گوشی هوشمند Enjoy7S هواوی مجهز به تراشه کرین659 عرضه خواهد شد

گوشی هوشمند Enjoy7S هواوی مجهز به تراشه کرین659 عرضه خواهد شد

گوشی هوشمند Enjoy7S هواوی مجهز به تراشه کرین659 عرضه خواهد شد

کمپانی هواوی که یک کمپانی چینی می باشد اخیرا از گوشی اینجوی7 اس خود رونمایی کرده است و در خصوص آن اعلام کرده مجهز به تراشه کرین659 می باشد و دوربین استفاده شده برای آن از نوع دوربین های دوگانه است. این کمپانی چینی در طول سه ماهی که به پایان سال2017 میلادی باقی مانده بود تلاش خود را برای معرفی گوشی های هوشمند بسیاری معطوف کرد و در این زمینه نیز موفقیت های بسیاری را داشته است.

زمانی که برند آنر گوشی آنر7 ایکس خود را به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده معرفی کرد هواوی تصمیم گرفت تا خود نیز یک گوشی هوشمند طراحی و تولید نماید که قیمت مناسبی داشته باشد. هواوی روند قابل توجهی را برای خود در پیش گرفته است که بر اساس آن در طراحی محصولات خود اختصاصی عمل می نماید و طبق این روند در طراحی اینجوی7 اس نیز حاشیه های باریکی را در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند هواوی به عنوان یک گوشی میان رده معرفی شده است و پردازنده تعبیه شده در آن کرین659 می باشد. کارت گرافیکی موجود در این وشی Mali-T830 MP2 می باشد که می تواند عملیات گرافیکی این گوشی را به بهترین شکل انجام دهد.

کمپانی هواوی در خصوص گوشی هوشمند میان رده خود دو مدل را نام برده است که نسخه پایه آن دارای3 گیگابایت حافظه رم بوده و حافظه داخلی آن نیز32 گیگابایت می باشد و اگر کاربران نیاز به فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات داشته باشند می توانند به سراغ نسخه دوم این گوشی هوشمند بروند که4 گیگابایت حافظه رم داشته و میزان حافظه داخلی موجود در آن64 گیگابایت می باشد.

هواوی در خصوص هردوی این مدل های گوشی اینجوی7 اس خود از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کرده است. یکی دیگر از قابلیت های این گوشی هوشمند هواوی این است که به راحتی می توان فضای ذخیره سازی اطلاعات آن را تا میزان256 گیگابایت ارتقا داد. نکته ای که در مورد این مدل از گوشی های هوشمند هواوی باید بدانید این است که درگاه سیم کارت دوم به صورت مشترک با کارت حافظه دستگاه در نظر گرفته شده است و این مساله موجب شده تا کاربران قادر نباشند در یک زمان واحد از دو سیم کارت به همراه کارت حافظه ای جداگانه استفاده نمایند و در واقع این مساله یکی از نکات منفی گوشی هوشمند هواوی می باشد.

به دلیل حاشیه های باریکی که در طراحی اینجوی7 اس به کار رفته است کمپانی هواوی در پنل پشتی این دستگاه حسگر اثر انگشت را جای داده است و پنلی که در قسمت جلویی این دستگاه قرار گرفته است دارای صفحه نمایشی به اندازه5.65 اینچ می باشد که یکی از پنل های IPS LCD می باشد که طبق گفته های کمپانی چینی FUII View نامیده می شود.

صفحه نمایشی که هواوی در گوشی میان رده خود استفاده کرده است دارای رزولوشن فول اچ دی بوده و نسبت تصویر آن2 به1 می باشد. علیرغم اینکه از حاشیه های باریکی در طراحی این گوشی جدید هواوی استفاده شده است اما لوگوی نام هواوی هم در پنل جلویی دیده می شود و هم اینکه همچون همیشه هواوی آن را در پنل پشتی دستگاه نیز قرار داده است.

دکمه های لمسی که در نسل های پیشین محصولات هواوی وجود داشت حالا جای خود را به کلیدهای ناوبری نرم افزاری داده است و این نکته یکی از تغییرات اعمال شده در گوشی های میان رده هواوی می باشد. دوربین دوگانه ای که هواوی در Enjoy7S به کار برده موجب شده تا این گوشی نسبت به دیگر رقبایی که مجهز به اندروید هستند تمایز ویژه ای را داشته باشد.

این کمپانی در خصوص دوربین دوگانه گوشی جدید خود ار دو سنسور13 و2 مگاپیکسل استفاده کرده است و آن ها را با یکدیگر ترکیب کرده و در پنل پشتی گوشی هوشمند خود قرار داده است. با استفاده از سنسور دومی که در این گوشی قرار داده شده است می توانید هنگام ثبت تصاویر پس زمینه تصویر خود را به صورت مات ثبت نمائید و این یکی از ویژگی های دوربین دوگانه اینجو7 اس به شمار می رود.

در این گوشی هوشمند از فلاش ال ای دی نیز استفاده شده است که موجب می شود کاربران این گوشی هوشمند بتوانند در محیط های کم نور عکس های خوب و با کیفیتی را داشته باشند و بتوانند کار عکاسی خود را با کیفیت بالایی انجام دهند. دوربینی که در پنل جلویی گوشی قرار داده شده است دارای یک سنسور8 مگاپیکسلی می باشد که موجب می شود تا به هنگام ثبت تصاویر سلفی و یا تماس های تصویری کاربران به راحتی کارهای خود را انجام دهند.

سیستم صوتی Histen در گوشی اینجوی7 اس هواوی قرار داده شده است که سیستم سوتی مخصوص هواوی می باشد و می تواند تجربه صوتی بهبود یافته ای را برای کاربر داشته باشد؛ در این گوشی هوشمند از جک صدا نیز استفاده شده است. میکرو یو اس بی تعبیه شده در کوشی جدید هواوی2.0 می باشد که در مورد شارژ کردن باتری این گوشی کاربرد بسیاری خواهد داشت. هواوی از یک باتری3000 میلی آمپر ساعتی در گوشی هوشمند جدید خود استفاده کرده است که موجب می شود تا کاربر بتواند چند ساعت را به صورت مداوم از گوشی خود استفاده نماید.

سیستم عاملی که در این گوشی قرار داده شده است جدیدترین سیستم عامل اندروید می باشد که با نام اندروید اوریو در بین محصولات دیجیتالی شناخته می شود. این نخستین باری است که هواوی در یک گوشی میان رده از اندروید اوریو استفاده می کند در حالی که برند آنر در مورد آنر7 ایکس از اندروید نوقا بهره مند شده است.

رنگ هایی که برای این گوشی جدید هواوی در نظر گرفته شده است رز طلایی، آبی، طلایی و همچنین رنگ مشکی خواهد بود. کمپانی هواوی قیمت هایی را نیز تعیین کرده است که در خصوص نسخه32 گیگابایتی آن قیمت1499یوآن یا همان226 دلار در نظر گرفته شده است. اما در مورد نسخه64 گیگابایتی آن کمی مساله فرق دارد و قیمت بالاتر1699 یوآن که معادل256 دلار است عنوان شده است. کمپانی هواوی کار ثبت سفارشات این گوشی هوشمند خود را آغاز کرده است و عنوان کرده هرچه سریع تر این مدل از گوشی های خود را به مشتریان عرضه خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *