عرضه وان پلاس6 با بریدگی صفحه نمایش و بدنه شیشه ای

عرضه وان پلاس6 با بریدگی صفحه نمایش و بدنه شیشه ای

وان پلاس و عرضه پرچمدار جدید آن با بریدگی بالای صفحه نمایش و بدنه شیشه ای

کمپانی وان پلاس که در زمینه تولید محصولات دیجیتالی و هوشمند عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد و توانسته گوشی های هوشمند با کیفیتی را عرضه نماید که یکی از این گوشی های هوشمند وان پلاس6 می باشد که به زودی قررار است وارد بازارهای جهانی گردد. این گوشی هوشمند به گونه ای عرضه خواهد شد که در بالای صفحه نمایش آن دارای بریدگی بوده و پنل پشتی این گوشی شیشه ای می باشد. در این پرچم دار جدید از روش متفاوتی برای مالتی تسکینگ استفاده شده است که این ویژگی های کوچک باعث می شود تا کیفیت و کارایی این گوشی هوشمند ارتقا پیدا کند.

کمپانی وان پلاس در حال بهبود گوشی پرچم‌ دار و هوشمند جدید خود به نام وان ‌پلاس6 می باشد و قصد دارد تا آن‌ را به عنوان جایگزین وان ‌پلاس۵ و وان‌ پلاس۵‌ تی عرضه نماید. آن‌ گونه که از شواهد مشخص است، در سری جدید پرچم ‌دار وان ‌پلاس، همچون آیفون۱۰، بریدگی باریک و اندکی در قسمت لبه‌ ی بالایی صفحه نمایش وجود خواهد داشت که با این بریدگی اندک عرضه خواهد شد؛ علاوه براین پنل پشتی این دستگاه از جنس شیشه می باشد که ویژگی خوبی برای این گوشی هوشمند خواهد بود.

با در نظر گرفتن اینکه وان ‌پلاس۶ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، احتمال دارد این سوال برای شما ایجاد شود که این اطلاعات به چه نحوی به دست آمده است؟ از نخستین مدل ‌هایی که به وسیله کمپانی وان ‌پلاس ارائه شده است تا پرچم ‌داران۲۰۱۷ این کمپانی، تلفن های هوشمند وان‌ پلاس شباهت‌ بسیار زیادی به تولیدات اوپو دارند. البته چیزی غیر از این نیز احتمال داده نمی شد؛ هر دو کمپانی وان‌ پلاس و اوپو قسمتی از BBK Electronics  می باشند و حتی دفتر مرکزی آن‌ ها در یک ساختمان قرار داده شده است. البته باید عنوان کرد که ویوو هم در اختیار BBK Electronics  می باشد و شباهت تولیدات این کمپانی به گوشی ‌های اوپو امری تصادفی و غیر عادی نمی باشد.

کمپانی اوپو در آینده ای نزدیک از سریR15 رونمایی می کند و تا کنون ، اطلاعات بسیاری در خصوص این تولیدات منتشر شده است. احتمال آن وجود دارد پرچم ‌دار شش ماهه نخست2018 کمپانی وان ‌پلاس که هم اکنون با نام وان ‌پلاس۶ معرفی می‌ شود، از لحاظ ویژگی ها و طراحی ظاهری شباهت بسیاری با سریR15 گوشی‌ های اوپو داشته باشد و با ویژگی هایی همچون محصولات این کمپانی راهی بازارهای جهانی شود.

باید یادآوری نمائیم که سیستم ‌عامل اندروید P قابلیت پشتیبانی از بریدگی بالای صفحه ‌نمایش را دار می باشد و هیچ دور از انتظار به نظر نمی رسد پرچم ‌دار جدید کمپانی وان ‌پلاس که در قسمت بالای نمایشگر خود دارای بریدگی می باشد، به این مدل از از سیستم‌ عامل اندروید گوگل تجهیز شده باشد. با در نظر گرفتن پشتیبانی اندروید P از بریدگی بالای صفحه نمایش، نشان دادن آیکون‌ ها در نوار وضعیت با توجه به حالتی که بریدگی داردقابلیت تغییر خواهد داشت.

گوشی هوشمند و جدید وان ‌پلاس به احتمال بسیار زیاد در ماه ژوئن سال۲۰۱۸ به ‌شکلی رسمی معرفی می گردد و با پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام راهی بازار می‌ گردد؛ این پردازنده به عنوان تراشه ی پرچم ‌دار کوالکام برای سال2018 میلادی در ماه دسامبر معرفی گشته و در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *