وان پلاس و عرضه بدون برنامه وان پلاس5 تی

وان پلاس و عرضه بدون برنامه وان پلاس5 تی

وان پلاس و عرضه بدون برنامه وان پلاس5 تی

بنیان گذار کمپانی وان پلاس به تمام کاربرانی که از محصولات این کمپانی استفاده می کنند اعلام کرده هنوز مشخص نیست در سال آینده میلادی عرضه گوشی وان پلاس6 که به عنوان پرچمدار این کمپانی انتخاب شده است هنوز مشخص نیست و نمی توان در مورد عرضه آن زمان دقیقی را مشخص کرد.

کمپانی وان پلاس زمانی که گوشی هوشمند خود را با نام وان پلاس3 وارد بازار کرد مدت زمان زیادی طول نکشید که مدل دیگری از این گوشی را با پسوند تی روانه بازارهای جهانی کرد. در ماه های نخست سال2017 کمپانی وان پلاس گوشی پرچمدار خود را با نام وان پلاس5 معرفی کرد اما در این بین مدل جدیدتر این گوشی که با نام وان پلاس5 تی شناخته می شود از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. این مدل جدید گوشی های وان پلاس هیچ گونه حاشیه ای را نداشته و یک نسخه مدرن در میان گوشی های تولید شده کمپانی وان پلاس به شمار می رود.

کاربرانی که از گوشی های وان پلاس استفاده می کنند همچنان در انتظارند که آیا کمپانی وان پلاس گوشی جدیدی را با پسوند تی به عنوان پرچمدار گوشی های خود انتخاب خواهد کرد یا خیر؟

بنیانگذار کمپانی وان پلاس اعلام کرده که کمپانی وان پلاس به این باور رسیده که محصولات ارتقا یافته این کمپانی می تواند کیفیت و کارایی بهتری نسبت به دیگر محصولات این کمپانی داشته باشند به همین دلیل مشتریان و کاربران محصولات وان پلاس می توانند محصول با کیفیت و خوبی را برای خود خریداری نمایند. این کمپانی هنوز مشخص نکرده که پس از معرفی گوشی هوشمند وان پلاس6 خود نسخه ارتقا یافته ای نیز برای آن در نظر خواهد گرفت و عرضه خواهد کرد یا نه؟

وان پلاس5 تی

وان پلاس5 تی

طبق چیزی که وان پلاس وعده آن را به کاربران خود داده بود در حال حاضر کشورهای آمریکای شمالی و هند و کشورهای اروپایی قابلیت استفاده از کوشی هوشمند وان پلاس5 را دارا هستند و این محصول در این کشورها با قیمت499 دلار در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار می دهد.

گوشی هوشمند وان پلاس5 تی تغییر زیادی نسبت به نسل پیش از خود ندارد اما کمپانی وان پلاس تصمیم گرفت با الگوبرداری از نسخه های جدیدی که دیگر کمپانی ها وارد بازار کرده اند محصول مدرن و بدون حاشیه ای را عرضه کند. در مورد وان پلاس5 نمایشگری عریض که ابعاد آن16 در9 بود استفاده کرده است در حالی که در مورد نسخه بهبود یافته این محصول نمایشگر عریض با یک صفحه نمایش کشیده عوض شده است.

صفحه نمایش به کار رفته در وان پلاس5 تی ابعادی برابر با18 در9 دارد که می تواند رزولوشن بسیار بالایی را نسبت به دیگر محصولات وان پلاس داشته باشد. نمایشگر این گوشی هوشمند6 اینچ بوده و با طولی که در مورد آن به کار رفته هماهنگی کاملی را دارد. وان پلاس برای اینکه بتواند محصول بدون حاشیه ای را تولید کند مجبور شده حسگر اثر انگشت را جا به جا کرده و آن را به پنلی که در پشت دستگاه قرار دارد منتقل کند که البته این مسئله از زیبایی این دستگاه کم نکرده است.

در خصوص دوربین کمپانی وان پلاس چینی از دوربین دوگانه برای گوشی هوشمند وان پلاس5 تی استفاده کرده است که در مورد لنز آن ها باید بگوئیم دارای لنز تله فوتو می باشد. علت استفاده از این لنز در مورد دوربین این است که کمپانی چینی سعی کرده دوربین محصولات خود را ارتقا دهد تا بتواند در شرایط نوری کم هم دستگاه تصاویر بهتری را ثبت کند. نسخه بهبود یافته وان پلاس5 تی دارای یک سنسور واید است که بیست مگاپیکسل می باشد و موجب می شود دوربین اصلی دستگاه در شرایطی که نور کافی در محیط وجود ندارد این دوربین می تواند عملکرد خوبی را داشته و تصاویر بهتری را ثبت نماید.

وان پلاس5 تی

وان پلاس5 تی

یکی از ویژگی های کمپانی وان پلاس این است که با عرضه مدل جدیدی از گوشی های هوشمند خود دیگر مدل های قبل از آن را تولید نمی کند و این مسئله را به کاربران خود نیز اطلاع داده است. در حال حاضر که گوشی وان پلاس5 تی وارد بازار شده دیگر نباید توقع داشت که این کمپانی گوشی های وان پلاس5 را تولید نماید.

کمپانی وان پلاس برای اینکه بتواند پس از عرضه وان پلاس5 گوشی هوشمند جدیدی را وارد بازار کند تنها پنج ماه زمان صرف کرد که این مسئله نشان می دهد این کمپانی چینی در تولید بسیاری از محصولات خود هیچ برنامه از پیش تعیین شده ای ندارد و بدون برنامه قبلی اقدام به تولید محصول جدید می نماید.

در حال حاضر که بسیاری از کمپانی ها تلاش می کنند تا در مورد محصولات خود ویژگی های جذابی را به کار بگیرند کمپانی وان پلاس این روند را نقض کرده و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا محصولی که تولید می نماید در نوع خود به عنوان بهترین شناخته شود و یکی از بهترین های حال باشد که مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *