معرفی ال جی وی30 صورتی پیش از نمایشگاه CES2018

معرفی ال جی وی30 صورتی پیش از نمایشگاه CES2018

معرفی ال جی وی30 صورتی پیش از نمایشگاه CES2018

پیش از اینکه نمایشگاه CES2018 برگزار شود کمپانی ال جی از معرفی جدیدترین نسخه وی30 خبر داد که قرار است با رنگ صورتی عرضه شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد. کمپانی کره ای ال جی توانسته در طراحی وی30 بسیار زیبا عمل کند و سخت افزاری قدرتمند را برای این گوشی خوش ساخت استفاده نماید.

تنها موردی که موجب می شود این گوشی زیبا کمتر مورد توجه قرار بگیرد کیفیت پائینی است که در صفحه نمایش آن دیده می شود. این گوشی زیبا در مقایسه با دیگر رقبایی که دارد نتوانسته کیفیت خوبی را در خصوص صفحه نمایش خود به کار بگیرد و مورد دیگر اینکه قیمت آن نیز بسیار بالا می باشد که موجب شده تا کاربران برای داشتن آن کمی تردید داشته و به جای آن به سراغ گوشی های دیگری که کیفیت صفحه نمایش آن ها بالاتر است بروند.

طبق اخبار و اطلاعاتی که منتشر شده است این کمپانی کره ای تصمیم گرفته نسخه صورتی این گوشی زیبا را وارد بازار کند تا بتواند به وسیله آن کاربران خود را متقاعد نماید که از این محصول استفاده نمایند. این کمپانی چندی است که بر روی نسخه صورتی وی30 فعالیت دارد و توانسته پیش از آغاز به کار نمایشگاه دیجیتال CES2018 آن را معرفی نماید. این کمپانی تصمیم دارد از این نسخه جدید فبلت خود در این نمایشگاه رونمایی کرده و آن را به تمام افراد نشان دهد.

اگر از رنگ این گوشی زیبا صرف نظر کنیم با دیدن رنگ زیبای آن به یاد گوشی اچ تی سی یو11 خواهیم افتاد که به رنگ قرمز ارائه شده است. این گوشی جدید هیچ ویژگی خاصی ندارد که بتواند آن را خاص تر و متمایز تر از دیگر محصولات نشان دهد.

طبق اخباری که از سوی این کمپانی کره ای ارائه شده مشخص می شود که ال جی تمایلی به عرضه وی30 با رنگ صورتی در بازارهای آمریکایی نداشته و قصد دارد پس از اینکه محصول خود را در نمایشگاه دیجیتال معرفی کرد آن را ابتدا در کشور کره جنوبی در اختیار علاقه مندان و مشتریان خود قرار بدهد.

این کمپانی اعلام کرده پس از کره جنوبی وی30 صورتی در بازارهای مهمی که در کشورهای اروپایی و آسیایی وجود دارد عرضه خواهد شد و پس از آن برای فروش در بازارهای آمریکایی تصمیم گرفته می شود و تا آن زمان باید کاربران آمریکایی منتظر بمانند.

این کمپانی خود را نسبت به کشور کره مسوول می داند و همیشه سعی کرده محصولات خود را ابتدا در این کشور عرضه نماید و پس از آن به سراغ بازارهای جهانی دیگر برود. این کمپانی همیشه در تولید محصولات خود کیفیت را در اولویت قرار داده اما صفحه نمایش این گوشی می تواند پاسخگویی مناسبی برای کاربران داشته باشد. پس اگر کیفیت بالای صفحه نمایش برایتان اهمیت زیادی ندارد می توانید وی30 صورتی را خریداری کرده و کارهای خود را انجام دهید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *