پیج آریتوری چست ؟

پیج آریتوری چست ؟

برای این که رتبه هر سایت را بسنجیم از معیار پیج آریتوری استفاده می شود . پیچ آریتوری معیارهایی را دارد که با استفاده از آن ها نمره را بین صفر تا صد به سایت ها می دهد. پیج آریتوری مشخص می کند که سایت شما در بین کاربران به چه میزان محبوبیت دارد.  میزان این محبوبیت در بین کاربران براساس بازدید های کاربران ، محتوا و این که به چه تعدادی این صفحه ها انتشار پیدا می کند مشخص می شود. هر سایت نمره آریتوری متفاوتی از سایرین دارد.

آریتوری

دامین آریتوری چیست؟

دامین آریتوری مانند همین پیج آریتوری است و اما تفاوت آن ها نیز این است که دامین آریتوری تنها اعتبارهای دامنه را به عنوان معیار قرار می دهد. دامین آریتوری هم نمره ای برای صفر تا صد درنظر می گیرد بیش تر دامین آریتوری نمیره بیش تری را نسبت به پیج آریتوری دارند.

آریتوری را سایت MOZ.COM مشخص می کند و نشان دهنده این موضوع است که یک سایت می تواند جای بهتری را در موتورهای جست و جو داشته باشد. برای مثال فرض کنید محتوایی را در مورد مد نوشته اید و در سرچ ها سایت شما در لینک هشتم قرار دارد در این زمان برای این که سایت شما جایگاه بهتری داشته باشد باید آریتوری آن را نسبت به سایر هفت سایت دیگر بهبود بخشید. برای این کار باید مقاله هایی را مطالعه کنید .

برای سئو کاران استفاده از معیار آریتوری بسیار معیار خوبی محسوب می شود و با استفاده از آن می توانند نقطه های ضعف و قوت را در مطالب خود را مشخص کنند و بتوانند نمره بهتری را به دست آورند و درنهایت نیز بتواند در میان سایت ها جایگاه بهتری را داشته باشد.

برای تعیین کردن نمره آریتوری چه مواردی مهم اند ؟

معیارهایی وجود دارد که برای این که آن ها را بهبود بخشیم می توانید از آن ها استفاده کنید که در ادامه به بررسی اصلی ترین های آن ها می پردازیم.

1-بک لینک به سایت :  لینک هایی که برای دامنه مشخص می شود مورد بررسی قرار می گیرند . بک لینک ها نیز براساس تعداد صفحه هایی است که به سایت شما لینک داده می شود و هم تعداد دامنه هایی است که به سایت شما لینک داده اند. به صورت کلی از نظر آریتوری بک لینک هایی که می گیرید مهم اند عبارتند از :

تعداد صفحه هایی از دامنه که به شما لینک داده اند .

تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک داده اند .

فالو و نوفالو کردن لینک هایی که به سایت شما داده شده است .

آریتوری صفحه ها و دامنه هایی که به سایت شما لینک داده شده است .

2-محتوا سایت : از مهم ترین عوامل در سئو هر سایت مربوط به محتوای سایت است .هرچه قدر محتوای هر سایت خوب باشد باعث می شود تا مخاطبان به سایت جذب شوند و درنتیجه باعث می شود تا بازدیدهایی که از سایت می شود نیز بیش تر می شود . در این میان اگر محتوایی با کیفیت بسیار خوبی داشته باشید هیمن باعث می شود تا کاربران زمان بیش تری را در سایت بگذارنند . این عامل از مهم ترین موارد در سئو و آریتوری است .

3-سیگنال های شبکه های اجتماعی : هر چقدر که یک مطلب در شبکه های اجتماعی انتشار یابد گوگل این موضوع را متوجه می شود که چقدر این مطلب مفید بوده است . همین انتشارها در موتورهای جست و جو باعث می شود تا گوگل به این نتیجه برسد گکه این سایت بسیار با اهمیت است . سایت موز نیز از همین سیگنال ها بهره می برد تا بتواند آریتوری هر صفحه را معین کند.

4-سئو سایت : بسته به نحوه سئو شدن سایت نمره آریتوری آن نیز تغییر می کند پس باید سایت خود را با سافتاده از سئو کلاه سفید بهینه کنید تا بتوانید نتیجه بسیار خوبی را به دست آورید .

منظور از آریتوری همین ارتقا دادن دامنه است ؟

اقتدار یافتن دامنه و هم چنین ترجمه کردن صفحه خود گوگل نیز آریتوری است . اقتدار به این معنا است که از چه روشی برای سئو کردن محتوای خود استفاده کرده اید. سئو کردن محتوا روش های بسیار زیادی را دارد که برخی از آن ها عبارتند از :سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری .

براساس این که از چه راهی برای سئو کردن سایت خود استفاده می  کنید نمره آریتوری نیز متفاوت از سایرین خواهد بود .اگر برای سئو کردن سایت از روش سئو کلاه سفید را انتخاب کرد اید شاید نمره خود را دیرتر بگیرید و اما پایداری این نمره بیش تر خواهد بود و باعث می شود تا در زمان طولانی جایگاه بسیار خوبی را داشته باشید.

در این جا منظور از این که صفحه و دامنه اقتدار پیدا کند این است که کاربران اینترنت توجه بیش تری را به دامنه و صفحه داشته باشد.

بررسی نکاتی در مورد آریتوری

اگر سایتی آریتوری بالاتری داشته باشد باعث می شود تا محبوبین بیش تری را در نظر گوگل داشته باشد و اما در میان جست و جوها نیز جایگاه بسیار بهتری را از آن خود خواهد کرد .

شاید ارتقا دادن آریتوری سایت کاری راحت باشد و اما این تنها در ابتدای راه است و از نمره 40 به بعد نیز به دست آوردن نمره بالاتر بسیار سخت خواهد بود .

در آریتوری بیش ترین نمره ای که مورد استفاده قرار می گیرد دامین آریتوری است و دلیل آن نیز این است که صفحه اصلی هر سایتی مهم ترین صفحه در آن است.

نمره ای که برای آریتوری درنظر گرفته می شود بین یک تا صد است .

شرکت موز برای تعیین آریتوری الگوریتمی را دارد که با استفاده از آن نمره ها را معین می کند.

نمره آریتوری که معین می شود قدرت دامنه و ره صفحه را مشخص می کند و هم چنین برای این که سایت در صفحه اول موتورهای جست و جو قرار بگیرد بسیار مناسب است.

هر چه نمره آریتوری بیش تر شود باعث می شود و احتمال این که سایت در صفحه اول قرار بگیرد نیز بیش تر می شود .

اگر نمره سایتی بالاتر از هفتاد باشد بهترین نوع سایت خواهد بود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *