معرفی شیائومی می7 در ماه ژوئن و مجهز به رم8 گیگابایتی

معرفی شیائومی می7 در ماه ژوئن و مجهز به رم8 گیگابایتی

رونمایی احتمالی از شیائومی می7 مجهز به رم8 گیگابایتی در ماه ژوئن

کمپانی شیائومی از نخستین روزهای آغاز فعالیت خود توانسته محصولات بسیار خوب و با کیفیتی را ارائه نماید که گوشی های سری می به عنوان محصولات با کیفیتی شناخته شده اند. این کمپانی در حال حاضر گوشی هوشمند دیگری را به عنوان پرچم دار محصولات خود معرفی نموده است که به نام می7 معرفی خواهد شد. به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند در ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما این خبر هنوز از سوی هیچ کدام از مقامات رسمی این کمپانی تائید نشده است.

در صورتی که این گوشی هوشمند در ماه ژوئن معرفی شود با قابلیت های بسیاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که تجهیز به رم8 گیگابایتی یکی از مهمترین این ویژگی ها می باشد. با توجه به شایعات مطرح شده پرچم دار جدید این کمپانی چینی به احتمال بسیار زیادی در ماه ژوئن معرفی خواهد شد. پیش از این رئیس کمپانی شیائومی اعلام کرده بود که فبلت بدون حاشیه این کمپانی به نام می مکس2 در تاریخ27 مارس عرضه می شود در حالی که مجهز به پردازنده اسنپدراگون845 کوالکام می باشد. این مساله تاخیر معرفی جانشین می6 را تائید و قابل قبول نشان می دهد چرا که هر دوی این گوشی ها به عنوان پرچم دار وارد بازار خواهند شد.

در کنار زمان احتمالی معرفی و عرضه می7 شیائومی در خصوص مشخصات سخت افزاری این محصول نیز اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند مجهز یه پردازنده اسنپدراگون845 کوالکام یم باشد و دو نسخه از آن تولید م یشود که با رم6 گیگابایتی و8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به اطلاعات به دست آمده گویا پرچم دار جدید این کمپانی چینی دارای قابلیت های خاصی می باشد که بر اساس هوش مصنوعی فعالیت می کنند و احتمال دارد AI موجب بهبود در نحوه عملکردی دوربین شود.

چینشی که شیائومی برای دوربین پرچم دار جدید خود در نظر گرفته است به صورت عمودی می باشد و احتمال آن نیز وجود دارد که سنسورها به شکل عمودی در پنل پشتی این دستگاه تعبیه شده باشند. در نسل قبلی پرچم داران شیائومی چینشی که برای دوربین آن در نظر گرفته شده بود به صورت افقی بود و حالا احتمال آن وجود دارد که این کمپانی چینی در چیدمان دوربین پرچم دار جدید خود تغییراتی را اعمال کرده باشد.

این گوشی هوشمند جدید دارای صفحه نمایش6 اینچی می باشد که باید عنوان کنیم کمی غافلگیر کننده به نظر می رسد. چرا که پیش از این اعلام شده بود پرچم دار جدید شیائومی به صفحه نمایش5.7 اینچی مجهز خواهد بود ولی در حال حاضر این صفحه نمایش بزر تر از میزان اعلام شده می باشد و همین مساله موجب می شود تا تغییرات بسیاری در خصوص گوشی رده بالای شیائومی به وجود بیاید. علیرغم اینکه ابعاد صفحه نمایش این گوشی جدید افزایش پیدا می کند اما این مدل از گوشی های شیائومی اندازه چندان بزرگی در مقایسه با نسل پیش از خود نخواهد داشت.

صفحه نمایش این مدل از گوشی بدون حاشیه می باشد که موجب می شود طراحی این محصول بسیار زیبا و بینظیر به نظر برسد. در خصوص اطلاعاتی که منتشر شده نمی توان به صورت قطعی اظهار نظر کرد اما با تمام این موارد به نظر می رسد حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش در پرچم دار جدید شیائومی وجود نداشته باشد. هم اکنون سیناپتیکس حسگر اثر انگشتی را معرفی نموده است که به نام Clear ID شناخته می شود که موجب می شود کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند بتوانند به رویای دیرینه خود که ترکیب حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش است دست پیدا کنند. زمانی که از این فناوری جدید در گوشی های هوشمند استفاده شود این محصولات می توانند با حاشیه های بسیار باریکی عرضه شوند.

علت این مساله این است که دیگر حسگر اثر انگشت در قسمت پائین نمایشگر قرار نخواهد گرفت و دیگر هیچ نیازی نیست محل مناسبی را برای قرار دادن این حسگر در پنل پشتی گوشی در نظر گرفت. در این مدل حسگر اثر انگشت به صورت ترکیب شده با نمایشگر می باشد و کاربران می توانند با لمس قسمت کوچکی از صفحه نمایش احراز هویت نموده و قفل گوشی خود را باز کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *