نمایشگاه MWC2018و رونمایی از گلکسی اس9

نمایشگاه MWC2018و رونمایی از گلکسی اس9

نمایشگاه MWC2018و رونمایی از گلکسی اس9

گزارشات جدیدی از کره جنوبی دریافت شده است که نشان می دهد کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد جدیدترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود را در نمایشگاه MWC2018 که به زودی قرار است برگزار شود معرفی نماید. سامسونگ اعلام کرده در ماه فوریه سال جدید میلادی از سری جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد و مدت کمی پس از آن این گوشی هوشمند را وارد بازارهای جهانی خواهد نمود.

کمپانی سامسونگ وعده داده تا به زودی از نسل جدید گوشی های خود که قرار است جایگزین گلکسی اس8 و اس8 پلاس شود رونمایی نماید و این مساله موجب به وجود آمدن شایعات و احتمالات بسیار زیادی در خصوص این محصول جدید شده است.

کره جنوبی به تازگی اخبار و گزارشاتی را منتشر کرده است که بر مبنای آن سامسونگ تصمیم دارد نسل جدید گوشی های هوشمند خود را که با نام گلکسی اس9 و اس9 پلاس شناخته می شود در نمایشگاه MWC2018 که در ماه فوریه برگزار می شود معرفی نماید. این نمایشگاه که قرار است در شهر بارسلون برگزار شود محل مناسبی برای رونمایی از محصولات دیجیتالی بسیاری می باشد.

طبق گزارشی که منتشر شده یکی از مهمترین دلایل اینکه سامسونگ زودتر اقدام به معرفی گوشی هوشمند جدید خود کرده است آیفون ایکس اپل می باشد. اما سامسونگ کره ای از تصمیم خود صرف نظر کرد چرا که دو گوشی گلکسی اس8 و اس8 پلاس قابلیت این را داشتند که با طراحی زیبای خود با مدرن ترین گوشی بدون حاشیه ای که اپل طراحی کرده است به رقابت بپردازند و مورد توجه کاربران بسیاری قرار بگیرند.

کمپانی سامسونگ در سال جاری میلادی پرچمداران خوبی را وارد دنیای دیجیتال کرد و برای سال2018 میلادی نیز برنامه های متنوعی را دارد. این کمپانی کره ای برای سال جدید نیز پرچمدارانی را در نظر گرفته است که گلکسی اس9 نسبت به دیگر تولیدات این کمپانی در اولویت قرار خواهد داشت.

دوربینی که در گلکسی اس9 تعبیه شده است دارای لنز دیافراگم F1.5 می باشد و به نحوی است که می توان اندازه دیافراگم آن را به راحتی تنطیم کرد. یکی دیگر از قابلیت هایی که این دیافراگم دارد این است که می توان آن را در شرایط متنوع و گوناگون نیز تغییر داد بدون اینکه به کیفیت تصاویر آسیبی وارد شود.

اسکنر عنبیه ای که در گلکسی اس9 قرار داده شده است نسبت به نسل پیشین خود بهبودهای قابل توجهی را پیدا کرده و رزولوشن لنزی که در دوربین این گوشی پرچمدار جدید به کار رفته قابلیت افزایش تا سه مگاپیکسل را دارا می باشد. اسکنر عنبیه موجود در گلکسی اس9 سامسونگ قابلیت استفاده در شرایطی که نور کم یا زیاد است را نیز دارا می باشد و می تواند خود را با شرایط نوری مختلفی وفق دهد.

این موارد به همراه مواردی که پیش از این در خصوص گلکسی اس9 سامسونگ گفته شد موجب شده تا کاربران بسیاری منتظر عرضه این گوشی جدید باشند تا بتوانند از آن استفاده نمایند. گلکسی اس9 به عنوان یک پرچمدار می تواند بسیاری از خواسته های کاربران خود را برطرف نماید و برای آیفون ایکس اپل نیز رقیب قدرتمندی به شمار می رود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *