عرضه وان پلاس 6T در هند از 25 مهر

عرضه وان پلاس 6T در هند از 25 مهر

وان پلاس 6T 25مهر وارد بازار هند خواهد شد

اخیراً یک تصویر از دعوت نامه‌ ای برای رویداد وان ‌پلاس ۶ تی در کشور هند به دست رسیده است که به موجب آن تأیید می ‌شود این تلفن همراه در آخرین روزهای ماه جاری رونمایی خواهد شد. تاریخ این دعوت نامه بیست و پنجم مهرماه (۱۷ اکتبر) اعلام شده است و در آن به طور واضح به Oneplus 6T و آگهی مورد استفاده ‌ی این کمپانی در جلسه رونمایی این تلفن همراه با عنوان «Unlock The Speed»  اشاره می ‌شود. تا قبل از این در تعدادی از خبرها اعلام کرده بودند که موبایل بعدی وان ‌پلاس به‌ صورت جهانی در بیست و چهارم مهر ماه (۱۶ اکتبر) رونمایی خواهد شد؛ در پایان از آن جایی که وان ‌پلاس این طور که مشخص است قصد دارد موبایل بعدی خود را بدون وقفه بعد از معرفی جهانی برای علاقه مندان هندی رونمایی کند، برگزاری مراسمی ویژه این کشور در بیست و پنجم مهر منطقی به ‌نظر می آید. هر چند در این دعوت نامه به نام دستگاه اشاره کرده است؛ ولی آمار و اطلاعات مخصوصی را در مورد آن افشا نمی ‌کند.

با توجه به این ، طبق گزارشی که روز قبل انتشار یافت و شایعاتی که در گذشته مطرح شد را تایید کرد، وان ‌پلاس ۶ تی تا اندازه ای موبایل اوپو آر ۱۷ را به یادآوری می کند و با همان بریدگی ریز قطره ‌مانند که تا اندازه قابل ملاحظه ای از وان ‌پلاس ۶ کوچک‌ تر است، به فروش خواهد رسید. این گوشی از فلز و شیشه تولید می ‌شود و دو دوربین با چیدمان عمودی در قسمت پشت آن قرار خواهد گرفت. تا به امروز شایعات زیادی به وجود حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش اشاره نموده اند؛ در نهایت پشت موبایل به احتمال زیاد مانند نسل قبلی، این حسگر استفاده نخواهد شد. آمازون هند مدتی قبل به ‌صورت اتفاقی نام پرچمدار آینده وان ‌پلاس را مورد تایید قرار داد و خود این کمپانی هم در زمان تایید این موضوع که تلفن همراه آینده به عنوان یک محصول انحصاری آمازون در هند به فروش خواهد رسید، خیلی واضح به نام وان ‌پلاس ۶ تی اشاره نمود.

در صورتی که وان‌ پلاس ۶ تی با همان پردازنده‌ قبلی و به احتمال زیاد مقدار رم و حافظه‌ ی داخلی وان ‌پلاس ۶ به فروش خواهد رسید، از لحاظ مشخصات سخت‌ افزاری ارتقاء خوبی نسبت به نسل کنونی به حساب نمی آید؛ ولی این گوشی به لحاظ استفاده از بریدگی کوچک تر، نمای زیباتری دارد و این طور که معلوم است دوربین بهبود یافته ‌تری را هم ارائه خواهد نمود. اگر وان ‌پلاس بر این تصمیم باشد که جای حسگر اثر انگشت را از قسمت پشت گوشی به زیر صفحه نمایش انتقال دهد، این جا به‌ جایی تغییر تازه و بهتری برای علاقه مندان خواهد بود. به موجب اعلام کمپانی تولید کننده، وان ‌پلاس ۶ تی دیگر به جک ۳.۵ میلی ‌متری هدفون مجهز نخواهد بود؛ در نهایت این موضوع به قطع یقین نکته ‌ای منفی برای شماری از علاقه مندان به ‌شمار خواهد رفت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *