زمانی که موبایل های ارزان همه کارهای شما را انجام می دهند، چرا یک پرچم دار باید خرید؟

زمانی که موبایل های ارزان همه کارهای شما را انجام می دهند، چرا یک پرچم دار باید خرید؟

زمانی که موبایل های ارزان همه کارهای شما را انجام می دهند، چرا یک پرچم دار باید خرید؟

دیگر موبایل های ارزان مانند گذشته دستگاه هایی با توان کم و ضعبف نمی باشند. امروزه با خرید موبایل های اقتصادی هم می توانید همه ی کارها را انجام دهید. موبایل های با قیمت پایین تر توانمند تر از گذشته شده اند.

در آینده از گوشی های بد، دیگر خبری نیست. حالا به جایی رسیده ایم که کلیه دستگاه های اندرویدی می توانند کارایی بسیار خوبی را ارائه نمایند و به طور تقریبی همه نمونه ها در یک رده می باشند. این تغییرات در طی چند سال گذشته به وجود آمده است، ولی در حال حاضر چرخه آن به صورت کامل در آمده است. ولی این اتفاق چگونه رخ داده است؟ هم اکنون بر سر گوشی های پرچم دار و بازار آن ها چه بلایی خواهد آمد؟

کمی قبل تر، دستگاه های موبایلی وجود داشتند که کارکرد پردازنده آن ها کند، دوربین شان بسیار ضعیف و صفحه نمایش آن ها بی کیفیت بود، ولی جایگزین شدن کلیه ی آن ها با موبایل های کاربردی و بدون ایراد امروزی، فناوری موبایل را تحت تأثیر خود قرار داده است.

موبایل ارزان

موبایل ارزان

موبایل های ارزان

استفاده کنندگان اغلب در مورد موبایل های با قیمت بالا صحبت می کنند، ولی در عمل دل شان می خواهد به خاطر صرفه جویی اقتصادی، نمونه های کاربردی و در حد نیازشان را خریداری نمایند. از آن جایی که دیگر هیچ مدلی از این موبایل ها بد نیست، خیلی راحت می توان از مدل هایی که در بازار وجود دارد یکی نمونه را انتخاب نمود.

عامل استقبال پایین از گوشی های ارزان چیست؟

یکی از مواردی که باعث می شود استفاده کنندگان با توجه به کاربردی بودن موبایل های ارزان، هم چنان به خرید موبایل های پرچم دار علاقه نشان بدهند، نداشتن تبلیغات کمپانی های سازنده بر روی آن ها می باشد. واقعیت اینجاست که موبایل کاربردی و خوب، جذاب نیست و استفاده کنندگان را به وجد نمی آورد. این موبایل ها فقط برای رفع نیاز کاربران تولید شده و قابل استفاده می باشند، ولی هیچ استفاده کننده ای از دیدن آن ها ذوق زده نمی شود. این جریان برای درآمد زایی و فروش سازندگان موبایل اتفاق خوبی نیست، چون استفاده کنندگان فقط برای خرید موبایلی که از دیدن آن شگفت زده می شوند، حاضر به ارائه هر قیمتی هستند.

موبایل ارزان

موبایل ارزان

یکی از علت های هم تراز شدن موبایل های ارزان و حتی موبایل های با قیمت متوسط با یکدیگر، تأمین قطعات آن ها توسط شرکت های یکسان می باشد. به عنوان مثال در حال حاضر تمامی شرکت های تولید کننده موبایل به غیر از هوآوی از تراشه های موبایل شرکت مدیاتک و کوالکام استفاده می کنند. سایر سنسورها و قطعه ها هم توسط تأمین کنندگانی مشخص ایجاد می شوند. در اصل موبایل سازان امروزه تبدیل به اسمبل کننده قطعات و طراح بدنه گوناگون شده اند و وجه متمایز و برگ برنده گوشی های موبایل آن ها با بقیه، مدل طراحی آن ها می باشد.

هم اکنون در سر تا سر جهان میلیارها انسان از موبایل های هوشمند استفاده می کنند. اکثریت این افراد از زمان به بازار آمدن موبایل های هوشمند، از چندین نمونه محصول مختلف استفاده کرده اند. با وجود این گستردگی، هنوز صدها میلیون نفر در سر تا سر دنیا هستند که از گذشته تجربه استفاده از موبایل هوشمند را نداشته اند.برای این دسته از افراد، در حال حاضر بهترین زمان ممکن است.

موبایل ارزان

موبایل ارزان

به احتمال زیاد آن ها هم به موبایل های ارزان روی خواهند آورد، نمونه هایی که همه آن ها از سیستم عامل اندروید قدرت گرفته و به همین علت قابلی های نرم افزاری خوبی در قیاس با نخستین نسل موبایل های هوشمند دارند.

 خرید یک گوشی پرچمدار برای بیشتر کاربران غیر منطقی است!

از آن جایی که امروزه موبایل های ارزان توانایی این را دارند که تمامی کارهای مورد نیاز استفاده کنندگان را انجان دهند، خرید موبایل های پرچم دار گران قیمت برای اکثر افراد، دیگر توجیهی نخواهد داشت. فقط افرادی برای خرید یک موبایل پرچم دار هزینه می کنند که واقعاً از لحاظ مالی، محدودیتی برای آن ها وجود نداشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *