کمپانی Sonos و معرفی اسپیکر جدید آن با نام One

کمپانی Sonos و معرفی اسپیکر جدید آن با نام One

کمپانی Sonos و معرفی اسپیکر جدید آن با نام One

چندی پیش کمپانی Sonos از نسل جدید اسپیکرهای خود رونمایی کرده و آن را با نام سونوز وان معرفی کرده است. حوزه کاری کمپانی Sonos در خصوص تولید اسپیکرهای بالا رده است که هر ساله توانسته محصولات با کیفیت بسیاری را وارد دنیای دیجیتال نماید.

سونوس وان

سونوس وان

این کمپانی بزرگ به تازگی نسل جدید اسپیکرهای بدون سیم خود را با نام Sonos One معرفی کرده است که قابلیت این را دارد که از دستیار صوتی الکسا نیز پشتیبانی به عمل آورد. این اسپیکر قدرتمند علاوه بر الکسا از ایر پلی2 هم پشتیبانی می کند. قیمتی که کمپانی سونوس در خصوص این مدل از اسپیکرهای بالا رده خود در نظر گرفته چیزی در حدود یکصد و نود و نه دلار می باشد.

در خصوص این اسپیکر مدرن باید بگوئیم کمپانی سونوز آن را در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار کرده است و در اصل به عنوان جایگزینی برای اسپیکر سونوس پلی1 می باشد. این اسپیکر جدید در اصل به عنوان اولین اسپیکر قدرتمند این کمپانی شناخته می شود که توانایی پشتیبانی از دستیارهای صوتی را دارا می باشد.

کمپانی سونوس برای اینکه بتواند بر روی پخش موسیقی کنترل و مدیریت داشته باشد از دستیار صوتی الکسا که به وسیله کمپانی آمازون طراحی شده است آغاز کرده و اسپیکر های تولیدی این کمپانی می توانند مانند دیگر دستگاه های اکوعمل نمایند.

سونوس وان

سونوس وان

کمپانی سونوس اعلام کرده در حال بررسی است تا بتواند فناوری ای را در اسپیکر های خود قرار دهد که بتواند از تمام دستیارهای صوتی که در دنیای دیجیتال وجود دارد مانند سیری دستیار صوتی اپل پشتیبانی نمایند. کمپانی سونوس وعده داده که در آغاز سال جدید میلادی در خصوص اسپیکرهای سونوس وان تغییراتی را به عمل خواهد آورد که بر اساس آن می تواند از دستیار صوتی گوگل با نام گوگل اسیستنت سازگاری داشته و از آن پشتیبانی نماید.

علیرغم اینکه اسپیکر سونوس وان در حال حاضر از سیریدستیار صوتی اپل پشتیبانی نمی کند اما قابلیت پشتیبانی از فناوری بی سیم که اپل طراحی کرده است را دارا می باشد. به این ترتیب شما می توانید اسپیکر سونوس وان خود را به وسیله ایفون و آیپد خود که با دستیار صوتی اپل ساخته شده اند کنترل کرده و موسیقی های موجود در این دسته از گوشی های دیجیتالی خود را به وسیله اسپیکر سونوس وان پخش نمائید.

مشخصات فنی سونوس وان

مشخصات فنی به کار رفته در سونوس وان درست به مانند اسپیکرهای سونوس پلی1 است اما در مورد این دو اسپیکر تفاوت هایی نیز وجود دارد و آن هم اینکه در مورد اسپیکر سونوس وان جدید از فناوری قابلیت مسی استفاده شده است و میکروفون هایی در آن تعبیه شده است که می تواند کنترل صوتی اسپیکر را بر عهده داشته باشد.

کمپانی سونوس چندی پیش پیش فروش اسپیکر های جدید خود را آغاز کرده است و وعده داده که در تاریخ24 اکتبر سال جاری می تواند محصولات سفارشی را وارد بازار کرده و در اختیار مشتریانش قرار دهد. کمپانی اپل هم اکنون اسپیکر سونوس پلی1 را از طریق فروشگاه هایی که در سراسر جهان دارد و همچنین فروشگاه های مجازی خود به فروش می رساند.

البته این کمپانی نیز وعده داده بود که اسپیکر هوشمند خود یعنی هوم پاد را در ماه سپتامبر سال جاری وارد بازار خواهد کرد. با این وضعیت هنوز کاملا معلوم نیست که کمپانی سونوس در خصوص اسپیکر سونوس وان خود چه اقداماتی خواهد کرد و این اسپیکر رده بالا در بازارهای جهانی چه وضعیتی پیدا خواهد کرد و استقبال از آن به چه شکل خواهد بود.

سونوس وان

سونوس وان

نسخه اولیه اسپیکر سونوس وان ابتدا در فروشگاهی که در شهر نیویورک آمریکا قرار دارد به نمایش درآمد تا عموم علاقه مندان بتوانند به آن دسترسی داشته باشد.

کمپانی سونوس اعلام کرده که نسخه بتای عمومی اسپیکر سونوس وان که می تواند از توانایی همسان سازی با محصولات آمازون اکو پشتیبانی کند در کشورهای آمریکا ، آلمان و نیز کشور انگلستان در حال آماده سازی برای منتشر کردن است تا کاربرانی که علاقه مند به داشتن این اسپیکر هستند در این کشورها بتوانند به راحتی و سادگی به آن دست پیدا کنند.

این اسپیکر قابلیت این را نیز دارد که از کلیه دستیارهای صوتی که به وسیله محصولات اکو در اسپیکرهای سونوس تعبیه شده را کنترل کرده و بتواند صدایی واضح و شفاف را پخش نماید. علاقه مندانی که قصد داشتن اسپیکری قدرتمند با قابلیت پخش صدایی واضح را دارند می توانند از اسپیکرهای سونوس وان تهیه کرده و با کاربردی بودن این اسپیکرها آشنا شوند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *