پر طرفدارترین دستبندهای سلامتی

پر طرفدارترین دستبندهای سلامتی

کدام یک از دستبندهای سلامتی پر طرفدار هستند؟

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، انسان ها برای پیشرفت کیفیت زندگی خود، به سمت دست بند های سلامتی روی آورده اند تا بتوانند زندگی بهتری را داشته باشند. یک ردیاب سلامتی، مسیری آسان برای بررسی و مشاهده راحت فعالیت های روزانه است این دستبند هوشمند مثل یک انگشت الکترونیکی بر روی ضربان قلب شما کار می کند که به صورت مستمر در حال بررسی اندام شما، اندازه خواب و تعداد قدم هایی می باشد که برداشته ‌اید.

در حال حاضر بازار دستبند های سلامتی، پر از دستبند های جالبی شده است که اغلب آن ها، عملکرد هایی خوب در برابر ردیابی های معمولی و اساسی دارند. از جمله مهم ترین موارد انتخاب یک دستبند هوشمند به قیمت، طراحی و کیفیت نرم افزار همنشین آن ها با تلفن همراه تان می توان اشاره نمود. قصد داریم در این مطلب چند نمونه از پر طرفدارترین های بازار دستبند ‌های سلامتی را به شما معرفی نماییم.

  1. Fit bit Charge 3

فیت‌ بیت شارژ3، مدل ارتقاء یافته ‌ی نسل گذشته خود به حساب می آید و در حال حاضر از صفحه نمایش لمسی تولید شده است. ولی این دستبند تناسب اندام، به جی پی اس داخلی مجهز نشده است؛ در نهایت، استفاده کننده برای استفاده از قابلیت های به روز این محصول پوشیدنی، ملزم به متصل نمودن آن با تلفن همراه هوشمند خود خواهد بود.

با توجه به این، فیت ‌بیت شارژ 3 از یک طراحی فوق العاده و پیشرفته مقاوم در برابر نفوذ آب و همین طور بیش از پانزده حالت تمرین ورزشی مبنی بر هدف استفاده می کند. بر اساس گفته های فیت ‌بیت ، صفحه نمایش لمسی دستبند تناسب اندام به روز این کمپانی نزدیک به چهل درصد بزرگ تر و واضح تر از مدل به کار رفته در نسل قبلی است.

در کنار این، فیت ‌بیت شارژ 3 قرار است اولین محصول پوشیدنی بهره مند از دکمه القایی باشد. باتری قرار گرفته شده داخل این دستبند تناسب اندام، جواب گوی هفت روز استفاده خواهد بود. همین طور، حسگر جدید SpO2، قابلیت ارزیابی تغییرات در سطوح اکسیژن خون را دارد و به دستبندی دیگر شاخص های سلامتی کمک می کند.

فیت‌ بیت شارژ 3 در حال حاضر در آمریکا با قیمت149.95 دلار عرضه شده است، دستبند تناسب اندام تازه فیت‌ بیت را در رنگ های مشکی با قاب آلومینیوم رز گلد می توانید سفارش دهید. همین طور علاقه مندان می توانند نمونه خاص فیت ‌بیت شارژ 3 را با استفاده از سیستم پرداخت فیت ‌بیت ‌پی و با قیمت169.95 دلار سفارش دهند.

  1. Vivo smart 4

این دستبند قابلیت های خوبی دارد که در میان همه آن ها قابلیتPulse ox2 oximetr بیشتر از بقیه به چشم می خورد. به خاطر این قابلیت، استفاده کننده می تواند در جریان سطح اکسیژن خون بدن خود قرار بگیرد. محققانoximetr را با گذاشتن در انگشت برای مشخص نمودن سطح اکسیژن خون استفاده می کنند.

نکته جالب اینجاست که دستبند Vivo smart 4 حتی نفس کشیدن یا نکشیدن استفاده کننده در زمان خواب را هم مشخص می کند. با این وجود در صورتی که خدای ناکرده تنفس فرد استفاده کننده از این محصول در زمان خواب دچار مشکل شد، این دستبند تندرستی خیلی سریع این مشکل را متوجه می شود. قابلیت های دستبند هوشمند Vivo smart 4 تنها به همین مقدار ختم نمی شود و این دستبند از لحاظ نرم افزاری هم به روزرسانی شده است تا فرآیند خواب استفاده کننده را هم تحت نظر داشته باشد.

در نهایت فرد استفاده کننده بعد از این که از خواب بیدار شد، می تواند کیفیت خواب شب قبل خود را مورد بررسی قرار دهد. با در نظر گرفتن این نکات می توان عنوان نمود که مهم ترین تمرکز گارمین برای تولید این محصول روی فعالیت فرد استفاده کننده از این محصول بوده است. علاوه بر این موارد شاهد قابلیت بررسی ضربان قلب و دیگر فعالیت های جسمی استفاده کننده از طرف دستبند Vivo smart 4 هستیم.

این محصول از نظر شارژ دهی هم شرایط قابل قبولی را دارد و با یک مرتبه شارژ تا یک هفته می تواند دوام بیاورد. همه اطلاعات به دست آمد توسط دستبند Vivo smart 4 به وسیله بلوتوث به تلفن همراه هوشمند اندرویدی منتقل می شود. این دستبند جدید و کاربردی با قیمتی حدود129 دلار و در رنگ های خاکستری، قرمز، آبی و مشکی روانه بازار شده است.

  1. Huawei Watch GT

برای تولیدHuawei Watch GT از یک صفحه نمایش رنگی1.39 اینچ OLED با کیفیت تصویر454 در454 پیکسل و پوششی از جنس DLC (کربن الماس مانند) و کناره های سرامیکی استفاده شده است. بدنه واچ ‌جی ‌تی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد و این ساعت هوشمند قابلیت پشتیبانی از GPS را هم دارد.

هوآوی واچ ‌جی ‌تی علاوه بر نکات گفته شده قادر است خوابیدن، دویدن، دوچرخه سواری و شنا کردن فرد استفاده کننده را مورد ارزیابی قرار دهد؛ یکی دیگر از قابلیت های جالب ساعت هوشمند جی ‌تی، این می باشد که قادر است به خاطر وجود سیستم ارتفاع سنجی که درون آن تعبیه شده است حتی کوهنوردی کردن فرد استفاده کننده را هم ارزیابی کند.

این ساعت جدید به نام هوآوی فیت، می تواند که با استفاده از یک سنسور (که در بخش زیرین وجود دارد و شامل LED6 است) به طور مستمر، ضربان قلب فرد استفاده کننده را ارزیابی کند. چینی ها ادعا کرده اند که به لطف به روزرسانی هوش مصنوعی در واچ ‌جی ‌تی، این ساعت قادر است دقت خیلی بالایی در خصوص ثبت ضربان قلب از خود نشان دهد.

در صورتی که همه ویژگی های هوشمند ساعت را غیر فعال کنید و فقط نوتیفیکیشن ها را فعال نمایید، می توانید با یک مرتبه شارژ دستگاه تا حداکثر یک ماه از ساعت خود استفاده نمایید. چنانچه به صورت هفتگی فقط به مدت90 دقیقه ضربان قلب را ارزیابی و امکان ارزیابی میزان خواب را هم فعال نمایید، دست کم به مدت دو هفته از ساعت جدید هوآوی می توانید استفاده کنید. در نتیجه، چنانچه همه ویژگی های واچ ‌جی ‌تی را فعال کرده و صفحه نمایش آن را به طور تمام وقت روشن بگذارید. این ساعت با یک مرتبه شارژ قادر است فقط22 ساعت دوام بیاورد.

  1. MI Band 3

دستبند سلامتی می ‌بند3 شیائومی نمونه جدید می ‌بند2 می باشد که اخیراً روانه بازار شده است. دستبند سلامتی یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین محصول این شرکت می باشد که می تواند به عنوان یک همراه همیشگی اطلاعات بسیاری مثل ضربان قلب، تعداد قدم ها و مسافت طی شده را به شما نشان دهد و همه قابلیت های مهم مثل شمارش قدم و ارزیابی ضربان قلب را حفظ کرده است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *