معرفی برخی از اپلیکیشن ها و بازی ها

معرفی برخی از اپلیکیشن ها و بازی ها

با برخی از بازی ها و اپلیکیشن ها آشنا شوید

این روزها با افزایش استفاده از تلفن های همراه هوشمند و فراگیر شدن آن ها، اپلیکیشن ها نقش بیشتری در کارهای روزمره انسان ها پیدا کرده اند که در گروه بندی های مختلف مثل اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و … ارائه می شوند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین اپلیکیشن ها و گیم ها در گروه های مختلف بپردازیم. امیدواریم موفق شویم تا شما را در انتخاب اپلیکیشن مورد نیاز خود یاری کنیم.

بازی Flippy Knife؛ به سبک خودت چاقو پرت کن!

Flippy Knife چاقو پران بازی پر طرفدار و فوق العاده در سبک بازی های خشن و تفننی از استودیوی بازی سازی Beresnev Games می باشد که به طور رایگان عرضه شده است. Flippy Knife یک بازی اکشن جالب با کیفیت تصویر چارخانه ای خیلی زیباست که در آن می توانید استاد چاقو پرانی شوید! چاقوی خود را به طرف بدنه درخت پرتاب کنید و جایزه برنده شوید! روی قفسه ها بپرید و کیسه های جواهرات را به دست آورید! حتی قادر هستید از درختان بالا بروید و پهبادها را بگیرید! چنانچه با چاقوی خود موفق شوید به هدف بزنید، درب یک صندوقچه طلایی برای شما گشوده خواهد شد! توجه داشته باشید که در این بازی هیچ وقت نباید دست از تلاش بردارید و احساس ناامیدی کنید! از خصوصیات کلی بازی Flippy Knife به چیزهایی مانند رعایت کامل قوانین فیزیک، امکان استفاده از بیش از35 وسیله تیز دیگر مانند تبر، شمشیر، شمشیر سرکج و غیره به جای چاقو می توان اشاره نمود؛ دارای فضاهای متنوعی برای پرتاب چاقو مانند اردوگاه، کلبه جنگلی، بالای درخت و روی کنده درخت در مرغزار؛ انجام راحت بازی فقط با یک انگشت؛ قابلیت مسابقه با دوستان خود برای به دست آوردن بهترین امتیاز و به صورت کلی بازی فوق العاده نسبت به حجم خیلی کم آن اشاره کرد!

تعدادی از ویژگی های بازی Flippy Knife:

  • قابلیت ارتقا و جمع آوری شمشیر ها، تبر ها و …
  • قابلیت رفتن به بالای درختان و گرفتن هواپیما های بدون سرنشین
  • دارای مکان های متنوعی مانند: کمپینگ، کلبه جنگلی، تپه های درختی، چمنزار و …
  • دارای گیم پلی اعتیاد اور و گرافیک 3D
  • دارای بیش از 35 نوع ابزار گوناگون در مراحل مختلف
  • امکان ماجراجویی در مکان های گوناگون و پیدا کردن ابزارهای جدید
  • به اشتراک گذاری و رقابت با دوستان خود برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن
  • کنترل لمسی اسان و امکان کنترل با یک انگشت

بازی Bomber Friends؛ به یاد بمبرمن!

Bomber Friends این بازی واقعاً جذاب و سرگرم کننده است که در مدت زمان کم عرضه خود موفق شده است تا علاقه مندان خیلی زیادی را به خود جذب کند. این بازی دارای گیم پلی واقعاً سرگرم کننده و جذابی است که بی تردید شما را به خود معتاد خواهد کرد.

Bomber Friends یک بازی سبک اکشن معرفی شده است که در آن شما به یک شخص بمب گذار مبدل خواهید شد. در این بازی بمب های متنوعی برای شما در نظر گرفته شده است که می بایست آن ها را در مکان و زمان در نظر گرفته شده، قرار دهید تا دیوارهای اضافی را تخریب کنید. در این بازی امکان انجام بازی، به صورت تا چهار نفر یا ده نفر را خواهید داشت. بر همین اساس می توانید با دوستان خود، توانایی های تان را به چالش بکشانید. قدرت های متنوعی هم در زمان بازی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است که قادر هستید از آن ها استفاده کنید.

تعدادی از ویژگی های بازی Bomber Friends:

  • انجام بازی به طور آنلاین و مالتی پلیر تا دو الی چهار بازیکن.
  • به چالش کشیدن دوستان یا نبرد با رقبا به طور اتفاقی
  • دارای کنترل به سبک کلاسیک برای صفحه هایی تاچ برای کنترل کردن بازی
  • سفارشی کردن کاراکتر با کلاه های جالب و دیدنی
  • حالت کمپین با بیش از صد مرحله.
  • پیدا کردن مسیر خود از بین سه دنیای مختلف پر از هیولاهای متنوع
  • جمع آوری کردن قدرت های مختلف در طی بازی
  • وجود بمب های مختلف برای انجام بازی

بازی Stickman Legends: Ninja Heroes؛ مایکا، قهرمان استیکمنی!

Stickman Legends – Ninja Warriors: Shadow War – ماجراهای استیکمن بازی تازه و سرگرم کننده با طراحی فوق العاده در سبک بازی های اکشن از استودیوی Zitga Corp می باشد که به طور رایگان عرضه شده است. ماجرای بازی را به این صورت از زبان تولید کننده عنوان می کنیم: “وقتی که شیطان مجدداً زنده شده و همه دنیا را تحت پوشش خود قرار داد، تاریکی همه جا را در بر گرفته است ؛ در این بین قهرمانی با اسم Maika بلند می شود و برای نجات دنیا تمام تلاش خود را می کند! با در دست گرفتن سلاح های توانمند به جنگ با شیطان می رود و نیروهای تاریکی را یکی بعد از دیگری نابود می کند!” در حال حاضر شما در کاراکتر یک بازیکن، به راهنمایی و کنترل شخصیت اصلی ماجرا در صفحه ای دو بعدی می پردازید و می بایست دشمنان و موجودات مقابل را یکی بعد از دیگری از بین ببرید و برای نجات دنیا به تلاش بپردازید! در صورتی که در پی یکی از برترین و فوق العاده ترین بازی های hack and slash می باشید که با توجه به طراحی خوب، گرافیک منحصر به فرد و صداگذاری هیجان انگیز دارای گیم پلی اعتیادآور و حجم کمی هم باشد بی تردید Stickman Legends بهترین گزینه ها است!

تعدادی از ویژگی های بازی Stickman Legends: Ninja Heroes:

  • گرافیک منحصر به فرد و خیره کننده
  • امکان بروزرسانی و ارتقا استیکمن
  • صداگذاری و جلوه های صوتی خوب
  • کنترل راحت برای هدایت شخصیت
  • طیف گسترده ای از دشمنان
  • طراحی عالی نسبت به حجم ناچیز

برنامه Shapical X؛ ادیت حرفه ای به سبک اشکال هندسی!

برنامه های گوناگون قابلیت انجام فعالیت های گوناگون را به شما می دهند. شما قادر هستید با استفاده از برنامه های ویرایشگر عکس ها را به آسانی اقدام ویرایش کرده و ایده های خود را در آن ها استفاده کنید. برنامه Shapical X یک برنامه خیلی جذاب می باشد که با استفاده از آن می توانید به آسانی عکس های گرافیکی جالبی را به وجود آورید. این برنامه در اصل یک برنامه ویرایشگر عکس های هیجان انگیز است که با بهره گیری از آن می توانید خیلی راحت اقدام به به وجود آوردن گرافیک هایی زیبا در عکس های خود کنید. شما می توانید بر روی جزئیات مختلف عکس توجه کرده و موارد گرافیکی جذابی را در آن ها به وجود آورید. استفاده از رنگ های متنوع اصلی ترین عاملی می باشد که به شما در زیباتر نمودن عکس ها کمک می کند و می توانید خط ها و اشکال زیبا را به تصاویر خود اضافه نمایید تا بتوانید آن ها را زیباتر از اول کرده و یک استایل متفاوت به آن ها ببخشید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *