معرفی لپ تاپ ریزر بلید استلث2018

معرفی لپ تاپ ریزر بلید استلث2018

معرفی لپ تاپ ریزر بلید استلث2018

کمپانی ریزر از لپ تاپ جدید خود تحت عنوان ریزر بلید استلث2018 رونمایی کرد. این لپ تاپ جدید دارای پردازنده نسل هشتمی اینتل بوده و ریزر از کارت گرافیک انویدیا در طراحی آن استفاده کرده است. این لپ تاپ دارای16 گیگابایت رم بوده و از صفحه نمایش13.3 اینچی درخصوص آن بهره گرفته شده است.

اغلب افراد ریزر را به دلیل ساخت لپ تاپ های گیگمینگ می شناسند اما این کمپانی در زمینه ساخت نوت بوک های غیر گیمینگ نیز فعالیت داشته و محصولات متنوع و زیبایی را طراحی کرده است. این کمپانی برای نخستین بار از سال2016 از لپ تاپ ریزر بلید استلث رونمایی کرد که مجهز به صفحه نمایش13 اینچی بوده است. این لپ تاپ دارای وزن بسیار کمی بوده و از قطر باریکی برخوردار است و تمام افرادی که علاقه بسیاری به سفر دارند و همواره لپ تاپ را با خود می برند می توانند این مدل را به عنوان لپ تاپی مناسب انتخاب نمایند.

معرفی جدیدترین لپ تاپ کمپانی ریزر

کمپانی ریزر در هفته گذشته از جدیدترین سری این لپ تاپ ها با نام ریزربلید استلث2018 رونمایی کرد که دارای قابلیت های پیشین بوده و از سخت افزاری پرقدرت در طراحی آن استفاده شده است و کاربران می توانند آن را به عنوان گزینه ای مناسب درنظر داشته باشند. از آنجایی که در طراحی این لپ تاپ از کارت گرافیک مجزا استفاده شده این امکان وجود دارد که به عنوان لپ تاپ گیمینگ نیز به کار رود.

بررسی ویزگی های ظاهری

ظاهری که برای این لپ تاپ درنظر گرفته شده بسیار ظریف و جذاب بوده و در قسمت پشتی آن لوگویی به رنگ خاکستری قرار داده شده است. این درحالی است که نسل های پیشین این لپ تاپ دارای لوگویی به رنگ سبز بودند که نام شرکت سازنده را در معرض دید مشتریان قرار می داد. نسخه جدید لپ تاپ ریزر بلید استلث در دو مدل مجهز به صفحه نمایش های فول اچ دی و 4K لمسی عرضه خواهند شد. این لپ تاپ قدرتمند دارای کارت گرافیک مجزا است و وزن کم آن موجب شده در هرحالی قابلیت حمل را داشته باشد. هزینه ای که برای خرید لپ تاپ ریزر بلید استلث2018 پرداخت می شود بسیار مقرون به صرفه بوده و می توان آن را رقیبی برای لپ تاپ های دل و اپل درنظر گرفت.

ویژگی های فنی

در اطراف کیبورد این دستگاه چهار اسپیکر قدرتمند قرار دارد که موجب پخش باکیفیت صدای دالبی اتموس می شود. علاوه براین لپ تاپ ریزر بلید استلث2018 دارای ترک پد جدیدی است که در مقایسه با نسل پیشین اندازه بزرگ تری داشته و قابلیت هماهنگی و سازگاری با ژست های حرکتی را دارد. در طراحی مدل پایه این لپ تاپ از پردازنده چهار هسته ای استفاده شده و با قیمت1399 دلار در بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید. پیش از این اگر فردی تمایل داشت با این مبلغ لپ تاپی را خریداری کند تنها باید به سراغ لپ تاپ هایی با پردازنده دو هسته ای می رفت و کاربران برای اینکه بتوانند مدل چهار هسته ای خریداری کنند باید مبلغ100 دلار بیشتر از این مبلغ را پرداخت می کردند.

پردازنده نسل هشتمی اینتل که در لپ تاپ ریزر بلید استلث2018 به کار رفته از سرعت پردازشی1.8 گیگاهرتز برخوردار است. این درحالی است که سرعت این پردازنده در حالت Turbo Boost به میزان4.6 گیگاهرتز نیز می تواند برسد. این لپ تاپ جدید دارای رم8 گیگابایتی دوکاناله LPDDR3 است که فرکانس آن2133 گیگاهرتز است. صفحه نمایش مات13.3 اینچی به کار رفته در لپ تاپ ریزر بلید استلث2018 قابلیت پشتیبانی صددرصد را دارد. نکته دیگری که درخصوص لپ تاپ ریزربلید استلث2018 باید عنوان کرد این که ضخامت حاشیه های درنظر گرفته شده برای صفحه نمایش آن تنها4.9 میلی متر است.ریزر

بررسی مدل قوی تری از لپ تاپ ریزر

مدل قدرتمند تر لپ تاپ ریزربلیداستلث2018 که دارای صفحه نمایش 4K لمسی بوده و از پردازنده گرافیکی25 واتی مستقل انویدیا برخوردار است می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که مدل معمولی این لپ تاپ را برای نیازهای خود کافی نمی دانند. در مدل قوی تر از4 کیکابایت حافظه گرافیکی GDDR5 در کنار رم16 گیگابایتی استفاده شده است که در کنار قابلیت های دیگر درنظر گرفته شده با قیمت1899 دلار عرضه می شود.

باتری درنظر گرفته شده برای ریزربلیداستلث2018 حدود53.1 وات ساعتی است که براساس ادعای عنوان شده توسط کمپانی ریزر باتری ای که در مدل1080P به کار رفته دارای وزن1.28 کیلوگرمی است. براساس ادعاهای مطرح شده از سوی این کمپانی چنانچه باتری این لپ تاپ یکبار به صورت کامل شارژ شود این قابلیت را دارد که به مدت13 ساعت کار کند. این لپ تاپ جدید و مقرون به صرفه طی روزهای اخیر باقیمت1399 دلار وارد بازار شده و علاقه مندان به داشتن لپ تاپ قدرتمند و در عین حال ارزان می توانند نسبت به خریداری این مدل از لپ تاپ های ریزر اقدام نماند. البته لپ تاپ جدید ریزر دارای قابلیت های منحصربفرد دیگری نیز است که افراد پس از استفاده می توانند با آن ها آشنا شوند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *