس در ادامه صحبت های خود افزوده: کمپانی هایی که تولید کننده بلندگوهای هوشمند هستند آخرین و جدیدترین محصولات خود را ارتقا داده اند که در این کار توانسته اند به موفقیت های بسیاری دست پیدا کنند. این کمپانی ها برای اینکه بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند با کمپانی هایی که به عنوان طراح ابزار خانه های هوشمند است همکاری نزدیک داشته اند و به این ترتیب توانسته اند محصولات بسیار با کیفیت و مدرنی را طراحی کرده و وارد بازارهای جهانی نمایند.

در این مورد می توانیم از الکسا آمازون نام ببریم که با چندین خانه هوشمند همکاری داشته است و یا حتی می توان از همکاری گوگل با نست اسم برد. یکی دیگر از کمپانی ها اپل است که در طراحی هوم کیت اپل ابتکار بسیاری به خرج داده و باعث شده تا افراد بسیاری به سمت خرید بلندگوهای هوشمند جلب شوند و همین مساله موجب می شود تا میزان فروش این محصولات در سال2018 به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اپل برای نخستین حضور خود در بازار بلندگوهای هوشمند توانست اپل هوم پاد را معرفی کند که موجب می شود کاربران به وسیله استفاده از دستورات صوتی بتوانند کلیه دستگاه های هوم کیت و یا دستگاه هایی که برای پخش موسیقی اپل است و بسیاری از موارد دیگر را تحت کنترل داشته باشند. در ابتدا اپل عنوان کرده بود که این بلندگوی هوشمند را در ماه دسامبر سال2017 وارد بازار کند اما پس از مدتی نظر آن عوض شد و عنوان کرد که این محصول در ماه های نخست سال2018 وارد بازار خواهد شد و کاربران باید تا آن زمان منتظر بمانند.

تا کنون تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول اعلام نشده است اما اپل اغلب در ماه های ژانویه تا آوریل محصولات خود را معرفی کرده و احتمال دارد در خصوص این بلندگوی هوشمند نیز این کار را در یکی از این ماه ها انجام دهد و اپل هوم پاد خود را وارد بازارهای جهانی نماید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *