وان پلاس اولین هدفون بی سیم خود را به نام Bullets Wireless رونمایی کرد

وان پلاس اولین هدفون بی سیم خود را به نام Bullets Wireless رونمایی کرد

معرفی نخستین هدفون بی سیم وان پلاس به نام بولتس وایرلس

کمپانی وان پلاس طی مراسمی که برای رونمایی از وان پلاس6 برگزار شده بود از جدیدترین هدفون بی سیم خود به نام Bullets Wireless نیز رونمایی به عمل آورد. کمپانی چینی وان پلاس علیرغم معرفی جدیدترین پرچم دار گوشی های خود از نخستین هدفون بی سیمی هم که تولید کرده بود رونمایی به عمل آورد. این هدفون جدید وان پلاس به نام بولتس وایرلس معرفی شده است که نشان می دهد وان پلاس در عرصه ی هدفون های بی سیم بلوتوث چه اقداماتی را انجام داده است. البته باید این نکته را نیز عنوان کنیم که هدفون معرفی شده به معنای واقعی بی سیم نمی باشد ولی بعضی از قابلیت های ایرپاد همچون عملکردهای متوقف کردن و ادامه خودکار را نیز دارا می باشد.

در این هدفون بی سیم جدید از درایورهای9.2 میلی متری استفاده شده که خاصیت مغناطیسی آن بیش از هر چیز دیگری خود را نشان می دهد در نهایت این قابلیت را دارند که به یکدیگر اتصال پیدا کنند. این قابلیت نه تنها موجب می شود تا سیم ها به یکدیگر پیچیده نشوند بلکه تا هنگامی که این هدفون با یکی از گوشی های وان پلاس5 یا5 تی و یا حتی وان پلاس6 به صورت جفت شده باشد این قابلیت را خواهد داشت که به صورت خودکار پخش جاری را به حالت توقف درآورد.

کمپانی چینی وان پلاس اعلام کرده زمانی که بروزرسانی نرم افزاری این هدفون در ماه های آینده سال جاری میلادی منتشر شود که پس از ارائه ی این هدفون می باشد عملکرد مشابهی که این هدفون دارد موجب می شود کاربران در خصوص تماس های تلفنی خود نیز امکان پاسخگویی را داشته باشند.

هدفون بی سیم جدید وان پلاس قابلیت شارژ شدن از طریق درگاه یو اس بی نوع C را دارا می باشد و با در نظر گرفتن ادعای وان پلاس می تواند به مدت5 ساعت دوام بیاورد که در صورت شارژ شدن به مدت10 دقیقه این امکان فراهم می شود. این کمپانی چینی ادعا کرده که باتری این هدفون به طور کلی می تواند8 ساعت شارژدهی داشته باشد. البت این نکته را نیز باید عنوان کنیم که کابل یو اس بی نوع C نیز که مخصوص وان پلاس است به همراه این هدفون ارائه داده می شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *