یونی هرتز و عرضه گوشی هوشمند جلی

یونی هرتز و عرضه گوشی هوشمند جلی

یونی هرتز و عرضه گوشی هوشمند جلی

دنیای فناوری و حضور جلی به عنوان کوچک ترین گوشی دیجیتالی جهان

جلی که نام یک تلفن هوشمند بسیار کوچک می باشد به تازگی در اختیار کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. در دنیای فناوری های امروزی کمپانی هایی که در عرصه تلفن های هوشمند فعالیت دارند به دنبال این هستند که بتوانند محصولات با کیفیت و سایز بزرگی را ارائه دهند در حالی که جلی برعکس دیگر تولید کنندگان حرکت کرده و با سایز بسیار کوچکی وارد بازارهای جهانی شده است.

جلی

جلی

جلی در واقع گوشی دومی به حساب می آید که قابلیت قرار گیری در هر جیبی را دارا می باشد. کمپانی یونی هرتز تولید کننده این مدل از گوشی های هوشمند می باشد که در طی برگزاری استارتاپی که به منظور ایجاد یک پویش برای جمع کردن سرمایه های عمومی به راه افتاده بود توانست 1.7 میلیون دلار را به خاطر وارد کردن این محصول به بازار های جهانی به دست بیاورد.

مشخصات جلی

این گوشی هوشمند کوچک از سیستم عامل اندروید هفت بهره مند می باشد و اندازه آن به قدری کوچک است که در جیب کناری شما هم جای خواهد گرفت. زمانی که جلی در یک برنامه سرمایه گذاری عمومی معرفی شد اندروید هنوز به نسخه 8 ارتقا نیافته بود به همین دلیل یونی هرتز از آخرین نسخه اندرویدی برای سیستم عامل گوشی کوچک و هوشمند خود استفاده کرد.

جلی

جلی

مشخصاتی که برای این گوشی هوشمند کوچک عنوان شده در سطح بسیار پائینی قرا دارد ، یونی هرتز برای گوشی جلی دو نسخه قرار داده و با این دو نسخه قرار است آن را وارد بازار کند. نسخه ای که به عنوان پایه برای این مدل گوشی در نظر گرفته شد است از رمی به اندازه یک گیگابایت برخوردار بوده و حافظه داخلی به کار رفته در آن به میزان هشت گیگا بایت می باشد. نسخه پرو این محصول دارای یک رم به اندازه دو گیگا بایت بوده و حافظه داخلی ای که برای آن در نظر گرفته شده است 16 گیگا بایت می باشد. این دو نسخه جلی می توانند به صورت همزمان دو سیم کارت را پشتیبانی کرده و قابلیت دیگر آن ها استفاده از کارت حافظه ای است که حجم آن 256 گیگا بایت می باشد که باعث شده این گوشی کاربرد مناسبی را داشته باشد.

مشخصات فنی جلی

در طراحی فنی گوشی هوشمند جلی از یک پردازنده چهار هسته ای استفاده شده است که دارای سرعت 1.1 گیگا هرتز می باشد که می تواند با این سرعت کار پردازش خود را انجام دهد. باتری به کار رفته در طراحی این گوشی کوچک  950 میلی آمپر ساعت می باشد که مناسب ترین باتری برای این اندازه از گوشی های هوشمند به حساب م یآید.

جلی

جلی

صفحه نمایش گوشی جلی

در مورد صفحه نمایشی که برای این مدل از گوشی های یونی هرتز به کار رفته باید بگوئیم نمایشگر آن 2.45 اینچ بوده و رزولوشن به کار رفته در آن چهارصد و سی و دو در دویست و چهل مگاپیکسل می باشد. دوربین اصلی گوشی جلی هشت مگاپیکسل بوده و دوربینی که به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده است دو مگا پیکسل می باشد. این گوشی کوچک قابلیت پشتیبانی از اینترنت فورجی را داشته و می تواند به وای فای متصل شود. از دیگر مشخصات جلی داشتن جی پی اس و بلوتوث نسل چهار می باشد و در کنار این موارد یک پورت یو اس بی هم دارد که به وسیله آن قابلیت شارژ شدن و تبادل اطلاعات و داده ها را داشته و می توان آن را به هدفون نیز متصل کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *