گوگل اقدام به انتشار اپلیکیشن مستقل گوگل لنز نموده است

گوگل اقدام به انتشار اپلیکیشن مستقل گوگل لنز نموده است

انتشار گوگل لنز مستقل برای کلیه کاربران از سوی گوگل

در نهایت کمپانی گوگل از برنامه نرم افزاری مستقل گوگل لنز پرده برداری کرده و آن را به صورت رسمی معرفی نمود. این برنامه نرم افزاری پیش از این تنها در گوشی هوشمند پیکسل به کار گرفته شده بود و در طول سال گذشته میلادی تنها مختص پیکسل طراحی شده بود. در هنگام رونمایی از این اپلیکیشن کاربران بسیاری انتظار داشتند که در خصوص گوشی های دیگر نیز عرضه شود اما تا به حال امکان این مساله وجود نداشت.

البته ناگفته نماند که کمپانی گوگل اعلام کرده بود گوگل لنز می تواند به عنوان یک برنامه نرم افزاری در پلی استور منتشر شده و کاربران از آن استفاده نمایند. تا به حال گوشی های هوشمند اندرویدی قادر به دریافت این برنامه به صورت مستقل نبودند بلکه می توانستند از آن به عنوان یک امکان درونی که در داخل برنامه ای دیگر قرار گرفته بود استفاده نمایند. البته باید این نکته را نیز عنوان کنیم کلیه دستگاه هایی که دارای اندروید مارشمالو و ورژن های بالاتر از آن هستند می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

شناخت گوگل لنز

گوگل لنز در واقع به عنوان یک تکنولوژی هوش مصنوعی معرفی می شود که در خصوص گوشی های هوشمند قابلیت استفاده دارد و از این پس در موارد بسیاری به کار خواهد رفت. این فناوری هوش مصنوعی موجب می شود تا لنز دوربین حیاتی دوباره بگیرد و دوربین دستگاه این امکان را پیدا می کند در خصوص سوژه هایی که می بیند حدس هایی زده و راهکارهایی شبیه به آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

گوگل لنز در واقع به عنوان یک ابزار قدرتمند شناخته می شود که در خصوص استفاده از موتور گوگل کاربرد دارد. البته باید این نکته را نیز اشاره کنیم که این تکنولوژی به مانند بیکسبی است که توسط سامسونگ طراحی شده است. کمپانی سامسونگ در خصوص گوشی هوشمند گلکسی اس8 و نسخه پلاس آن به گونه ای عمل کرده است که کاربران می توانند با استفاده از دوربین گوشی خود اطلاعات را بررسی کنند و راهکاری جدید را بر خلاف نوشتن و یا حتی عنوان کردن دستورات به دست بیاورند تا بتوانند اطلاعات مفیدی را در خصوص آن در دست داشته باشند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *