عرضه هواوی پی20 مجهز به دوربین دوگانه و کلید فیزیکی هوم

عرضه هواوی پی20 مجهز به دوربین دوگانه و کلید فیزیکی هوم

عرضه پرچم دار جدید هواوی مجهز به دوربین دوگانه و کلید فیزیکی هوم به نام پی20

هواوی20 که به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های هواوی شناخته می شود که به تازگی موفق شده تائیدیه ای را در رگولاتوری چینی TENNA دریافت نماید و همزمان با دریافت این تائیدیه تصاویری هم از آن منتشر شده است. طی چند وقت اخیر در خصوص پرچم داران سری پی هواوی شایعات بسیار زیادی مطرح شده بود و در ابتدای کار احتمالات بسیاری داده می شد که هواوی در حال توسعه چهار مدل گوشی هوشمند به نام های پی20 و نسخه پلاس آن به همراه پی20 پرو و گوشی پی20 لایت باشد و پس از مدتی اعلام شد که مدل پرو این گوشی ها وارد بازار نخواهد شد و به این ترتیب سه مدل باقی مانده در واقع اعضای جدید سری پی هستند که از میان آن ها تنها دو مدل از سوی هواوی به عنوان پرچم دار معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه احتمال می رفت پی20 در اوایل سال جاری وارد بازار شود اما شایعات دیگری مطرح شد که نشان می داد پی11 به عنوان چانشینی برای پرچم دار پیشین هواوی به نام پی10 خواهد بود و در سال جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در وب سایتی که مختص کمپانی چینی هواوی است چند صفحه آزمایشی به ثبت رسیده که برای دو گوشی هوشمند پی11 و پی12 می باشد و به نام تجاری هواوی پی11 معرفی شده است.

شایعات مطرح شده به گونه ای است که گویا وجود دوربین سه گانه یکی از تفاوت های مهم پرچم داران آتی هواوی با مدل های پیش از آن خواهد بود. در دعوت نامه این کمپانی چینی سه حرف O به همراه سه دایره دیده می شود و این مساله موجب می شود تا شایعات مطرح شده در خصوص عرضه پی20 و نسخه پلاس آن با دوربین سه گانه قوت بیشتری پیدا کند. البته باید عنوان کنیم در تصاویری که منتشر شده است اینگونه دیده می شود که کلیه مدل هایی که از سوی هواوی عرضه خواهند شد دارای دوربین سه گانه نیستند و بعضی از آن ها مجهز به دوربین دوگانه خواهند بود.

چند وقت پیش تصویر نمونه ‌ی آزمایشی هواوی پی۲۰ به وسیله وب‌ سایت Android Authority  انتشار پیدا کرد؛ این تصویر ورود این مدل از گوشی های هواوی با دو دوربین در پنل پشتی را نشان می داد. علاوه براین به‌ نظر می آید پرچم ‌دار جدیدی که  هواوی طراحی نموده دکمه ‌ی فیزیکی هوم را دارا نمی باشد.

طی روزهای اخیر این گوشی موفق شده از TENNA تأییدیه دریافت نماید و در کنار آن، تصاویری نیز از جانشین پی۱۰ منتشر شده است. باید عنوان کنیم در این تصاویر چیزی به نمایش گذاشته شده است که، با شایعاتی که پیش تر مطرح شده بود و به ویژه با مدل آزمایشی هیچ گونه هماهنگی ندارد.

علیرغم اینکه دکمه فیزیکی هوم در قسمت پایین صفحه نمایش قرار داده شده است، حاشیه ‌ای که در پایین نمایشگر وجود دارد باریک نمی باشد؛ علاوه براین دو دوربین در پنل پشتی قرار داده شده است و چینش آن‌ ها نیز به صورت عمودی می باشد. اینگونه به نظر می آید سنسورهایی که در دوربین اصلی به کار رفته دارای دهانه ‌ی لنزی متفاوت می باشد و یا زاویه ‌ی دیدی که دارند تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد.

با توجه به اینکه‌ نمایشگر این گوشی خاموش است، نمی توانیم با قاطعیت بگوئیم که آیا در قسمت بالای صفحه نماش بریدگی وجود دارد یا هواوی آن را حذف کرده است؛ با این وجود پیش از این تصاویر رندر که ددر خصوص جانشین پی۱۰منتشر شده بود و اینگونه دیده می شد که این گوشی هوشمند با طراحی شبیه به آیفون۱۰ اپل وارد بازارهای جهانی خواهد شد. علاوه براین منبعی که تصاویر رندر را منتشر نموده بود ادعا داشت که پی۲۰ و نسخه پلاس آن مجهز به دوربین سه‌ گانه خواهند بود؛ اما همان گونه که قبلا نیز به آن اشاره کردیم در تصاویری که به تازگی منتشر شده است تنها دو دوربین در پنل پشتی این گوشی هوشمند مشاهده می شود.

با در نظر گرفتن تصاویر مختلفی که از گوشی های پرچم ‌دار جدید هواوی به ‌دست آمده است، انتظار آن می رود این کمپانی چینی مدل های متنوعی را توسعه داده و وارد بازار نماید؛ این مساله، موجب می شود تا افشای طراحی هایی که در خصوص پرچم داران جدید هواوی بوده است کاملا منطقی به نظر برسد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *