پیشی گرفتن هواوی از سامسونگ در زمینه تولید گوشی هوشمند تاشو

پیشی گرفتن هواوی از سامسونگ در زمینه تولید گوشی هوشمند تاشو

هواوی و اقدام به تولید گوشی هوشمند تاشو پیش از سامسونگ

در طی سال جاری میلادی کمپانی های بسیاری همچون سامسونگ و هواوی تصمیم گرفته اند نخستین گوشی هوشمند تاشوی خود را رونمایی کند. یکی ازبزرگ ترین چالش هایی که در زمینه فناوری در سال جاری میلادی مطرح خواهد شد مبحث رونمایی از گوشی های هوشمند تاشو می باشد. چندین سال است که کمپانی کره ای سامسونگ پتنت های زیادی را در خصوص گوشی های تاشو به ثبت رسانده و با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده تصمیم دارد نخستین گوشی هوشمند تاشوی خود را بدون هیچ مشکل و نقصی و به شکل یک دستگاه تجاری ارائه نماید. هواوی هم تصمیم گرفته در زمینه تولید گوشی های هوشمند تاشو با این کمپانی کره ای رقابت کند.

با در نظر گرفتن صحبت هایی که مطرح شده است اولویتی که هواوی برای خود در نظر گرفته به دست آوردن لقب نخستین گوشی هوشمند تاشو می باشد اما سامسونگ گونه ای دیگر می اندیشد و تصمیم دارد در نخستین تجربه خود دستگاهی را عرضه نماید که کامل بوده و هیچ نقصی برای آن وجود ندارد. کمپانی چینی برای اینکه بتواند صفحه نمایش منعطفی را در خصوص گوشی های هوشمند تاشوی خود تامین کند با کمپانی ال جی قرارداد همکاری منعقد کرده است و برای تولید انبوه آن ماه نوامبر را در نظر گرفته است.

یکی دیگر از مهره های اصلی که در بازار گوشی های هوشمند حضور دارد کمپانی اپل می باشد که علیرغم دو کمپانی دیگر شایعاتی از این دست برای آن مطرح نشده است و این گونه به نظر می رسد اندیشه متفاوتی را برای خود در نظر گرفته است و یا این که قصد دارد به جای تمرکز بر روی گوشی های هوشمند تاشو از فناوری دیگری رونمایی به عمل بیاورد. رونمایی از گوشی های هشومند تاشو محرکی بسیار قدرتمند در بازار محسوب می شود؛ زیرا روند ثابت و پیشرفت هایی که در هر ساله دستگاه های فعلی داشته اند بسیار کاهش داشته و بازار موجود به شکلی کلی نیاز به نوآوری دارد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *