قابلیت آرشیو متون کپی شده در اندروید به وسیله برنامه Universal Copy

قابلیت آرشیو متون کپی شده در اندروید به وسیله برنامه Universal Copy

قابلیت آرشیو متون کپی شده در اندروید به وسیله برنامه  Universal Copy

در خصوص گوشی هایی که مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند قابلیت ها و برنامه های بسیاری  طراحی شده است که موجب می شود کار با این سیستم عامل ها جذابیت خاصی را داشته باشد. اگر به دنبال راهی برای آرشیو متون کپی شده خود هستید می توانید به سراغ اپلیکیشن Universal Copy که مخصوص گوشی های اندرویدی است بروید.

کلیپ بورد برنامه ای است که می تواند تنها یک متن را برای شما کپی نماید و این مساله به عنوان نقطه ضعف آن به شمار می رود. متونی که در این برنامه ذخیره می کنید تک به تک می باشد و شما تنها قادر هستید از یک مطلب استفاده نمائید و دیگر به مطالب پیشینی که کپی کرده اید دسترسی نخواهید داشت.

زمانی که متنی را به وسیله این برنامه کپی کنید متن قبلی از بین خواهد رفت و قابلیت دسترسی به متن قبلی دیگر وجود ندارد و در صورت نیاز باید مجددا کپی گردد. مسلماً شما نیز تا به حال از کلیپ بورد استفاده کرده اید و متونی را که در سایت و یا کانالی برایتان جذابیت داشته را کپی کرده و برای دوستان خود ارسال کرده اید.

زمانی که بخواهید متنی را کپی نمائید آن متن در برنامه کلیپ بورد ذخیره می گردد که این برنامه برای نگهداری از فایل ها و متون طراحی شده است اما کارایی آن موقت است و زمانی که با آگاهی یا بدون آگاهی متنی را کپی کنید متن پیش از آن دیگر قابل دسترسی نبوده و نمی توانید از آن استفاده نمائید. این عمل امکان دارد دردسرهای زیادی را برای استفاده کنندگان گوشی های هوشمند به ارمغان بیاورد که برخی از آن ها قابل جبران کردن نیز نیستند.

برخی از کاربران متون و یا اطلاعات شخصی خود را در برنامه ای که برای یادداشت برداری طراحی شده است را می نویسند اما گاهی پیش می آید که در زمان منتقل کردن آن ها به یک برنامه دیگر متن جدیدی را به صورت ناگهانی کپی نمایند و با این کار اطلاعات شخصی و متونی که پیش تر داشتند از بین می رود.

برای این که مشکلاتی از این قبیل دیگر به وجود نیاید و بتوان از کلیه اطلاعات و متونی که کپی شده اند برای چندین بار استفاده کرد برنامه های جامعی همچون یونیورسال کپی طراحی شده اند که موجب می شود تا کلیه متونن و اطلاعاتی که در کلیپ بورد ذخیره شده اند مدیریت شوند تا کاربران بتوانند در مواقع مختلف از اطلاعات ذخیره شده استفاده نمایند.

نحوه عملکرد این برنامه کاربردی بدین صورت است که وقتی کاربری متن و اطلاعاتی را کپی می کند این مطلب علاوه بر کلیپ بورد در اپلیکیشن یونیور سال هم ذخیره می شود. این اپلیکیشن هیچ محدودیتی در تعداد متون کپی شده ندارد و کاربران گوشی های اندرویدی می توانند صدها متن و اطلاعات مختلف را کپی کرده و در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنید.

اگر شما نیز دارای گوشی هایی با سیستم عامل اندرویدی هستید و برای ذخیره اطلاعات و متون خود تا کنون با این قبیل مشکلات بسیار مواجه شده اید می توانید به سراغ اپلیکیشن Universal Copy بروید و آن را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید و به این ترتیب می توانید از دست مشکلات کپی خود خلاصی یابید.

اگر علاقه مند به دانلود این برنامه کاربردی هستید می توانید وارد پلی استور شده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمائید. پس از اینکه گزینه خود را دانلود کردید به پلی استور منتقل نموده و پس از این کار پیام This item is not available in your country روبه رو خواهید شد.

زمانی که این پیغام را دریافت نمودید می توانید وارد ربات تلگرامی @apkdl_ bot شده و به وسیله این ربات فایل Apk برنامه ای که مد نظرتان است را دریافت نمائید. می توانید لینک پلی استور این اپلیکیشن را کپی کرده و آن را به ربات تلگرامی منتقل کنید و بدین صورت پس از چند لحظه می توانید فایل Apk را دریافت کرده و بربنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و مورد استفاده قرار دهید.

این کار به شما کمک می کند تا از این به بعد با خیالی آسوده کلیه متون مورد نظر خود را کپی کرده و در مواقعی که به هر کدام از آن ها نیاز دارید به راحتی مورد استفاده قرار دهید. در حال حاضر این برنامه تنها برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است اما انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور در مورد سیستم های آی او اس نیز قابلیت استفاده را داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *