عرضه ی هواوی Y6 مدل2018 مجهز به قابلیت تشخیص چهره و اندروید اوریو

عرضه ی هواوی Y6 مدل2018 مجهز به قابلیت تشخیص چهره و اندروید اوریو

تجهیز هواوی Y6 به اندروید اوریو و قابلیت تشخیص چهره

هواوی اقدام به تولید گوشی هوشمند جدیدی به نام هواوی Y6 نموده که مدل سال2018 می باشد و قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. در خصوص این گوشی هوشمند از قابلیت های جذابی همانند تشخیص چهره و صفحه نمایش کشیده استفاده شده است و مجهز به اندروید اوریو می باشد و با این ویژگی های جالب در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کمپانی هواوی در ادامه ی روند معرفی گوشی های مقرون به صرفه ی سری Y گوشی هوشمند Y6 مدل2018 را نیز معرفی نمود. این گوشی هوشمند در حال حاضر وارد بازارهای فیلیپین و روسیه شده است. هواوی در خصوص طراحی دوربین پشتی این مدل از گوشی های خود به گونه ای عمل نموده که شبیه به ساختار دوربین های دوگانه شده است اما در اصل از یک سنسور13 مگاپیکسلی در خصوص دوربین این مدل از گوشی های هواوی استفاده شده است.

کمپانی هواوی در خصوص گوشی Y6 از صفحه نمایش5.7 اینچی استفاده کرده است که نسبت تصویر کشیده ی18 به9 را دارا می باشد و وضوح تصویر اچ دی پلاس را عرضه می کند. علیرغم این موارد از تراشه ی هشت هسته ای اسنپدراگون450 که دارای فرکانس1.8 گیگاهرتز است به همراه واحد پردازش گرافیکی آدرنو506 به عنوان قلب تپنده ی این گوشی هوشمند استفاده شد است که می تواند در زمینه پردازش اطلاعات وارد شده عملکرد بسیار خوب و مناسبی را از خود نشان دهد.

کمپانی چینی هواوی گوشی هوشمند جدید خود را در حالی عرضه می کند که دارای حافظه ی رم به میزان2 گیگابایت بوده و از حافظه ی ذخیره سازی به میزان16 گیگابایت بهره مند می باشد اما به جهت بالا بردن میزان حافظه از یک شکاف میکرو اس دی در سمت چپ این مدل از گوشی های خود استفاده کرده است و سمت راست گوشی نیز محل قرارگیری دکمه های تغییر حجم صدا و دکمه ی پاور می باشد. هواوی Y6 فاقد سنسور اثر انگشت می باشد و به جای آن از قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی استفاده شده است.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارای یک سنسور متوسط5 مگاپیکسلی می باشد و با استفاده از افکت های لنزهای واقعیت افزوده این قابلیت را دارد که تصاویر سلفی بسیار جذابی را برای کاربران به ثبت برساند. گوشی هوشمند هواوی Y6 علاوه براین می تواند رابط کاربری EMUI نسخه ی8.0 را به اجرا دربیاورد و برای اینکه بتواند وظایف خود را به انجام برساند دارای باتری با ظرفیت3000 میلی آمپر ساعتی می باشد. با این وجود به علت استفاده از پردازنده ی پایین رده باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند هیچ گونه شارژ سریعی را پشتیبانی نمی کند.

کمپانی هواوی در خصوص این مدل از گوشی های هوشمند خود قابلیت سفارش رنگ های آبی و مشکی و طلایی را امکان پذیر کرده است و قیمتی که به طور رسمی برای در نظر گرفته شده است بعدا اعلام می گردد با این وجود احتمال داده می شود که برچسب قیمتی بیشتر از200 دلار برای آن تعیین نشود تا بتواند مشتری های زیادی را به سمت خود جلب کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *