معرفی آیپد پرو 2018 با نظر وبسایت اپل

معرفی آیپد پرو 2018 با نظر وبسایت اپل

نگاهی به آیپد پرو 2018

همان گونه که خبر دارید، اپل بر اساس وعده ‌ی قبلی خود، در مراسم هشتم آبان (۳۰ اکتبر) آیپد‌های پرو خود با یک ظاهر کاملاً جدید و قطعات به ‌روز شده را معرفی کرد. این تبلت که در این مراسم دو نسخه با اندازه ‌ی۱۲.۹ و۱۱ اینچ رونمایی شده، اساسی ترین تغییرات را از زمان رونمایی نسل اول آیپد تا به حال به‌ خود دیده است. اکنون در ادامه می خواهیم تبلت‌ های جدید کوپرتینویی‌ ها را از دیدگاه وب سایت اپل مورد بررسی قرار دهیم؛ تبلت‌ هایی بر مبنای نقل قول اپل، مثل یک کامپیوتر قوی کار می ‌کنند.

بدیع، زیبا و توانمند

آیپد پرو به‌ طور کامل از اول طراحی شده است و شامل شماری از جدید‌ترین تکنولوژی های ما می‌ شود که نظرات شما در مورد قدرت یک آیپد و شاید یک کامپیوتر را به‌ صورت کامل عوض می کند. طراحی تمام صفحه ‌ی آیپد پرو در یک باکس جادویی شیشه ‌ای خلاصه می ‌شود که هر چیزی که به دنبالش هستید را در خود نگهداری می‌ کند. به ‌خاطر حرکات جدید و خلاقانه، گشت ‌و ‌گذار در محیط سیستم ‌عامل راحت ‌تر از هر موقع دیگری شده است؛ به همین ترتیب فقط سوایپ کنید تا به صفحه‌ ی خانگی برگردید.

صفحه نمایش مایع رتینا از لبه ‌ای به لبه ‌ی دیگر محصول می ‌رسد. رنگ‌ های نزدیک‌ به واقعی و تکنولوژی پروموشن موجب می ‌شوند تا همه ‌چیز جالب و واکنش گرا به‌ نظر بیایند؛ برای باور کردن این مورد، فقط باید یک‌ مرتبه آن را از نزدیک مشاهده و لمس کنید.

فیس ‌آیدی هم در آیپد استفاده شده است. ما فیس‌ آیدی را به صورتی طراحی کرده ‌ایم تا تجربه ‌ی ایمنی از باز کردن قفل محصول را ارائه کند. مهم نیست که محصول را در وضعیت افقی یا عمودی نگاه داشته ‌اید، فیس‌ آیدی خود را با هر حالتی وفق می دهد. از فیس ‌آیدی برای وارد شدن به دستگاه، ورود به اپلیکیشن ‌ها و استفاده سریع استفاده کنید. چهره ‌ی شما تنها رمز عبوری می باشد که هیچ وقت فراموش نمی شود.

یکی از هوشمندترین و پرقدرت دترین پردازنده‌ ای که تا به این زمان به‌ دست ما تولید شده است، تراشه‌ ی A12X Bionic می باشد. این تراشه مجهز به یک موتور عصبی با قابلیت پردازش ۵ میلیارد عملیات در ثانیه بوده و قابلیت استفاده‌ ی پیشرفته از یادگیری ماشین را به شما ارائه می‌ دهد؛ به عبارتی دیگر، آیپد پرو ۲۰۱۸ قدرت بیشتری در مقایسه با بسیاری از لپ‌ تاپ‌ های بازار دارد.

فقط با چند سوایپ جهت به کار بردن چند وظیفگی، کل این توانایی را به زیر قدرت خود درآورید. بر روی یک طرح مبتکرانه کار کنید، به دوست تان پیام دهید، برای الهام‌ گرفتن از سایر طراحان در وب سرچ نمایید و تماس تصویری توسط فیس‌ تایم برقرار کنید؛ همه ی این کارها را تنها در یک لحظه انجام دهید.

A12X Bionic این توانایی را دارد که دو چندان توان گرافیکی را بیشتر در اختیارتان قرار دهد که آیپد پرو را به یک دستگاه بی نظیر جهت استفاده ی واقعیت افزوده و انجام بازی‌ های تأثیرگذار تبدیل می‌ نماید.

اپل پنسل در حال حاضر نسبت به لمس شما عکس العمل نشان می‌ دهد. شما می توانید برای تعویض قلم آن بر روی بدنه‌ ی آن دو بار ضربه بزنید یا بین پاک‌ کن جا‌به‌ جا گردید؛ آن‌ هم بدون اینکه خللی در روند کارتان به وجود بیاید. همچنین، به طور مغناطیسی آن را به بدنه‌ ی آیپد پرو وصل نمایید تا جفت‌ سازی یا آغاز پروسه شارژ شروع گردد، به عبارت دیگر، اپل پنسل همچون یک چِفت عمل می‌ کند.

کیبورد ظریف جدیدمان هم تجربه‌ ای متعین از تایپ‌ کردن در فضای آیپد را ارائه می دهد؛ علاوه بر این می‌ تواند به‌ عنوان محافظی شیک و زیبا، از قسمت پشتی آیپد محافظت نماید. ما بر این اعتقاد هستیم که این کیبورد، به شما اختصاص دارد.

USB-C کاربرد خیلی خوبی را ارائه می کند؛ از وصل کردن لوازم جانبی بگیرید تا اضافه کردن نمایشگر جانبی و دوربین فیلم برداری. به غیر از این، شما می‌ توانید به واسطه آن موبایل خود را هم شارژ کنید.

آیپد پرو به دو دوربین خیلی خوب مجهز شده که از قابلیتSmart HDR هم بهره می ‌برند. یک لنز دوازده مگاپیکسلی که برای ثبت تصاویر منحصر به فرد، ضبط کلیپ های با کیفیت4K، اسکن مدارک و تجارب واقعیت‌ افزوده مناسب است و یک دوربین True Depth که قابلیت ثبت سلفی ‌های پرتره، استفاده از فیس‌ تایم، انیموجی و میموجی را در اختیارشما قرار خواهد داد.

با وزنی نزدیک به۴۵۰ گرم، این محصول از هر وقت دیگری قابل ‌حمل ‌تر شده است. در هر مکانی که حضور دارید، با استفاده از فناوری سریع وای‌ فای و LTE متصل باشید. علاوه بر بهره گیری از قطعات قدرتمند، آیپد پرو۲۰۱۸ به عنوان باریک ترین آیپد تولید شده محسوب می شود؛ بر همین اساس، باتری استفاده شده در آن تا ده ساعت شارژ را به خوبی نگه می دارد.

طراحی؛ فقط نام تغییر نکرده

دید ما برای آیپد‌ها همیشه طراحی یک محصول خاصی بوده که با هر نیاز شما سازگار باشد؛ آیپد پرو جدید جلوه این چشم‌ انداز است. هر قطعه این محصول توسط به روزترین تکنولوژی های ما طراحی شده است؛ به این ترتیب، آیپد پرو جدید نه‌ تنها به هیچ یک از آیپد‌های قبلی شباهت ندارد؛ بلکه به هیچ محصول دیگری هم شباهت ندارد. صفحه نمایش بزرگ تر، ابعادی کوچک تر آیپد پرو جدید از یک طراحی‌ با صفحه نمایش تمام ‌صفحه استفاده می کند؛ ولی موضوع فقط به همین مورد تمام نمی ‌شود. صفحه نمایش این محصول جدید‌ترین نمونه ‌ی موجود در دنیا است. به‌ خاطر فضای بیشتر این ‌نمایشگر، در حال حاضر بستر برای خلق، کار و تماشا بیش از قبل مهیا است.

صفحه نمایش جدید لیکوئید رتینا، معجزه تکنولوژی از یک لبه به لبه ‌ای دیگر

‌نمایشگر لیکوئید رتینا از دقت رنگ خیلی خوبی بهره می ‌برد که در این صنعت بی نظیر است؛ به این ترتیب شما رنگ ‌های زنده و طبیعی را در چهار گوشه ‌ی صفحه نمایش مشاهده می کنید. توسط پروسه ‌ای به ‌نام Sub pixel Anti-aliasing، موفق شدیم پیکسل ‌ها را به طور جداگانه برای به‌ وجود آوردنِ گوشه ‌های گرد و حذف اعوجاج در تصاویر، تنظیم نماییم. فناوریTrue tone هم در این بین به طور سازنده مقدار سفیدی تصویر را به حالت تعادل می ‌رساند تا محتوای دیده ‌شده، طبیعی ‌تر و راحت ‌تر مشاهده شوند. در نتیجه، استفاده از پنلی با کمترین قابلیت انعکاس نور، ‌نمایشگر در هر جایی واضح و خوانا خواهد بود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *