عرضه هواوی پی20 پرو مجهز به دوربین40 مگاپیکسلی

عرضه هواوی پی20 پرو مجهز به دوربین40 مگاپیکسلی

ارائه پرچم دار جدید هواوی به نام پی20 پرو مجهز به دروبین40 مگاپیکسلی

هواوی پرچم دار جدید گوشی های خود را به نام پی20 پرو معرفی کرده است که دارای طراحی برگرفته از دوربین های PureView نوکیا می باشد و علاوه بر آن در طراحی آن از دوربین40 مگاپیکسلی استفاده شده است و همین مساله موجب می شود تا بتواند تصاویر بسیار خوب و باکیفیتی را به ثبت برساند.

طبق احتمالاتی که بسیار در خصوص آن ها صحبت شده هواوی پرچم دار جدیدی را به نام پی20 پرو طراحی کرده که در پنل پشتی این دستگاه سه دوربین قرار داده شده است. بهتر است در خصوص این دوربین ها اعلام کنیم که یکی از آن ها مجهز به سنسور40 مگاپیکسلی خواهد بود که مسلما قادر به جلب نظر هر فردی می باشد و می تواند تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را ثبت نماید.

در حال حاضر که گوشی های مدرن و امروزی در جهان دو قطبی اندروید و آی او اس حکمرانی می کنند تنها تعدادی از دوربین های اختصاصی و ویژه هستند که می توانن وظایف گوشی های هوشمند را انجام دهند اما هنوز گوشی های هوشمندی که مجهز به چنینی سنسوری باشند هنوز تولید نشده اند. اگر نگاهی به سال های گذشته داشته باشیم می توانید گوشی های نوکیا808 Pureview و لومیا1020 را به خاطر مبیاوریم که به وسیله کمپانی فنلاندی نوکیا تولید شده اند. این دو گوشی هوشمند دارای سنسورهای بزرگی بودند اما در حال حاضر نکته ای که بسیار مورد توجه قرار گرفته این است که کمپانی چینی هواوی توانسته از سنسور40 مگاپیکسلی در خصوص پرچم دار جدید خود که دارای بدنه ای باریک است و به ظاهر سبک به نظر می رسد استفاده کند.

اگر بخواهیم بگوئیم هواوی به چه نحوی توانسته این کار را انجام دهد باید سری به دفتر تحقیق و توسعه ی هواوی که در فنلاند قرار دارد بزنیم. بررسی های انجام شده بر روی پروفایل متخصصان پیشین بخش موبایل نوکیا در لینکدین نشان می دهد که این کمپانی چینی در این مرکز توانسته تعداد زیادی از آن ها را استخدام کند. علاوه براین کمپانی چینی هواوی آگهی های استخدام بسیاری را در این مرکز تحقیقاتی انتشار داده و با توجه به این آگهی ها سازنده گوشی های هوشمند چینی در پی متخصصان دستگاه های همراه و تصویر برداری می باشد.

این مساله نشان دهنده آن است که در این مرکز تحقیق و توسعه بر روی دوربین های گوشی های همراه کارها با شدت بسیار زیادی انجام می شود. مسلما بسیار جالب خواهد بود که هواوی در خصوص پرچم دار جدید خود از سنسوری برای دوربین آن استفاده کند که از گوشی نوکیا الهام گرفته است. باید منتظر ماند و دید که این کمپانی گوشی پرچم دار خود را چه زمانی وارد بازار خواهد کرد و این گوشی هوشمند چه ویژگی ها و قابلیت هایی را عرضه خواهد کرد تا بتواند به عنوان یک گوشی پرچم دار مورد توجه و استقبال کاربران قرار بگیرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *