محصولاتی از سامسونگ که اندروید (8.0) را ساپورت می کنند

محصولاتی از سامسونگ که اندروید (8.0) را ساپورت می کنند

محصولاتی از سامسونگ که اندروید (8.0) را ساپورت می کنند

یک تصویر از موبایل های احتمالی سامسونگ که قابلیت دریافت اندروید (8.0) را دارند فاش شده است که برابر با اطلاعات به دست آمده، کشور کره و کمپانی سامسونگ مدل 2018 سری Galaxy A را با اندروید قدیمی تر یعنی نسخه نوقا عرضه خواهند کرد.

سامسونگ یکی از تولید کنندگانی به شمار می رود که مشخص نکرده است کدام یک از تولیداتش به نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید آپدیت خواهند شد. با توجه به این بر طبق معمول پرچم داران سامسونگ به مدت دو سال به واسطه ی این شرکت آپدیت دریافت می نمایند.

گوشی Galaxy S6 Edge، Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge Plus در سال 2015 با اندروید 5وارد بازار شدند و مدتی بعد به روز رسانی اندروید مارشمالو برای این موبایل ها منتشر شد. کمپانی سامسونگ امسال هم به روز رسانی اندروید نوقا 7.0را برای دارندگان برخی از این محصولات منتشر کرده است، ولی به نظر می آید که تصمیم دارد تا زمان بیشتری از موبایل های سرآمد خود حمایت کند.

اندروید (8.0)

اندروید (8.0)

بنابر این شما می توانید انتظار داشته باشید تا به روزرسانی اندروید اوریو برای سرآمدان 2015سامسونگ منتشر گردد. بر پایه یک لیست فاش شده در دنیای مجازی و شبکه ی اجتماعی Weibo و به واسطه ی شایعه انداز با سابقه سامسونگ یعنی Ice Universe، موبایل های سری Galaxy S6 نسخه ی آخر سیستم عامل اندروید یعنی “اوریو 8.0” را دریافت خواهند کرد.البته این خبر نخستین بار نیست که تأیید می شود گلکسی اس 6 به اندروید 8.0به روز رسانی خواهد شد؛ بخش خدمات سامسونگ، کمی قبل اعلام کرده بود که کره ای ها اندروید “اوریو” را برای موبایل Galaxy S6 انتشار خواهند داد.

در لیستی که فاش شد، موبایل های دیگری مانند، Galaxy S7 و Galaxy S8 از سری Galaxy توجه بینندگان را به خود جلب می کند؛ با توجه به این که نمونه های گلکسی تب اس3 (Galaxy Tab S3)، Galaxy Tab S2، نسخه 2016 و 2017مدل Galaxy Tab A به همراه Galaxy Tab Active از مدل تبلت‌های گلکسی تب (Galaxy Tab) نسخه ی پایانی اندروید را دریافت خواهند کرد. همچنین سری های Galaxy Note نیز شامل گلکسی نوت 8، Galaxy Note FE (نسخه جدید گلکسی نوت 7) و گلکسی نوت 5 برای دریافت اندروید اوریو داخل لیست شده‎اند.

از سری های Galaxy C نیز مدل های ، Galaxy C7 Pro، Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 به چشم می خورند؛ تا به آن جایی که مشخص شده است ظاهراً سامسونگ یک موبایل با نام Galaxy C10 در آینده تولید و عرضه خواهد کرد که احتمالاً از نسخه ی قدیمی تر اندروید یعنی نسخه نوقا استفاده می کند و شرکت تولید کننده تصمیم دارد تا آن را در نخستین زمان به اندروید نسخه 8.0ارتقا دهد.

اندروید (8.0)

اندروید (8.0)

تعداد هفت مدل از موبایل های سری Galaxy J هم به نسخه اندروید جدید ارتقا پیدا خواهند کرد که در بین آن ها، اسم سری قدیمی تر Galaxy J7 (نسخه 2016) نیز مشاهده می‎شود. به غیر از مدل 2017مدل گوشی های Galaxy A، سامسونگ برنامه دارد تا آپدیت اندروید “اوریو” را برای مدل های 2016موبایل Galaxy A8 و Galaxy A9 Pro ارائه نماید.

از دیگر محصولاتی که هنوز توسط سامسونک معرفی نشده است ولی برای دریافت اندروید اوریو نوبت گرفته اند می توان به مدل 2018مدل های Galaxy A اشاره نمود. این طور که مشخص می باشد سامسونگ با گذشت چند ماه از منتشر شدن نسخه اندروید “اوریو” تا به الان نتوانسته است این آپدیت را برای مدل جدید موبایل های Galaxy A فراهم نماید.

به این ترتیب، انتظار می رود تا این گوشی ها در اول ورود با اندروید “نوقا” عرضه شوند و با گذشت چندین ماه اندروید”اوریو” را دریافت کنند. سری 2018موبایل های Galaxy A که بر پایه لیست شامل سه نمونه، یعنی Galaxy A5 و Galaxy A7 و Galaxy A3 خواهد بود، در اوایل سال آینده به طور رسمی معرفی می گردند. البته از آن جایی که لیست ارائه شده هنوز تأیید نشده است، هنوز اطمینان کامل نداریم که اطلاعات منتشر شده تا چه حد دارای اعتبار می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *