معرفی گوشی ال جی وی30 جدید در نمایشگاه MWC2018

معرفی گوشی ال جی وی30 جدید در نمایشگاه MWC2018

معرفی گوشی ال جی وی30 جدید در نمایشگاه MWC2018

تا چند وقت پیش گمانه زنی های بسیاری در خصوص معرفی ال جی جی7 در نمایشگاه MWC2018 وجود داشت اما در حال حاضر مجله هرالد کره این مساله را نقض کرده و عنوان کرده که ال جی در این نمایشگاه از گوشی هوشمند ال جی وی30 که دارای مشخصات و ویژگی های جدید است رونمایی خواهد کرد.

کنگره بین المللی موبایل بارسلون تا چند روز دیگر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و این مساله موجب شده تا در خصوص پرچم دارانی که در سال2018 وارد بازار خواهند شد شایعات و احتمالات بسیاری مطرح شود. در این نمایشگاه کمپانی سامسونگ از گوشی های گلکسی اس9 رونمایی می کند و کمپانی های هواوی و سونی نیز جدیدترین تولیدات خود را در این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد.

تا زمانی که هرالد کره گزارشی در خصوص ال جی و حضورش در این کنگره را منتشر نکرده بود هیچ اطلاعی از محصول جدید این کمپانی وجود نداشت. در این گزارش آمده است که کمپانی ال جی تا روزهای پایانی ماه فوریه هیچ جانشینی برای ال جی جی6 ارائه نخواهد کرد.

ال جی وی30 جدید در واقع نسخه بهبود یافته ال جی وی30 می باشد که سپتامبر گذشته توسط ال جی رونمایی شده بود و در حال حاضر از هوش مصنوعی بسیار پیشرفته تری نسبت به نسخه قبلی در آن استفاده شده است. در نمایشگاه CES که چندی پیش برگزار شده بود مدیر عامل ال جی بیان کرده بود که این کمپانی در خصوص گوشی های هوشمند خود استراتژی دیگری را برای خود انتخاب کرده و در مورد تولید گوشی های هوشمند خود به گونه ای بهتر عمل خواهد کرد.

این موضوع نشان می دهد که ال جی تصمیم گرفته تا زمانی که نیازی نیست گوشی جدیدی را عرضه نکند و هم اکنون نیز این کمپانی نسخه بهبود یافته و پیشرفته تر وی30 را عرضه خواهد کرد که دارای کیفیت و قدرت بسیار زیادی است اما از آن جا که در این نمایشگاه پرچم داران جدیدی از سوی کمپانی های دیگر معرفی خواهد شد ال جی راه سختی در پیش دارد تا بتواند این گوشی بهبود یافته را به فروش برساند. این گوشی دارای صفحه نمایش اولد می باشد که از نوع پنل های IPS LCD می باشد و می تواند کیفیت و کارایی بالایی را داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *