سامسونگ و عرضه گوشی کم حجم جدید

سامسونگ و عرضه گوشی کم حجم جدید

سامسونگ و عرضه گوشی کم حجم جدید

کمپانی سامسونگ در تبلیغاتی که از محصولات خود نشان داده تا کنون در خصوص صفحه نمایش آن ها از پنج اینچ و بیشتر نام برده است. این تبلیغات کمپانی کره ای سامسونگ نشان داده که دیگر علاقه ای به تولید گوشی های کامپکت یا گوشی های کم حجم ندارد.

به تازگی در سایت های چینی گزارشاتی منتشر شده است که بر طبق آن سامسونگ در حال تحقیق و فعالیت برای ساخت گوشی هایی است که صفحه نمایش آن کوچک تر از پنج اینچ بوده و در طراحی آن هیچ حاشیه ای دیده نمی شود. این کمپانی کره ای تا کنون محصولات خوب و با کیفیتی را ارئه داده است که به نظر می رسد در خصوص این مدل از گوشی ها هم نمونه کارامدی را ارائه دهد.

شرکت سامسونگ در حال تلاش است تا بتواند کوچک ترین گوشی تولیدی خود را که هیچ حاشیه ای نداشته و صفحه نمایش آن نیز کوچک تر از نمونه های جدید این کمپانی است را عرضه کند. مسلما برای علاقه مندان به محصولات سامسونگ این نخستین باری است که شرکت سامسونگ را با ارائه یک گوشی کوچک می بینند. طراحی این مدل از گوشی های سامسونگ جالب بوده و در آن ها هیچ حاشیه ای را شما نخواهید دید.

سامسونگ عادت ندارد در خصوص گوشی های میان رده و پائین رده خود از صفحه نمایش های کوچک استفاده کند اما حالا سنت شکنی کرده و قصد انجام این کار را دارد تا بتواند محصولی مدرن و جدید را تولید کند که قابلیت کاربردی فراوانی را دارا باشد.

گوشی کم حجم

گوشی کم حجم

در مورد مشخصات این گوشی جدید هنوز اطلاعاتی در دسترس قرار ندارد اما مسلما گلکسیA5 2018 و یا گوشی گلکسی A7 2018 نمی باشد و نام بهتری را برای خود خواهد داشت. طبق چیزی که تا کنون سامسونگ عنوان کرده این دو گوشی قرار است صفحه نمایش هایی5 و5.7 اینچی را داشته باشند پس با این حساب محصول جدید سامسونگ هیچ یک از این دو مورد نیست و باید منتظر بمانیم تا نام و مشخصات گوشی جدید سامسونگ معرفی شود.

البته افراد بسیاری هستند که نظرات مختلفی را عنوان کرده اند که احتمال دارد کمی درست باشد و یا کلا غیر از نظر کمپانی سامسونگ باشد. برخی معتقدند این گوشی کوچک و بدون حاشیه قرار است با نام گلکسی اس9 مینی معرفی شود که باید بگوئیم این تنها یک تصور است که ممکن است به واقعیت بدل شود.

دلیل دور از ذهن بودن این تصور این است که این کمپانی هیچ مدرکی را دال بر فعالیت برای تولید گلکسی اس9 مینی ارائه نداده و تا به حال نیز در مورد نسل های قبلی گوشی های خود هیچ مدلی را با نام گلکسی اس8 مینی تولید نکرده است. پس می توان به جرات این فرضیه را نیز رد کرد و باید منتظر اعلام نهایی از سوی کمپانی سامسونگ باشیو و با گوشی جدید این غول فناوری بیشتر آشنا شویم.

گوشی کم حجم

گوشی کم حجم

طبق گزارشاتی که منتشر شده کمپانی سامسونگ به طور قطع در حال فعالیت بر روی مدل کوچک و بدون حاشیه گوشی های خود می باشد اما هنوز مشخص نیست که این محصول را به طور گسترده وارد بازار کرده و در اختیار مشتریانش قرار دهد. به همین دلیل است که کاربران محصولات سامسونگ ترجیح می دهند منتظر بمانند تا اخبار دقیقی را از سوی کمپانی مورد علاقه خود دریافت کنند و بر اساس واقعی هایی که عنوان می شود به سراغ خرید گوشی جدید بروند.

البته نا گفته نماند سامسونگ تا به حال محصولات خوبی را عرضه کرده است که همین امر موجب می شود کاربران محصولات این کمپانی منتظر ارائه یک گوشی کوچک اما بینظیر از سوی این کمپانی کره ای باشند. قطعا سامسونگ در ارائه گوشی کوچک و بدون حاشیه خود همچون همیشه از کیفیت و ظرافت در کنار دقت در طراحی استفاده خواهد کرد و یک محصول زیبا و با کیفیت و بسیار کاربردی را ارائه خواهد داد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *