نگاهی نزدیک به اسپیکر بلوتوث قابل حمل UE Wonder boom

نگاهی نزدیک به اسپیکر بلوتوث قابل حمل UE Wonder boom

نگاهی نزدیک به اسپیکر بلوتوث قابل حمل UE Wonder boom

کمپانی UE که در واقع مختصر شده Ultimate Ears است یکی از کمپانی های فعال در عرصه طراحی و تولید لوازم صوتی می باشد که در این عرصه به عنوان یک کمپانی پیشرو نیز شناخته می شود و آغاز کار آن در سال1995 میلادی بوده است.

این کمپانی تازه تاسیس در سال2008 به تصاحب لاجیتک درآمد و فعالیت خود را از آن زمان به بعد گسترش داد و علاوه بر تولید هدفون های حرفه و مانیتورینگ به سراغ طراحی و تولید اسپیکرهای دیگر نیز رفت که افراد بسیاری تمایل به داشتن آن ها داشتند.

یکی از محصولاتی که به وسیله این کمپانی تولید شد و طرفداران بسیاری نیز داشت اسپیکر بلوتوث UE Wander boom بود که بسیار سبک و قابل حمل می باشد. این اسپیکر بلوتوث قابل حمل در واقع به عنوان جدیدترین محصول تولید شده این کمپانی آمریکایی به شمار می رود و هدف از تولید آن جایگزینی برای اسپیکر UE Roll بوده است.

این کمپانی آمریکایی با اسپیکر بلوتوث واندر بوم خود دیگر از طراحی یو ای رول که به حالت دیسک مانند بود استفاده نکرده است و اگر به اسپیکر مدرنی که این کمپانی تولید کرده توجه نمائید متوجه خواهید شد که نسخه ای با قد کوتاه تر از اسپیکر یو ای بوم2 و یا حتی مگابوم است و در واقع به شکل یک استوانه می باشد. این حالت استوانه ای به اسپیکر اجازه می دهد تا صدا را به صورت360 درجه پخش نماید.

اسپیکر واندر بوم برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که برای اولین بار قصد خرید اسپیکری را دارند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب بتواند کارایی بالاتری نیز داشته باشد و پاسخگویی مناسبی را ارائه بدهد.

طراحی اسپیکر واندر بوم

در طراحی این اسپیکر جدید از حالت استوانه ای استفاده شده است و دارای ظاهری زمخت می باشد که یکی از ویژگی های کلیه اسپیکرهای تولید شده این کمپانی است. کمپانی یو ای سعی کرده با استفاده از ترکیب رنگی های جذاب در ساخت هر نسخه از این اسپیکرها استفاده نماید تا ظاهر زیباتری را برای آن ها به وجود بیاورد.

قسمت بالا و پایین این اسپیکر بلوتوث قابل حمل به وسیله دو پوشش لاستیکی پوشانده شده است که حالتی بسیار سخت دارند و برای پوشش سطح جانبی نیز پارچه ای که جنس زمختی دارد به کار رفته است.

این اسپیکر قابل حمل با اندازه کوچک خود توانسته به گواهی IPX7 دست پیدا کند که موجب می شود از مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار برخوردار باشد و این مساله یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود. در طراحی این اسپیکر از کلیدهای بسیار بزرگی برای کنترل کردن حجم صدا استفاده شده است که در کنار رنگ بندی جالبی که دارد شباهت بسیار زیادی به دیگر محصولات این کمپانی آمریکایی دارا می باشد.

در نهایت زمانی که کلیه المان های موجود در این اسپیکر در کنار یکدیگر قرار گرفتند محصولی زیبا با ساخت با کیفیت و اندازه جمع و جور به وجود می آید که کاربر با در دست گرفتن آن می تواند احساس بسیار خوبی را به دست بیاورد.

در قسمت بالایی اسپیکر واندربوم کلیدهای کنترل صدا و بلوتوث قرار داده شده است که در بین خود کلیدی به نام اولتیمیت ایرز را قرار داده اند و کاربر با استفاده از این کلید می تواند موسقی را پخش و یا قطع نماید و بین کلیه قطعاتی که در حال پخش است جابجا شده و به قطعه دیگری برود.

زمانی که از این کلید استفاده نمائید می تواند چند دستگاه واندربوم را بدون اینکه به اپلیکیشن موبایل اولتیمیت ایرز نیازی داشته باشید متصل کنید. در قسمت بالایی این اسپیکر حلقه ای پارچه ای قرار داده شده است که موجب می شود کاربر در صورت نیاز بتواند آن را در محل مناسبی بیاویزد و از آن استفاده نماید.

این اسپیکر قابل حمل توانسته گواهی لازم را به دست بیاورد و با توجه به گواهی که در بالا اشاره کردیم قابلیت این را دارد که به مدت سی دقیقه در آبی به عمق یک متری دوام بیاورد. از آنجایی که این اسپیکر در عمق یک متری می تواند در داخل آب دوام بیاورد پورت میکرو یو اس بی آن در زیر پوششی پلاستیکی قرار داده شده است تا آب به داخل آن نفوذ نکند.

این کمپانی ادعا کرده که اسپیکر واندر بوم می تواند تا ده ساعت شارژدهی مناسبی را داشته باشد و کاربران برای استفاده از شارژر باید از پورت میکرو یو اس بی استفاده نمایند. این اسپیکر حجم صدای بالایی نیز دارد و بر اساس چیزی که این کمپانی عنوان کرده قادر است تا فاصله سی وسه متری از منبع پخش موسیقی به کار خود ادامه داده و متوقف نشود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *