هواوی پی20 پرو و تجهیز آن به سه لرزش گیر اپتیکال

هواوی پی20 پرو و تجهیز آن به سه لرزش گیر اپتیکال

تجهیز پی20 پرو هواوی به سه لرزش گیر اپتیکال و ثبت تصاویر بسیار با کیفیت

اطلاعات و مشخصاتی که در خصوص هواوی پی20 پرو مطرح شده و شواهدی که از جعبه گشایی این محصول به دست آمده نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای سه لرزش گیر اپتیکال می باشد. کمپانی هواوی در سال جاری میلادی در خصوص گوشی پرچم دار خود بیشترین تلاش ها را انجام داده و می توان گفت سعی کرده محصولی فوق العاده را طراحی نماید. این بار این کمپانی چینی با رونمایی از نسخه پی20 پرو سعی کرده قدرت خود را به رخ دیگر رقبایش بکشد و خود را قوی تر از همیشه نشان دهد.

هواوی پی20 پرو دارای بخش های هیجان انگیزی است که موجب شده اند این گوشی هوشمند به عنوان یکی از قدرتمند ترین گوشی های پرچم دار معرفی گردد. با توجه به صحبت هایی که به صورت رسمی از سوی این کمپانی چینی منتشر شده فقط سنسور8 مگاپیکسل تله فوتو به شکل رسمی از او آی اس و یا لرزش گیر اپتیکال بهره برده است اما زمانی که کالبدشکافی در خصوص این گوشی هوشمند انجام گردید مشخص شد که هر سه لنزی که در این گوشی هوشمند به کار رفته دارای لرزش گیر اپتیکال می باشند. این مساله می تواند به عنوان یکی از نقاط عطف این گوشی هوشمند به شمار برود و موجب گردد تا این پرچم دار چینی ها به عنوان یکی از گوشی های قدرتمند در جهان شناخته شود.

کمپانی هواوی در خصوص دوربین سرمایه گذاری های بسیاری را انجام داده و به همین دلیل انتظار دارد که دو گوشی پرچم دار جدیدش نتایج درخشانی را از خود نشان دهند. اینگونه به نظر می آید بهینه سازی نرم افزاری و به کارگیری از هوش مصنوعی در عرضه ی تثبیت سازی تصاویر به شکل دیجیتالی دارای اهمیت بسیار زیادی باشد و به همین علت تمایلی به تمرکز در خصوص معرفی او آی اس در مورد هر سه حسگر ندارد. ادغام قدرت نرم افزاری با قدرت سخت افزاری برای تثبیت هرچه بیشتر تصاویر در مواقع تصویربرداری می تواند به عنوان یکی از قابلیت های بسیار خوب در خصوص هرکدام از اسمارت فون ها به شمار بیاید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *